Jump to content
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Recommended Posts

23 minuty temu, josephx76 napisał:

Ten 1 co go chce przerobic z tego 2 ....

3B0920849A 2 test licznika nr 2

licznik moj passat 1 847 E ok test PIN xxxx.bin

a ten z immo ze starego w comander pin zgodny  ten co mi mruga immo

 

3B0920849A 2 test licznikaNR 2 proba 1 z immo

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, josephx76 napisał:

a ten z immo ze starego w comander pin zgodny  ten co mi mruga immo

A ty dalej z tym pinem.

12 minut temu, josephx76 napisał:

Robisz źle wsad i tyle. Wgraj ten plik co ci podesłałem i powiedz czy działa.

Edited by tauka

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK. spróbuje jutro bo w trójmieście armagedon z śniegiem. Dam znac jutro

4 minuty temu, tauka napisał:

A ty dalej z tym pinem.

Robisz źle wsad i tyle. Wgraj ten plik co ci podesłałem i powiedz czy działa.

ok .

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, josephx76 napisał:

OK. spróbuje jutro bo w trójmieście armagedon z śniegiem. Dam znac jutro

ok .

Witam poszło ? spróbowałem też jeszcze ten mój wgrać i też poszło źle robiłem adaptacje. Więc dlatego uparlem się na tym pinie. Pozdrawiam. I dzięki. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. 

Męczę temat licznika już drugi dzień mam licznik 820a i nowy 949a. Oba epromy edytowane ale są problemy. Login został przepisany mogę się zalogować do nowych zegarów starym pinem, ale to Mi nic nie daje.

Podczas adaptacji w grupie 21 nie mogę wpisać 0 wywala mi błąd. 

Przepisywałem wartości według poradnika ale to nic nie dało. 

Co możecie Mi podpowiedzieć, gdzie szukać przyczyny nie działania immo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 16.01.2018 o 22:07, josephx76 napisał:

a ten z immo ze starego w comander pin zgodny  ten co mi mruga immo

Skoro edytujesz eprom, to po co chcesz adaptować kluczyki?
Wgraj sobie ori wsad 929, odczytaj pin i przy pomocy tego pinu dopisz swoje klucze (w 21 wpisz od razu ile kluczy chcesz dodać). Edycja jest przydatna jak się przerzuca licznik z immo 3 na immo3. W twoim przypadku wkładasz licznik, i jedziesz od razu z adaptacją przy pomocy nowego pinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Edited by oscc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Czy jest możliwość wymiany licznika w passacie b5 3b 96 MM4 rok zielone podświetlanie (immo1?) Na licznik listopad VDO 97rok niebieskie podświetlenie (immo2)? Padł mi licznik w b5 i chcę wrzucić byle jaki. Mamy pin obydwóch. Problem powstaje na etapie kodowania kluczyka w kanale 17 - wpisuję pin, adaptacja kanał 21. Jest 0. Wpisuję 1 test save yes i przez chwilę jest 1 i wraca na 0. Wsadu nie mogę pobrać z tego zielonego immo1. Jakby był nie obsługiwany. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, oscc napisał:

Moje auto niestety biedaline i nie posiadam climatronica. Jak wygląda sprawa z wyświetlaniem temperatury zewnętrznej? Muszę się zaopatrzyć w czujnik i pociągnąć do kabiny przewody? Jeśli tak to potem gdzie się wpiąć z nim. Nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na ten temat.

Musisz dokupić czujnik temperatury zewnetrznej. FL miały zazwyczaj już pociągnięta instalację w okolice zbiorbiczka płynu wspomagania (czarna prostokątna wtyczka 2pin), więc wystarczy się tylko wpiąć jak kupisz ori czujnik

7 godzin temu, oscc napisał:

drugie pytanie czy mimo tego, że auto nie ma bogatszego wyposażenia, to nie będzie problemu z wyświetlaniem informacji na FISie? (średnie/aktualne spalanie, zasięg na baku, czas jazdy itd.) Wystarczy tylko przełożyć licznik, wrzucić wsad i to wszystko? Czy może mnie spotkać jakaś niespodzianka, że coś nie będzie działać?

Nie powinno być żadnej niespodzianki. Musisz dołożyć jedynie manetkę i wiązkę do niej. Przekopiowujesz ze swojego wsadu do nowego odpowiednie komórki i wszystko działa.

 

Godzinę temu, Rebrov napisał:

Problem powstaje na etapie kodowania kluczyka w kanale 17

Problem powstaje dlatego, że pastylki immo1 podobnie jak immo3 sa jednokrotnego zapisu. Musisz sobie albo na szrocie pozyskać kluczyk z immo2 i przełożyć pastyki, albo kupić nowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z czasem trzeba będzie zrobić podsumowanie i zamknąć temat, bo od 150 stron w kółko to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, wczoraj zrobiłem swapa z 1/2 FIS na FULL FIS, dziś po pracy zauważyłem że po odpaleniu auta cały FIS oprócz oczywiście temperatury był wyzerowany, a rano jadąc do pracy normalnie pokazywało średnie spalanie itp. Czy to normalny objaw że FIS sie zeruje sam ? (przejechałem 25km). Drugie pytanie brzmi czy VAGCOM'em mogę jakoś sobie poustawiać/pododawać opcje w FISie ? Na przykład zeby po odpaleniu auta pokazywało na wyświetlaczu (tam gdzie pokazuje czujniki od klocków czy brak płynu do spryskiwaczy)  "OK" czy coś w tym stylu. Z góry dzięki za pomoc, niżej załączam fotke mojego FIS'a. 

27994332_1771697602874553_1411643587_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zużycie średnie paliwa, średnia prędkość itd z pamięci 1 kasują się po 2h wyłączonego zapłonu... Pamięć 2 utrzymuje się do 9999km, 99h99min i później się zeruje.

Nie możesz programować żadnych napisów itp. Chyba, że dołożysz specjalny moduł-ale jest gdzieś na forum o tym temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 19.11.2017 o 09:52, tauka napisał:

Climatronik

Sprawdzasz czy z t12pin1 idzie przewód do t32a(niebieska wtyczka licznika)pin25. Jak nie ma to prowadzisz.

Nastepnie ciagniesz przewód z t20pin2 do t32b(zielona licznika)pin8 oraz z t20pin3 do t32b pin9. Jeżeli w tych pinach przy liczniku już jest przewód to się w niego wpinasz.

Nastepny krok to naprawa wyswietlania temp. Przy climatroniku wypinasz t12pin8 i t20pin1 i łączysz je ze soba.

I wszystko powinno zadziałać.

 

No i na tym liczniku nie będziesz miał powiadomienia o zapalonych światłach.

dlaczego temperatury sa rozbieżne ??na klimatroniku -7 a liczniku -23

połączyłem tylko te 2 przewody czyli czerwona kostka pin1 i czarna mała pin 8

może byc tak dlatego że nie sa jeszcze zrobione pozostałe kable ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może dałeś tak kiepski kabel i tak kiepsko go połączyłeś, że zmienia się rezystancja po drodze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Darek25x napisał:

dlaczego temperatury sa rozbieżne ?

Zmieniłeś climatronik na poliftowy?

Masz pociagniety can między zegarami a climatronikiem?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha,nie wiedziałem że climatronic do wymiany na taki z fla :D  gdzieś nigdzie chyba tego nie doczytałem,czyli mam  rozumieć że zmiana jest konieczna ?

ten can właśnie nie jest jeszcze podciągnięty ,może być tego wina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłeś ⅓ czynności niezbędnych do działania moda i się pytasz czemu nie działa...

To tak jak byś sobie robił kawę, i tylko wrzątek wlał i się pytał czemu smaku nie ma...

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 17.02.2018 o 09:48, tauka napisał:

Zrobiłeś ⅓ czynności niezbędnych do działania moda i się pytasz czemu nie działa...

To tak jak byś sobie robił kawę, i tylko wrzątek wlał i się pytał czemu smaku nie ma...

 

a no to przepraszam,zrobię co mam zrobić i jak będzie problem to napiszę w temacie

 

także wykonałem wszystko według instrukcji i temperatura nadal jest rozbieżna między licznikiem a klimatronikiem ,,,klimatronik z przed lifta  i nadal nie mam podświetlenia w kilmatroniku

przełożyłem klimatronik z fla to nic się nie wyświetla??dlaczego ??trzeba coś programować/adaptować ??

 

a i nie wiem czemu nie działa mi test wskazówek po zapłonie,kolega przerabiał wsad ,nr licznika to 827

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy