Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

OK. spróbuje jutro bo w trójmieście armagedon z śniegiem. Dam znac jutro

4 minuty temu, tauka napisał:

A ty dalej z tym pinem.

Robisz źle wsad i tyle. Wgraj ten plik co ci podesłałem i powiedz czy działa.

ok .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, josephx76 napisał:

OK. spróbuje jutro bo w trójmieście armagedon z śniegiem. Dam znac jutro

ok .

Witam poszło ? spróbowałem też jeszcze ten mój wgrać i też poszło źle robiłem adaptacje. Więc dlatego uparlem się na tym pinie. Pozdrawiam. I dzięki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

Męczę temat licznika już drugi dzień mam licznik 820a i nowy 949a. Oba epromy edytowane ale są problemy. Login został przepisany mogę się zalogować do nowych zegarów starym pinem, ale to Mi nic nie daje.

Podczas adaptacji w grupie 21 nie mogę wpisać 0 wywala mi błąd. 

Przepisywałem wartości według poradnika ale to nic nie dało. 

Co możecie Mi podpowiedzieć, gdzie szukać przyczyny nie działania immo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.01.2018 o 22:07, josephx76 napisał:

a ten z immo ze starego w comander pin zgodny  ten co mi mruga immo

Skoro edytujesz eprom, to po co chcesz adaptować kluczyki?
Wgraj sobie ori wsad 929, odczytaj pin i przy pomocy tego pinu dopisz swoje klucze (w 21 wpisz od razu ile kluczy chcesz dodać). Edycja jest przydatna jak się przerzuca licznik z immo 3 na immo3. W twoim przypadku wkładasz licznik, i jedziesz od razu z adaptacją przy pomocy nowego pinu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.

Edytowane przez oscc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy jest możliwość wymiany licznika w passacie b5 3b 96 MM4 rok zielone podświetlanie (immo1?) Na licznik listopad VDO 97rok niebieskie podświetlenie (immo2)? Padł mi licznik w b5 i chcę wrzucić byle jaki. Mamy pin obydwóch. Problem powstaje na etapie kodowania kluczyka w kanale 17 - wpisuję pin, adaptacja kanał 21. Jest 0. Wpisuję 1 test save yes i przez chwilę jest 1 i wraca na 0. Wsadu nie mogę pobrać z tego zielonego immo1. Jakby był nie obsługiwany. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, oscc napisał:

Moje auto niestety biedaline i nie posiadam climatronica. Jak wygląda sprawa z wyświetlaniem temperatury zewnętrznej? Muszę się zaopatrzyć w czujnik i pociągnąć do kabiny przewody? Jeśli tak to potem gdzie się wpiąć z nim. Nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na ten temat.

Musisz dokupić czujnik temperatury zewnetrznej. FL miały zazwyczaj już pociągnięta instalację w okolice zbiorbiczka płynu wspomagania (czarna prostokątna wtyczka 2pin), więc wystarczy się tylko wpiąć jak kupisz ori czujnik

7 godzin temu, oscc napisał:

drugie pytanie czy mimo tego, że auto nie ma bogatszego wyposażenia, to nie będzie problemu z wyświetlaniem informacji na FISie? (średnie/aktualne spalanie, zasięg na baku, czas jazdy itd.) Wystarczy tylko przełożyć licznik, wrzucić wsad i to wszystko? Czy może mnie spotkać jakaś niespodzianka, że coś nie będzie działać?

Nie powinno być żadnej niespodzianki. Musisz dołożyć jedynie manetkę i wiązkę do niej. Przekopiowujesz ze swojego wsadu do nowego odpowiednie komórki i wszystko działa.

 

Godzinę temu, Rebrov napisał:

Problem powstaje na etapie kodowania kluczyka w kanale 17

Problem powstaje dlatego, że pastylki immo1 podobnie jak immo3 sa jednokrotnego zapisu. Musisz sobie albo na szrocie pozyskać kluczyk z immo2 i przełożyć pastyki, albo kupić nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z czasem trzeba będzie zrobić podsumowanie i zamknąć temat, bo od 150 stron w kółko to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj zrobiłem swapa z 1/2 FIS na FULL FIS, dziś po pracy zauważyłem że po odpaleniu auta cały FIS oprócz oczywiście temperatury był wyzerowany, a rano jadąc do pracy normalnie pokazywało średnie spalanie itp. Czy to normalny objaw że FIS sie zeruje sam ? (przejechałem 25km). Drugie pytanie brzmi czy VAGCOM'em mogę jakoś sobie poustawiać/pododawać opcje w FISie ? Na przykład zeby po odpaleniu auta pokazywało na wyświetlaczu (tam gdzie pokazuje czujniki od klocków czy brak płynu do spryskiwaczy)  "OK" czy coś w tym stylu. Z góry dzięki za pomoc, niżej załączam fotke mojego FIS'a. 

27994332_1771697602874553_1411643587_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zużycie średnie paliwa, średnia prędkość itd z pamięci 1 kasują się po 2h wyłączonego zapłonu... Pamięć 2 utrzymuje się do 9999km, 99h99min i później się zeruje.

Nie możesz programować żadnych napisów itp. Chyba, że dołożysz specjalny moduł-ale jest gdzieś na forum o tym temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lukaszkrt, zmianą kodowania zegara(pierwsze dwie cyfry w kodowaniu) można powyłączać niektóre komunikaty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2017 o 09:52, tauka napisał:

Climatronik

Sprawdzasz czy z t12pin1 idzie przewód do t32a(niebieska wtyczka licznika)pin25. Jak nie ma to prowadzisz.

Nastepnie ciagniesz przewód z t20pin2 do t32b(zielona licznika)pin8 oraz z t20pin3 do t32b pin9. Jeżeli w tych pinach przy liczniku już jest przewód to się w niego wpinasz.

Nastepny krok to naprawa wyswietlania temp. Przy climatroniku wypinasz t12pin8 i t20pin1 i łączysz je ze soba.

I wszystko powinno zadziałać.

 

No i na tym liczniku nie będziesz miał powiadomienia o zapalonych światłach.

dlaczego temperatury sa rozbieżne ??na klimatroniku -7 a liczniku -23

połączyłem tylko te 2 przewody czyli czerwona kostka pin1 i czarna mała pin 8

może byc tak dlatego że nie sa jeszcze zrobione pozostałe kable ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może dałeś tak kiepski kabel i tak kiepsko go połączyłeś, że zmienia się rezystancja po drodze.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Darek25x napisał:

dlaczego temperatury sa rozbieżne ?

Zmieniłeś climatronik na poliftowy?

Masz pociagniety can między zegarami a climatronikiem?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha,nie wiedziałem że climatronic do wymiany na taki z fla :D  gdzieś nigdzie chyba tego nie doczytałem,czyli mam  rozumieć że zmiana jest konieczna ?

ten can właśnie nie jest jeszcze podciągnięty ,może być tego wina ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłeś ⅓ czynności niezbędnych do działania moda i się pytasz czemu nie działa...

To tak jak byś sobie robił kawę, i tylko wrzątek wlał i się pytał czemu smaku nie ma...

 

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.02.2018 o 09:48, tauka napisał:

Zrobiłeś ⅓ czynności niezbędnych do działania moda i się pytasz czemu nie działa...

To tak jak byś sobie robił kawę, i tylko wrzątek wlał i się pytał czemu smaku nie ma...

 

a no to przepraszam,zrobię co mam zrobić i jak będzie problem to napiszę w temacie

 

także wykonałem wszystko według instrukcji i temperatura nadal jest rozbieżna między licznikiem a klimatronikiem ,,,klimatronik z przed lifta  i nadal nie mam podświetlenia w kilmatroniku

przełożyłem klimatronik z fla to nic się nie wyświetla??dlaczego ??trzeba coś programować/adaptować ??

 

a i nie wiem czemu nie działa mi test wskazówek po zapłonie,kolega przerabiał wsad ,nr licznika to 827

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Test wskazówek nie w każdym działa.

Przelozyles tylko sam climatronic czy poprowadziłeś wszystkie przewody zgodnie z opisem? Bo sądząc po tym ze nic się nie wyświetla to nie zrobiłeś jak trzeba z przewodami.  Kilka razy robiłem, w tym w swoim aucie i nie było problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2017 o 09:52, tauka napisał:

Climatronik

Sprawdzasz czy z t12pin1 idzie przewód do t32a(niebieska wtyczka licznika)pin25. Jak nie ma to prowadzisz.

Nastepnie ciagniesz przewód z t20pin2 do t32b(zielona licznika)pin8 oraz z t20pin3 do t32b pin9. Jeżeli w tych pinach przy liczniku już jest przewód to się w niego wpinasz.

Nastepny krok to naprawa wyswietlania temp. Przy climatroniku wypinasz t12pin8 i t20pin1 i łączysz je ze soba.

I wszystko powinno zadziałać.

 

No i na tym liczniku nie będziesz miał powiadomienia o zapalonych światłach.

w 1 poleceniu kabel był,miernikiem sprawdziłem i jest przepływ między tymi pinami,więc nic nie robiłem

w 2 poleceniu nie było pinów więc poprowadziłem 2 kable między licznikiem a klimatronikiem

w 3 poleceniu połączyłem te 2 piny w klimatroniku,ale chyba zrobiłem błąd bo kable nadal są wpięte w klimatronik :D  a to chyba trzeba je wypiąć z kostek i mają być luźno ze sobą połączone ??

co do przełożenia klimatronika to niewiem czemu ale nic nie działa,a mój działa tylko brak podświetlenia i te temperatury

czy zmianę panelu klimatronika trzeba adaptować jak licznik czy sterownik silnika ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Darek25x napisał:

w 3 poleceniu połączyłem te 2 piny w klimatroniku,ale chyba zrobiłem błąd bo kable nadal są wpięte w klimatronik

Tak, trzeba je wypiąć.
 

3 minuty temu, Darek25x napisał:

w 2 poleceniu nie było pinów więc poprowadziłem 2 kable między licznikiem a klimatronikiem

Tu gdzieś masz błąd, ponieważ te przewody odpowiadają  m.in. za podświetlenie w climatronicu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności