mateo2558 Zgłoś #3961 Napisano 29 Czerwca 2018 (edytowane) 7 godzin temu, tauka napisał: a podpowiesz moze jaki? gdzie szukac? Uwazam ze jestes obrazony ze nie kupilem od Ciebie sterownika tylko gdzie indziej. Jak pisalem, rozumiem ze praca itp nie miales czasu wyslac, dlatego dalem Ci spokoj i kupilem od innego. polonez15 podpowiedzial mi ze jak bedzie podlaczony can to sie naprawi i bd ok, i podlaczylem na "janusza" na test i wszystko ok. czekam na piny i bedzie wszystko, Edytowane 29 Czerwca 2018 przez mateo2558 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3962 Napisano 29 Czerwca 2018 6 godzin temu, mateo2558 napisał: Uwazam ze jestes obrazony ze nie kupilem od Ciebie sterownika tylko gdzie indziej. Nie nie jestem obrażony, bo nie mam na co być. Kupujesz gdzie chcesz - takie prawo rynku. A sterownik poszedł jeszcze w tym samym tygodniu razem z FF i pozostałym kompletem do przekładki i już dawno śmiga w aucie 6 godzin temu, mateo2558 napisał: polonez15 podpowiedzial mi ze jak bedzie podlaczony can to sie naprawi i bd ok Uwielbiam pytania typu czemu coś nie działa. 5 stron szukania przyczyny a potem się okazuje, że zrobiona tylko 1/3 moda i wielkie zdziwienie że coś nie działa... Kolejny raz w tym temacie. Chociaż ostatnie przypadki to raczej czemu wyświetla różne temperatury... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo2558 Zgłoś #3963 Napisano 29 Czerwca 2018 dlatego wystarczylo jak bys dal znac odrazu a nie jakies podchody, pozniej z problemu ktory mozna zalatwic w dwoch postach robi sie 10, i dodatkowa strona do wertowania, Mimo wszystko dzieki za odp;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3964 Napisano 29 Czerwca 2018 44 minuty temu, mateo2558 napisał: dlatego wystarczylo jak bys dal znac odrazu a nie jakies podchody, pozniej z problemu ktory mozna zalatwic w dwoch postach robi sie 10 Co ci miałem dać znać od razu? Napisałeś gdzieś że nie podłączyłes tak jak trzeba? Po 3 tygodniach kombinowania to myślałem że już wszystko jest tak jak ma być więc napisałem ci że źle kodujesz. Jak przekładałem pierwszy raz u siebie ecu, licznik, ab, cały komfort, climatronik to zajęło mi to dwa popołudnia więc nie przypuszczałem że pociągnięcie dwóch przewodów może tyle trwać ? Podłącza się wszystko tak jak ma być, wszystko się koduje i wtedy się zadaje pytania czemu coś nie działa (jak nie działa). Mimo że jestem Maciej to nie mam szklanej kuli żeby widzieć co zrobiłeś a czego nie. A w żadnym poście nie napisałeś że nie masz prawidłowo podpiętego, a próbując pomóc zakładam ze wszystkie kroki są wykonane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzychu_14 Zgłoś #3965 Napisano 30 Czerwca 2018 Witam, czy mógłby mi ktoś ogarnąć połączenie tych wsadów z liczników? Mam zgrany wsad ze starego licznika i wsad z nowego licznika. Stary to 1/2 fis 3B0 920 827A, a nowy to full fis 3B0 920 849A, pliki dodam z załączniku. Z góry dziękuję! stary.bin nowy.bin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3966 Napisano 30 Czerwca 2018 1 godzinę temu, Krzychu_14 napisał: Witam, czy mógłby mi ktoś ogarnąć połączenie tych wsadów z liczników? prosze. zrobione.bin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #3967 Napisano 13 Lipca 2018 Nie wiem gdzie pytać, więc podepnę się tutaj. Pytanie do ludzi którzy robili zmianę licznika w b5 immo2.Czy jak padł stary licznik, to kupując nowy i wyciągając PIN jestem w stanie zgrać go ze starym kompem? Czy lepiej zrobić immo off? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3968 Napisano 13 Lipca 2018 (edytowane) 3 godziny temu, Grzesiekk20 napisał: to kupując nowy i wyciągając PIN jestem w stanie zgrać go ze starym kompem? Bez najmniejszego problemu. Czas akcji około 2minuty 3 godziny temu, Grzesiekk20 napisał: Czy lepiej zrobić immo off? Zdecydowanie bardziej praco i czasochłonna operacja. sam raczej tego nie ogarniesz Edytowane 13 Lipca 2018 przez tauka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #3969 Napisano 13 Lipca 2018 45 minut temu, tauka napisał: Bez najmniejszego problemu. Czas akcji około 2minuty Ta opcja mnie bardziej przekonuje, teraz tylko kwestia znalezienia sterów pod win10 :( P.S - dzieki za odpowiedz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo2558 Zgłoś #3970 Napisano 26 Lipca 2018 (edytowane) czy ktos bedzie mogl mi zmienic wsad zebym mial wskazowki podswietlone po zaplonie jak i zeby o ok 0.6l pokazywal mi mniejsze spalanie? Bo bawilem sie szukalem, ale podanych adresow nie ma albo raczej nie potrafie znalezc. 3. podswietlanie segmentow tarczy zegarow bezwzgledu na pozycje przełacznika światel. (po przekreceniu zaplonu) Adres $1ED (w niektorych modelach $21F) pod tym adresem ustawiamy co ma sie swiecic. nie interesuje nas jaka jest pierwsza cyfra, druga wstawiamy odpowiednio do: 0- brak podświetlenia 3- wyswietlacz 5- skala 7- skala i wyświetlacz 9- same wskazówki B- wskazówki i wyswietlacz D- wskazówki i skala F- wszystko korekcja economy fudge factor. jest to korekcja wskazan fis ile nam nasz pasacik zużywa paliwka. czasem te dane róznią sie od tego co jest w rzeczywistości wiec jak komuś to przeszkadza może sobie poprawić. W komórce $145 mamy wartosc 100 (64 hex), zmieniając np. na 50 (32 hex) fis bedzie pokazywal o polowe mniejsze spalanie. Dzieki Edit, W sumie nie wazne, sam doszedlem co i jak, w sumie patrzac na zdj z pierwszego postu, gdzie jest pokazane co kopiowac ze wsadu starego do nowego. stary Edytowane 29 Lipca 2018 przez mateo2558 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #3971 Napisano 4 Sierpnia 2018 Witam. Mam taki licznik bez fisa (jak na zdjęciu) w swoim Passacie B5 ATJ 115KM rocznik 2000 lipiec przed liftowy. Chciałbym założyć licznik z 1/2 fis z chromowanymi ramkami. O co chodzi z tym can i bez can ? jaki licznik dobrać do mojego auta ? ma być oznaczenie 920 czy 919 ? jak poznać czy mam cana w aucie czy nie ? dodam, że jak podłączam laptopa VCDS to łączy mi tylko z ABS, Silnikiem i licznikiem a poza tym nie chce mi łączyć z modułem komfortu, klimatyzacją i innymi... dlaczego ? czy w wersjach przedliftowych występowały liczniki takie jak mój na zdjęciu tylko z 1/2 fis ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #3972 Napisano 5 Sierpnia 2018 9 godzin temu, Pestek92 napisał: ma być oznaczenie 920 czy 919 ? 920 9 godzin temu, Pestek92 napisał: jak poznać czy mam cana w aucie czy nie ? W tym roczniku masz. 9 godzin temu, Pestek92 napisał: czy w wersjach przedliftowych występowały liczniki takie jak mój na zdjęciu tylko z 1/2 fis ? Występowały 3B0920822A do diesla 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #3973 Napisano 5 Sierpnia 2018 Czyli mogę kupić np. licznik 1/2 FIS z polifta końcówka 920 od diesla anglika ? (nie przeszkadza mi MPH) czy musze do tego zmieniać sterownik komputera ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #3974 Napisano 5 Sierpnia 2018 Możesz,nie musisz zmieniać sterownika silnika.Tylko bez wlutowania do licznika kilku elementów stracisz brzęczyk nie wyłączonych świateł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #3975 Napisano 5 Sierpnia 2018 ok rozumiem, brzęczyka nie potrzebuje akurat czyli potrzebuje kupić licznik 1/2 FIS anglik do diesla po lifcie z końcówka 920 do tego przełącznik zespolony po prawej stronie kierownicy do sterowania licznikiem i te przewody co na 1 stronie tak ? skąd kupić te przewody ? moge dostac jakiegoś linka ? mam laptopa VCDS 1.2 chyba pełna wersja bo tutaj z forum brałem z linka mam vaga i kabel OBD II. Jak odczytać pin ze starego i nowego licznika ? pozniej bede musial do nowego licznika kodowac immo 2 tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pavellos Zgłoś #3976 Napisano 18 Sierpnia 2018 Witam, jakiś czas temu wymieniałem licznik na poliftowy z ff. immo zakodowane pinem, auto odpala. kontrolka immo sie nie swieci, ale wchodząc w immo w vcds dalej prosi o połączenie z grupa 17. tak ma być czy coś się zepsuło po drodze? 2 sprawa to wyświetlanie temperatury na liczniku i climactronik, do tej pory miałem podłączony czujnik pod licznik żeby widzieć temperature zewnetrzną, dzisiaj się za to zabrałem żeby zrobić jak należy i robiąc wg schematu Cytuj -czujnik tem. nalezy podpiac bezposrednio do licznika pin26 T32b (normalnie jest wpiety pin8 T12 w climatroniku) - upewnic sie ze jest polączenie miedzy pin25 T32a licznika a pin1 T12 climy - połączyc pin8 T32b licznika z pinem2 T20 climy - computer data line - połączyc pin9 T32b licznika z pinem3 T20 climy - computer data line temperatura na fisie to 40 stopni a climactronic 33 (rzeczywista). namieszałem coś w przewodach? czy do tego koniecznie jest potrzebny panel z climactronic z fl? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kool1024 Zgłoś #3977 Napisano 18 Sierpnia 2018 Witam, Potrzebuję pomocy. Posiadam VW B5 1999 Kombi - VAG licznika 3B0 920 822 Chciałem wyłączyć czujnik klocków, więc wszedłem przez VAG-COM do 17 INSTRUMENTS i opcją 07 RECODE Nie spisałem poprzedniej wartości i omyłkowo wpisałem kod 00285 z WSC00000 Zapisałem. Odpaliłem z ledwością auto. Chodzi tylko na 2 cylindrach - pierwszym i czwartym. Zorientowałem się, że coś źle zrobiłem i szukając w necie dowiedziałem się, iż powinienem zakodować 04145. (04- obsługa tylko czujnika płynu, 1- wersja EU, 4-ilość cylindrów, 5- ilość impulsów) Sterownik nie przyjmuje innej wartości, gdy na końcu nie ma 5. Przeprogramowałem jeszcze raz poprawnie na 04145. Ale niestety jak silnik chodził na 2 cylindrach - tak chodzi (odgłos jak z malucha) Nie daje impulsów na wtryskiwacze benzyny dla cylindra 2 i 3.Nie mogę zaprogramować żadnego WSC. Może coś jeszcze wyzerowałem poprzez wpis Proszę o pomoc - jak mogę przywrócić normalną pracę silnika ? Może inny kod powinien być wpisany ? Auto potrzebne do dojazdu do pracy - a tu ledwo co się odpala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pavellos Zgłoś #3978 Napisano 18 Sierpnia 2018 szczerze? mi się wydaje że to nie kodowanie licznika, sprawdzałeś błędy w engine? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kool1024 Zgłoś #3979 Napisano 18 Sierpnia 2018 (edytowane) Jak każda katastrofa - pewnie zespół kilku czynników, które się nałożyły. Może ma ktoś jakiś pomysł jak to naprawić ? Błędy sprawdzałem i pokazują się następujące: VAG-COM Version: Relase 409.1-US Control Module Part Number: 3B0 907 557 P Component and/or Version: 1.6l R4/2V SIMOS HS D03 Software Coding: 04021 Work Shop Code: WSC 05311 2 Faults Found: 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 19-10 - Lower Limit - Intermittent 00533 - Shareware Version. To Decode all DTCs 18-00 - Please Register/Activate Edytowane 18 Sierpnia 2018 przez Kool1024 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3980 Napisano 18 Sierpnia 2018 (edytowane) 4 godziny temu, Pavellos napisał: czy do tego koniecznie jest potrzebny panel z climactronic z fl? Tak, jest koniecznie potrzebny. Nie dość że z FL to jeszcze o dokładnie takim numerze jak podawałem. Godzinę temu, Kool1024 napisał: Proszę o pomoc - jak mogę przywrócić normalną pracę silnika ? Raczej zbieg okoliczności. Licznik nie ma nic do pracy silnika. Te kodowanie to tylko po to rzeźby licznik prawidłowo odczytywał. Wsc nie ma żadnego wpływu. To tylko oznaczenie serwisu. Edytowane 18 Sierpnia 2018 przez tauka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach