Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

witam pozwole sie podpiac pod ten temat

 

moj licznik ma nr 3B0 920 927 A i nie wiem czy dobrze mysle,ale wydaje mi sie ze motrzebuje licznik z koncowka 949 i jeszcze jedno czy w serwisie dostane take kabelki zeby pasowaly w orginalna wtyczke czy trzeba je robic samemu???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam pozwole sie podpiac pod ten temat

 

moj licznik ma nr 3B0 920 927 A i nie wiem czy dobrze mysle,ale wydaje mi sie ze motrzebuje licznik z koncowka 949 i jeszcze jedno czy w serwisie dostane take kabelki zeby pasowaly w orginalna wtyczke czy trzeba je robic samemu???

To zależy co chcesz osiągnąć,wg Etki obydwa są do anglika i obydwa z wyświetlaczem wielofunkcyjnym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam pozwole sie podpiac pod ten temat

 

moj licznik ma nr 3B0 920 927 A i nie wiem czy dobrze mysle,ale wydaje mi sie ze motrzebuje licznik z koncowka 949 i jeszcze jedno czy w serwisie dostane take kabelki zeby pasowaly w orginalna wtyczke czy trzeba je robic samemu???

Jeżeli masz 927 to najlepiej byłoby kupić 947, jeżeli chcesz skorzystać z mojej metody VAG-TACHO.

Każdy kabelek dostaniesz w serwisie. Zamawiając 1 sztukę otrzymujesz ok 30cm kabla zakończonego obustronnie pinem. Ale skoro masz 927 to jest 1/2 fis, więc nie musisz robić tych kabli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 1/2 fis i chce wymienic ja na pelny fis wiec wydaje mi sie ze etka pokazal 949ax,ale moze sie myle.Co do kabelkow to ja chce tylko pod navi zeby podczas ogladanie tv miec navi na liczniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość .Po tych setkach postów które przeczytałem zauwarzyłem że jest tu kilku magików którzy mogliby pomóc w moim problemie.Jest tu poruszone kikanaście wersji adaptacji licznika wpasku 3b ale nie znalazłem (morze żle szukałem)jak się ma sprawa adaptacji licznika pełny fis 2000r przed liftem(licznik 920842 immo2 niestety uszkodzony fis)

na licznik równierz pełny fis 2003 immo już 3 generacji(920847) rozumiem że z immo nic nie zrobie a co z resztą czy mogę się spodziewać problemów posiadam kabel vagcom

program polski 4.9 czy to mi pomorze

z góry dziękuje i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy mogę się spodziewać problemów posiadam kabel vagcom

program polski 4.9

Jeśli nie masz pinu do nowego licznika to tym kablem nic nie zdziałasz potrzebny Vag Tacho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak się składa że mam piny obydwu liczników czy to może pomóc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W swoim 3B mam Mfa i chce założyć zegary z dużym fis. Trzeba ciągnąć jakieś dodatkowe kable?? Czy każdy licznik od 3BG podejdzie, czy musze szukać jakiegoś wyjątkowego egzemplarza??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W swoim 3B mam Mfa i chce założyć zegary z dużym fis. Trzeba ciągnąć jakieś dodatkowe kable??

Nie musisz ciągnąć żadnych dodatkowych kabli,chyba że zamierzasz dokładać fabryczną Navi

Czy każdy licznik od 3BG podejdzie, czy musze szukać jakiegoś wyjątkowego egzemplarza??

Przede wszystkim aby był z 1,9 TDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przede wszystkim aby był z 1,9 TDI
tak myślałem hehe:p czyli pierwszy lepszy z dużym fisem, wyciagam stary zakładam nowy i co dalej ?? Adaptacja jakimś programem przez złacze? Musze znać pin starego licznika?(skad go wziaść) pin nowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak myślałem hehe czyli pierwszy lepszy z dużym fisem, wyciagam stary zakładam nowy i co dalej ?? Adaptacja jakimś programem przez złacze? Musze znać pin starego licznika?(skad go wziaść) pin nowego?

 

Nie ciesz się tak za wcześnie. Było pisane tyle razy, szukaj pełnego fisa pod rocznik twojego auta. Podpowiem Ci tylko że vw stosował w różnych latach różne protokoły komunikacji i np licznik z 2004 roku będzie działał Ci, tylko nie będziez miał na 1000% podglądu na temperaturę zewnętrzną auta, poziom oleju, abs,srs, air bag, obroty silnika czyli prawie na nic. Twój rocznik czyli 99 to zagatka bo możesz mieć Cana a wtedy często zakładali 1/2 fisa a jeżeli nie masz Cana to jak najbardziej pełen fis z nr. licznika xxx919xxx. Reszta z kąd wziąść Pin do licznika i jak zakodować klucze jest rozpisane w dziale warsztat.

PS: Temat dotyczy modelu 3BG FL a Ty masz 3B.

Edytowane przez gbels
Dopisanie tekstu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"No to wkładać,programować kluczyki i jeździć."

 

 

witam ponownie

Jak kazali tak zrobiłem wsadziłem pod warsztatem elektryka licznik z roku 2003

do paska z 2000 styczeń czyli jeszcze przed liftem fachowiec podszedł z komputerem

cosik pocykał(wcześniej stwierdził żeby wszystko zagrało musi wyżucić immo)i jakież

było jego zdziwienie kiedy auto odpaliło a jeszcze nie zdążył wyłączyć immo i zakodować

kluczyków, dobrze bo zastają mi dwa nowe krypto na zapas, on zdziwiony ja jeszcze bardziej ale gra no może nie do końca bo po wyciągnięciu starego licznika okazało się

że w nim są trzy kostki a nie dwie, a że na fisie nie wyświetlała się górna część pokazująca navi wywnioskowałem że to właśnie od tego no to cyk forum i dzięki koledze

Pogromca który zamieścił obszerny post natemat wymiany liczników już wiem gdzie i jak

kabelki podłączyć i działa ale nadal nie wyświetla temperatury na dolnej części fisa a na

starym mimo nie czytelnych lini wyświetlało może ktoś pomorze i spróbuje wyjaśnić jak to możliwe że zagrało

pozdrawiam

ps. immo jest włączone sprawdzałem na obcym kluczu nie odpala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakież

było jego zdziwienie kiedy auto odpaliło a jeszcze nie zdążył wyłączyć immo i zakodować

Czy mam rozumieć że odpaliłeś starym kluczem bez kodowania auto po zmianie licznika?

 

nadal nie wyświetla temperatury na dolnej części fisa

 

W tym liczniku informacja o temperaturze jest podawana z ECU silnika magistralą CAN.

Czy masz podgląd na resztę informacji typu olej, ABS i poduchy?

 

---------- Post added at 09:02 ---------- Previous post was at 08:55 ----------

 

U mnie po podłączeniu zegarów z 2004 roku wywaliło takie błędy:

9 Faults Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01176 - Key

65-10 - Unauthorized - Intermittent

01177 - Engine Control Unit

65-10 - Unauthorized - Intermittent

01314 - Engine Control Module

49-00 - No Communications

01316 - ABS Control Module

49-00 - No Communications

01321 - Control Module for Airbags (J234)

49-00 - No Communications

01336 - Data Bus for Comfort System

49-00 - No Communications

Edytowane przez gbels
edycja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

tak zgadza się odpaliłem na starym kluczyku sam w to nie wierze a jednak

co do błędów

779 czujnik temp zew.-g17"przerwa lub zwarcie do masy"

sprawdziłem ani przerwy ani zwarcia

1314-sterownik silnika

magistralaCAN brak sygnału

1336-magistralaCAN moduł komfortu brak sygnału

to błedy z wczoraj

reszte dopiero sprawdze w poniedziałek chociaż nie wiem czy będe wstanie

z moim ograniczonym sprzętem a z tego co widze to w mojej okolicy nie ma takich kumatych co na forum może się myle

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak zgadza się odpaliłem na starym kluczyku

Tak jak przypuszczałem coś było grzebane w epromie licznika i dla tego masz wyłączony immo.

A czy masz informacje o spalaniu ile na baku i rozszerzone menu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W tym liczniku informacja o temperaturze jest podawana z ECU silnika magistralą CAN.

Temperatura zewnętrzna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Temperatura zewnętrzna?

 

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadza się poza tymi ustrekami o których napisałem reszta wyświetla i działa normalnie

co do pamięci to chodzi o pamięć w liczniku? bo przed zakupem były dopasowany licznik do mojego starego przebiegu żeby był taki sam i zmiana języka na angielski czyżby ta ingerencja miała wpływ.

Czy da się odzyskać wyświetlanie temperatury?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co do pamięci to chodzi o pamięć w liczniku?

 

Tak,

 

bo przed zakupem były dopasowany licznik do mojego starego przebiegu żeby był taki sam i zmiana języka na angielski czyżby ta ingerencja miała wpływ.

 

Nie ma żadnego wpływu,

 

Czy da się odzyskać wyświetlanie temperatury?

 

Z tym pytaniem to do Darka ze Szczecina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności