chemik16 Zgłoś #41 Napisano 25 Sierpnia 2017 A może wiesz ile ma mieć Ohm sprawny na zimnej skrzyni albo na rozgrzanej żebymżeby mógł zmierzyć bez wyjmowania bo już to raz podmienilem ale na używany i nie mam pewności że ten jest na sto procent dobry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #42 Napisano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) najpierw zaczęły się problemy z wstecznym który szarpałPodobno najczęstszy powód w tych skrzyniach to uszkodzenia kosza biegu wstecznego, a ślizganie to uszkodzony konwerter. Elektrozawory padają gdy szarpie przy zmianie biegów. Mój szarpał przy hamowaniu silnikiem i zmianie z 5 na 4. Wiedziałem, że padł elektrozawór ciśnienia (chyba żołty kolor), bo akurat natrafiłem na fotoporadę mojej usterki. Mechanikowi nic nie mówiłem, a ten stwierdził uszkodzenie 3ech elektrozaworów. Metoda badania/sprawdzenia - na słuch - buahaha. Naciągnął mnie na 2 dodatkowe sprawne elektrozawory, ale ten uszkodzony faktycznie pracował dużo słabiej niż dwa pozostałe. Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #43 Napisano 25 Sierpnia 2017 odnosnie wstecznego to jest tez inny powud u mnie kosz byl caly a konwerter mam nowy (po regeneracji) zalozylem i nie pomoglo wiec szykam w zaworach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #44 Napisano 29 Sierpnia 2017 Dobra zmagań ciąg dalszy mam prośbę gdyby ktoś miał jakąś mądrą książkę bądź schemat sterownika chodzi mi dokładnie o opis zaworów kiedy się które włączają będę wdzięczny za każdą podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #45 Napisano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) http://forum.e46fanatics.com/showpost.php?p=16331942&postcount=7 łap może to Ci pomoże. wewnątrz tej dyskusji natomiast manual od skrzyni http://www.europeantransmissions.com/Bulletin/DTC.VW/00-39.pdf Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez Aleiz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #46 Napisano 4 Września 2017 dobra zawory sprawdzone teoretycznie działają , teraz pytanie za 1000 pkt co jeszcze moze byc przyczyna dziwnego zachowania skrzyni skrzynia wariowala na 4 i 5 biegu wyskoczył błąd od sprzegla wymieniłem sprzeglo i nie pomoglo na dodatek skrzynia jezdzi tylko do 2 biegu jak wpadnie w awaryjny to jedzie na 2 biegu a nie na 4 ktos ma jakies pomysly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaimm Zgłoś #47 Napisano 5 Września 2017 A nie masz takiego błędu ? Ten przełącznik może świrować lub jego kostka połączeniowa. 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal P0706 - 35-10 - - - Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #48 Napisano 5 Września 2017 błedy jakie miałem to 17118 17090 17125 17117 17119 18034 01119 01315 ale ten 17090 to mi wyskoczyl po odpieciu kostki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #49 Napisano 11 Września 2017 dobra ostatnioe pytanie zanim strace cierpliwosc i spale auto normalnie przy awarii elektroniki skrzynia wchodzi w tryb awaryjny i jedzie tylko na 4 biegu jest to spowodowane calkowitym odpieciem sterowania skrzyni przez komputer zeby nic nie uszkodzic a wiec u mnie wpada w tryb awaryjny i jedzie na 2 biegu , zanim jednak wpadnie tryb awaryjny samochud prubuje wlaczyc kolejne biegi 3,4,5 jednak efekt jest taki ,ze silnik wchodzi na wyzsze obroty a biegi sie nie zalanczaja i w tedy po probie wszystkich po kolei wskakuje awaryjny ale zalancza sie 2 bieg . jeszcze jedno pytanie nie pamietam dokladnie ale po odpieciu kompa od skrzyni skrzynia powinna jezdzic na wstecznym i 4 biegu bo sa one zalaczane mechanicznie jesli sie myle to prosze mnie poprawic ale u mnie po odpieciu calkowicie kompa nie rusze ani do przodu ani do tylu a i po podpieciu drugiego kompa sa te same objawy wiec komputer ok jakies pomysly co sprawia ze skrzynia nie zalancza biegow mechanicznie bez sterowania z gory dzieki za podpowiedzi i jescze jedna sprawa bo nigdzie nie moge znalezc jaka grubosc powinny miec tarczki poszczegulnych koszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #50 Napisano 11 Września 2017 Jesteś pewien, że nie masz pękniętego któregoś kosza? W tych skrzyniach najczęściej trzaska wsteczny i I bieg tzw. low. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #51 Napisano 11 Września 2017 U mnie jak miałem pęknięty kosz wstecznego to najpierw skakał po wrzuceniu "R" a z czasem był coraz słabszy i już pod większe wzniesienie nie dało się podjechać... Co do sterownika skrzyni, to gdy odpinałem całkiem kostkę to biegi się przełączały tylko z szarpnięciami przy zapinaniu i zmianie biegów,ale wchodziły wszystkie po kolei... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #52 Napisano 12 Września 2017 o wlasnie jak pisalem wczesniej to 1,2 i R chodza zajebiscie problem jest z 3,4,5 biegiem wszystkie kosze cale bede szukal dalej przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #53 Napisano 13 Września 2017 skrzynia powinna jezdzic na wstecznym i 4 bieguJestes pewien 4go biegu?Lockup działa od 3go i na tym biegu chyba powinna jezdzic w trybie awaryjnym, bo z 4ki nie ma jak ruszyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #54 Napisano 30 Września 2017 witam ponownie nie było mnie chwile z powodu braku czasu tak jestem pewien 4 biegu w trybie awaryjnym nie masz zapiętego lockupu podpiąłem kompa i wyskoczyło mi coś takiego 17118 17114 reszta błędów ze skrzyni po skasowaniu nie powróciła tylko są te dwa i jeszcze dokonałem pomiarów na zaworach i czujnikach w skrzyni i tak kolejno MV 1 - 26,9 ohm MV 2 - 26,9 ohm MV 3 - 26,9 ohm EDS 1 - 6,4 ohm EDS 2 - 5,8 ohm EDS 3 - 5,9 ohm EDS 4 - 5,8 ohm TOT - 910 ohm OSS - 847 ohm TSS - brak pomiaru nic nie pokazał pomiar na zimnym samochodzie przy temperaturze 22 st C jak widać żaden pomiar nie pasuje do tego co powinno być no oprócz EDS 1 i może TOT myślę że te pare ohm przy 25 stC by sie podniosło może koś mierzył u siebie i sie wypowie na ten temat będę wdzięczny za każdą podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #55 Napisano 1 Października 2017 Może to głupie, ale zrób tak jak mój mechanik od skrzyni. Wyciągnął elektrozawory i na słuch sprawdził, który był wadliwy. Ja wiedziałem już to przed rozbiórką, bo znalazłem identyczny problem w necie, ale gdy w domu po naprawie skrzyni sprawdziłem wadliwy elektrozawór, to faktycznie przełączął się tak jakby nie mógł, a jego dźwięk załączania był dużo słabszy od zdrowej sztuki. Na dwa zawory mnie wyrolował, ale wiem że sorawdzenie robił bez sprzętu, a VAG wczęśniej nic nie pokazywał. Tu masz moje testy: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MartinZCH Zgłoś #56 Napisano 1 Października 2017 Jak by ktoś potrzebował to posiadam skrzynię w bardzo dobrej kondycji EYF 5 biegowy tiptronic. Wraz ze sprzęgłem i sterownikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #57 Napisano 3 Października 2017 No ja tez tak sprawdzalem i wydawaly sie dobre sprubuje jeszcze podmienic ten czujnik kturego nie moglem zmierzyc Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #58 Napisano 9 Października 2017 (edytowane) Dnia 25.08.2017 o 09:35, Jericho napisał: Mój szarpał przy hamowaniu silnikiem i zmianie z 5 na 4. Wiedziałem, że padł elektrozawór ciśnienia (chyba żołty kolor), bo akurat natrafiłem na fotoporadę mojej usterki. Mechanikowi nic nie mówiłem, a ten stwierdził uszkodzenie 3ech elektrozaworów. Metoda badania/sprawdzenia - na słuch - buahaha. ja dzwoniąc dzisiaj do zakładu który naprawia skrzynie z podobnym problemem, stwierdzili że do wymiany jest sterownik za 1600 plus oliwa i robocizna Edytowane 9 Października 2017 przez tomaszM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #59 Napisano 11 Października 2017 Dnia 9.10.2017 o 17:26, tomaszM napisał: ja dzwoniąc dzisiaj do zakładu który naprawia skrzynie z podobnym problemem, stwierdzili że do wymiany jest sterownik za 1600 plus oliwa i robocizna Ja płaciłem 1500zł za całość bez rachunku, inaczej + Vat. Wymienione miałem teoretycznie 3 elektrozawory na używki po 200zł/szt. Nowy kosztował ok 440zł, do tego oliwa z filtrem za jakieś 250-300zł, i zmieścisz się w 700-800zł jeśli zrobisz to sam, i o ile to ta sama usterka... Na innym kompie mam zdjecia z naprawy powyzszej usterki od innego uzytkownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #60 Napisano 11 Października 2017 Dzwoniąc dzisiaj po trzech zakładach było to tak, dwa stwierdzili że sterownik do wymiany. Natomiast trzeci że bez rozbierania jej nie da się stwierdzić co to może być i że nikt takiej diagnozy nie postawi bez rozebrania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach