josephx76 Zgłoś #3841 Napisano 16 Stycznia 2018 OK. spróbuje jutro bo w trójmieście armagedon z śniegiem. Dam znac jutro 4 minuty temu, tauka napisał: A ty dalej z tym pinem. Robisz źle wsad i tyle. Wgraj ten plik co ci podesłałem i powiedz czy działa. ok . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
josephx76 Zgłoś #3842 Napisano 17 Stycznia 2018 19 godzin temu, josephx76 napisał: OK. spróbuje jutro bo w trójmieście armagedon z śniegiem. Dam znac jutro ok . Witam poszło ? spróbowałem też jeszcze ten mój wgrać i też poszło źle robiłem adaptacje. Więc dlatego uparlem się na tym pinie. Pozdrawiam. I dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antonio92 Zgłoś #3843 Napisano 1 Lutego 2018 Witam. Męczę temat licznika już drugi dzień mam licznik 820a i nowy 949a. Oba epromy edytowane ale są problemy. Login został przepisany mogę się zalogować do nowych zegarów starym pinem, ale to Mi nic nie daje. Podczas adaptacji w grupie 21 nie mogę wpisać 0 wywala mi błąd. Przepisywałem wartości według poradnika ale to nic nie dało. Co możecie Mi podpowiedzieć, gdzie szukać przyczyny nie działania immo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3844 Napisano 1 Lutego 2018 Dnia 16.01.2018 o 22:07, josephx76 napisał: a ten z immo ze starego w comander pin zgodny ten co mi mruga immo Skoro edytujesz eprom, to po co chcesz adaptować kluczyki? Wgraj sobie ori wsad 929, odczytaj pin i przy pomocy tego pinu dopisz swoje klucze (w 21 wpisz od razu ile kluczy chcesz dodać). Edycja jest przydatna jak się przerzuca licznik z immo 3 na immo3. W twoim przypadku wkładasz licznik, i jedziesz od razu z adaptacją przy pomocy nowego pinu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oscc Zgłoś #3845 Napisano 5 Lutego 2018 (edytowane) . Edytowane 3 Września 2019 przez oscc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rebrov Zgłoś #3846 Napisano 5 Lutego 2018 Witam. Czy jest możliwość wymiany licznika w passacie b5 3b 96 MM4 rok zielone podświetlanie (immo1?) Na licznik listopad VDO 97rok niebieskie podświetlenie (immo2)? Padł mi licznik w b5 i chcę wrzucić byle jaki. Mamy pin obydwóch. Problem powstaje na etapie kodowania kluczyka w kanale 17 - wpisuję pin, adaptacja kanał 21. Jest 0. Wpisuję 1 test save yes i przez chwilę jest 1 i wraca na 0. Wsadu nie mogę pobrać z tego zielonego immo1. Jakby był nie obsługiwany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3847 Napisano 5 Lutego 2018 7 godzin temu, oscc napisał: Moje auto niestety biedaline i nie posiadam climatronica. Jak wygląda sprawa z wyświetlaniem temperatury zewnętrznej? Muszę się zaopatrzyć w czujnik i pociągnąć do kabiny przewody? Jeśli tak to potem gdzie się wpiąć z nim. Nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na ten temat. Musisz dokupić czujnik temperatury zewnetrznej. FL miały zazwyczaj już pociągnięta instalację w okolice zbiorbiczka płynu wspomagania (czarna prostokątna wtyczka 2pin), więc wystarczy się tylko wpiąć jak kupisz ori czujnik 7 godzin temu, oscc napisał: drugie pytanie czy mimo tego, że auto nie ma bogatszego wyposażenia, to nie będzie problemu z wyświetlaniem informacji na FISie? (średnie/aktualne spalanie, zasięg na baku, czas jazdy itd.) Wystarczy tylko przełożyć licznik, wrzucić wsad i to wszystko? Czy może mnie spotkać jakaś niespodzianka, że coś nie będzie działać? Nie powinno być żadnej niespodzianki. Musisz dołożyć jedynie manetkę i wiązkę do niej. Przekopiowujesz ze swojego wsadu do nowego odpowiednie komórki i wszystko działa. Godzinę temu, Rebrov napisał: Problem powstaje na etapie kodowania kluczyka w kanale 17 Problem powstaje dlatego, że pastylki immo1 podobnie jak immo3 sa jednokrotnego zapisu. Musisz sobie albo na szrocie pozyskać kluczyk z immo2 i przełożyć pastyki, albo kupić nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #3848 Napisano 7 Lutego 2018 Z czasem trzeba będzie zrobić podsumowanie i zamknąć temat, bo od 150 stron w kółko to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszkrt Zgłoś #3849 Napisano 13 Lutego 2018 Witam, wczoraj zrobiłem swapa z 1/2 FIS na FULL FIS, dziś po pracy zauważyłem że po odpaleniu auta cały FIS oprócz oczywiście temperatury był wyzerowany, a rano jadąc do pracy normalnie pokazywało średnie spalanie itp. Czy to normalny objaw że FIS sie zeruje sam ? (przejechałem 25km). Drugie pytanie brzmi czy VAGCOM'em mogę jakoś sobie poustawiać/pododawać opcje w FISie ? Na przykład zeby po odpaleniu auta pokazywało na wyświetlaczu (tam gdzie pokazuje czujniki od klocków czy brak płynu do spryskiwaczy) "OK" czy coś w tym stylu. Z góry dzięki za pomoc, niżej załączam fotke mojego FIS'a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #3850 Napisano 13 Lutego 2018 Zużycie średnie paliwa, średnia prędkość itd z pamięci 1 kasują się po 2h wyłączonego zapłonu... Pamięć 2 utrzymuje się do 9999km, 99h99min i później się zeruje. Nie możesz programować żadnych napisów itp. Chyba, że dołożysz specjalny moduł-ale jest gdzieś na forum o tym temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #3851 Napisano 13 Lutego 2018 @lukaszkrt, zmianą kodowania zegara(pierwsze dwie cyfry w kodowaniu) można powyłączać niektóre komunikaty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3852 Napisano 16 Lutego 2018 Dnia 19.11.2017 o 09:52, tauka napisał: Climatronik Sprawdzasz czy z t12pin1 idzie przewód do t32a(niebieska wtyczka licznika)pin25. Jak nie ma to prowadzisz. Nastepnie ciagniesz przewód z t20pin2 do t32b(zielona licznika)pin8 oraz z t20pin3 do t32b pin9. Jeżeli w tych pinach przy liczniku już jest przewód to się w niego wpinasz. Nastepny krok to naprawa wyswietlania temp. Przy climatroniku wypinasz t12pin8 i t20pin1 i łączysz je ze soba. I wszystko powinno zadziałać. No i na tym liczniku nie będziesz miał powiadomienia o zapalonych światłach. dlaczego temperatury sa rozbieżne ??na klimatroniku -7 a liczniku -23 połączyłem tylko te 2 przewody czyli czerwona kostka pin1 i czarna mała pin 8 może byc tak dlatego że nie sa jeszcze zrobione pozostałe kable ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #3853 Napisano 16 Lutego 2018 Może dałeś tak kiepski kabel i tak kiepsko go połączyłeś, że zmienia się rezystancja po drodze. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3854 Napisano 17 Lutego 2018 4 godziny temu, Darek25x napisał: dlaczego temperatury sa rozbieżne ? Zmieniłeś climatronik na poliftowy? Masz pociagniety can między zegarami a climatronikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3855 Napisano 17 Lutego 2018 aha,nie wiedziałem że climatronic do wymiany na taki z fla gdzieś nigdzie chyba tego nie doczytałem,czyli mam rozumieć że zmiana jest konieczna ? ten can właśnie nie jest jeszcze podciągnięty ,może być tego wina ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3856 Napisano 17 Lutego 2018 Zrobiłeś ⅓ czynności niezbędnych do działania moda i się pytasz czemu nie działa... To tak jak byś sobie robił kawę, i tylko wrzątek wlał i się pytał czemu smaku nie ma... 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3857 Napisano 17 Lutego 2018 Dnia 17.02.2018 o 09:48, tauka napisał: Zrobiłeś ⅓ czynności niezbędnych do działania moda i się pytasz czemu nie działa... To tak jak byś sobie robił kawę, i tylko wrzątek wlał i się pytał czemu smaku nie ma... a no to przepraszam,zrobię co mam zrobić i jak będzie problem to napiszę w temacie także wykonałem wszystko według instrukcji i temperatura nadal jest rozbieżna między licznikiem a klimatronikiem ,,,klimatronik z przed lifta i nadal nie mam podświetlenia w kilmatroniku przełożyłem klimatronik z fla to nic się nie wyświetla??dlaczego ??trzeba coś programować/adaptować ?? a i nie wiem czemu nie działa mi test wskazówek po zapłonie,kolega przerabiał wsad ,nr licznika to 827 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3858 Napisano 18 Lutego 2018 Test wskazówek nie w każdym działa. Przelozyles tylko sam climatronic czy poprowadziłeś wszystkie przewody zgodnie z opisem? Bo sądząc po tym ze nic się nie wyświetla to nie zrobiłeś jak trzeba z przewodami. Kilka razy robiłem, w tym w swoim aucie i nie było problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3859 Napisano 18 Lutego 2018 Dnia 19.11.2017 o 09:52, tauka napisał: Climatronik Sprawdzasz czy z t12pin1 idzie przewód do t32a(niebieska wtyczka licznika)pin25. Jak nie ma to prowadzisz. Nastepnie ciagniesz przewód z t20pin2 do t32b(zielona licznika)pin8 oraz z t20pin3 do t32b pin9. Jeżeli w tych pinach przy liczniku już jest przewód to się w niego wpinasz. Nastepny krok to naprawa wyswietlania temp. Przy climatroniku wypinasz t12pin8 i t20pin1 i łączysz je ze soba. I wszystko powinno zadziałać. No i na tym liczniku nie będziesz miał powiadomienia o zapalonych światłach. w 1 poleceniu kabel był,miernikiem sprawdziłem i jest przepływ między tymi pinami,więc nic nie robiłem w 2 poleceniu nie było pinów więc poprowadziłem 2 kable między licznikiem a klimatronikiem w 3 poleceniu połączyłem te 2 piny w klimatroniku,ale chyba zrobiłem błąd bo kable nadal są wpięte w klimatronik a to chyba trzeba je wypiąć z kostek i mają być luźno ze sobą połączone ?? co do przełożenia klimatronika to niewiem czemu ale nic nie działa,a mój działa tylko brak podświetlenia i te temperatury czy zmianę panelu klimatronika trzeba adaptować jak licznik czy sterownik silnika ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3860 Napisano 18 Lutego 2018 3 minuty temu, Darek25x napisał: w 3 poleceniu połączyłem te 2 piny w klimatroniku,ale chyba zrobiłem błąd bo kable nadal są wpięte w klimatronik Tak, trzeba je wypiąć. 3 minuty temu, Darek25x napisał: w 2 poleceniu nie było pinów więc poprowadziłem 2 kable między licznikiem a klimatronikiem Tu gdzieś masz błąd, ponieważ te przewody odpowiadają m.in. za podświetlenie w climatronicu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach