tauka Zgłoś #3781 Napisano 2 Listopada 2017 Kodowanie możesz. Ale żeby ogarnąc immo i inne rzeczy vcds nie zabangla. Vag comannder lub vag tacho najlepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz.d3 Zgłoś #3782 Napisano 2 Listopada 2017 To i kodów też nie zczytam z nowego i starego licznika VCDSem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3783 Napisano 2 Listopada 2017 Jakich kodów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz.d3 Zgłoś #3784 Napisano 2 Listopada 2017 Chodziło mi o pin . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3785 Napisano 2 Listopada 2017 Nie. Ale pin ci niewiele da, bo w przypadku fl najlepiej to ogarnac kopiowaniem odpowiednich miejsc wsadu starego do nowego licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz.d3 Zgłoś #3786 Napisano 2 Listopada 2017 (edytowane) A która wersje wtyczki kupić 3,01 czy nowszą chodzi mi o VAG-TACHO. Zeby można było zczytac klucze i zaprogramować zegary. Edytowane 3 Listopada 2017 przez grzegorz.d3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3787 Napisano 3 Listopada 2017 (edytowane) Jak masz zwykły kabel pod vag com 311 lub vcds lite itd to możesz spróbować programem Vag eeprom programmer 1.19g. Mój vag commander nie poradził sobie z odczytaniem licznika boscha, a tym programem i zwykłym kkl poszedł bosch i vdo. Posiadając pin nowego i starego licznika da się bez problemu wszystko zakodować tylko w przypadku możliwości zgrania wsadów dużo szybciej jest przekopiować odpowiednie informacje z jednego wsadu do drugiego Edytowane 3 Listopada 2017 przez CULTUS3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz.d3 Zgłoś #3788 Napisano 4 Listopada 2017 Ja mam VCDS pełną wersje ,ale to i tak nim nie zczytam pinuw z licznika . Bo gdybym miał pin starego licznika i nowego to reszte bym zrobił VCDS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3789 Napisano 4 Listopada 2017 Tylko że posiadając nawet piny starego i nowego musisz jeszcze mieć nowe pestki do kluczyków, bo w immo3 pestki sa jednorazowego zapisu i nie pójdzie ci to drugi raz. Dlatego najszybciej jest to zrobić metodą kopiowania odpowiednich pół wsadu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz.d3 Zgłoś #3790 Napisano 4 Listopada 2017 To musze kupic wtyczke VAG TACHO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3791 Napisano 4 Listopada 2017 Ja nie miałem nowych pestek a zakodowałem nowy licznik ze starymi pestkami z immo 3 co prawda w golfie 4 ale to nie ma raczej znaczenia. Tam był licznik Boscha i nie dało się przez kopiowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanki16 Zgłoś #3792 Napisano 9 Listopada 2017 Panowie, pytanie - albo jak wyłączyć immo - immo2 szafa z niebieskim podswietleniem wsadzić do paska 97 który mial z zielonym podswietleniem 3b0 919 861 b - niebieskie podswietlenie - 3b0 919 860 - więcej nie mam oznaczenia naklejki poszły w diabły. Licznik MM4 - potrzebuje wsad z niego, pin i co przekopiować do nowego licznika (immo 2 ten z niebieskim podswietleniem. wsad z nowego wyciagnalem ale z tego MM4 za diabła nie chce. potrzebuje sposobu by wsad wyciagnac i ktore miejsca przekopiować. Proszę o pomoc bo mi padł licznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #3793 Napisano 11 Listopada 2017 Dnia 9.11.2017 o 21:55, Sanki16 napisał: Panowie, pytanie - albo jak wyłączyć immo - immo2 szafa z niebieskim podswietleniem wsadzić do paska 97 który mial z zielonym podswietleniem 3b0 919 861 b - niebieskie podswietlenie - 3b0 919 860 - więcej nie mam oznaczenia naklejki poszły w diabły. Licznik MM4 - potrzebuje wsad z niego, pin i co przekopiować do nowego licznika (immo 2 ten z niebieskim podswietleniem. wsad z nowego wyciagnalem ale z tego MM4 za diabła nie chce. potrzebuje sposobu by wsad wyciagnac i ktore miejsca przekopiować. Proszę o pomoc bo mi padł licznik. Jest sens kopiować coś? Ustaw przebieg taki jaki miałeś, pin z nowego sobie zczytaj, bo po co zmieniać. Do kluczyka nowa pastylka i ma działać. Oczywiście po ponownej adaptacji. Ogólnie to nie jest temat na Twoje pytanie, bo tutaj dyskutujemy o montażu licznika z FISem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanki16 Zgłoś #3794 Napisano 13 Listopada 2017 Dnia 11.11.2017 o 18:17, jerzalke napisał: Jest sens kopiować coś? Ustaw przebieg taki jaki miałeś, pin z nowego sobie zczytaj, bo po co zmieniać. Do kluczyka nowa pastylka i ma działać. Oczywiście po ponownej adaptacji. Ogólnie to nie jest temat na Twoje pytanie, bo tutaj dyskutujemy o montażu licznika z FISem. Ach no tak, aczkolwiek pytałem o przekopiowanie we wsadzie eepromu w 3b - z immo1 na immo2 . niestety po wielu próbach - adaptacja licznika do auta przebiegła pomyślnie lecz kluczyki nie dają się zakodować do nowego licznika z immo2, ale tak jak napisałeś, nowe transpondery i ma działać. Dzięki za radę i przepraszam za kłopot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #3795 Napisano 13 Listopada 2017 48 minut temu, Sanki16 napisał: Ach no tak, aczkolwiek pytałem o przekopiowanie we wsadzie eepromu w 3b - z immo1 na immo2 . niestety po wielu próbach - adaptacja licznika do auta przebiegła pomyślnie lecz kluczyki nie dają się zakodować do nowego licznika z immo2, ale tak jak napisałeś, nowe transpondery i ma działać. Dzięki za radę i przepraszam za kłopot W ramach powtórki - ostatnio @marek29 przypomniał mi: Pastylki Immo1 i immo3 programujemy raz do konkretnych zegarów. Immo2 można kilka razy. Immo3 różnią się tym, że przypisują się przez licznik do ecu. Immo1 tylko licznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanki16 Zgłoś #3796 Napisano 13 Listopada 2017 Teraz, jerzalke napisał: W ramach powtórki - ostatnio @marek29 przypomniał mi: Pastylki Immo1 i immo3 programujemy raz do konkretnych zegarów. Immo2 można kilka razy. Immo3 różnią się tym, że przypisują się przez licznik do ecu. Immo1 tylko licznik. jakże tej informacji mi brakowało. bo bzdury nieraz wypisują po innych tematach, że z immo1 można programować wielokrotnie. Czyli transpondery pod immo2 i jazda z adaptacją kluczyków. Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krush Zgłoś #3797 Napisano 16 Listopada 2017 Dnia 21.10.2017 o 07:28, jihad napisał: No właśnie nie ma nic. Fabryczne radio mam, ale bez wiązki i to w sumie nieistotne. Wypstrykałem płyn do szyb do końca i nic, żadnego komunikatu. Czujnik jest, na starym 1/2 FIS zapalała się kontrolka. Dnia 21.10.2017 o 10:43, tauka napisał: A dobre kodowanie wprowadziłeś? Borykam się z tym samym problemem. Robiłem metodą VAG-Tacho Wszystko działa tylko właśnie nie komunikaty o spryskach. Gdzie w kodowaniu mogłem zrobić błąd? Ewentualnie co sprawdzić VAG Comem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3798 Napisano 16 Listopada 2017 Godzinę temu, Krush napisał: Gdzie w kodowaniu mogłem zrobić błąd? Przy kodowaniu opcji. Tego nie robi się vagtacho, tylko vcds. Trzeba ustawić w liczniku opcję wyposażenia, obecności/braku czujnika oleju oraz prędkości a także region. Jeżeli nie masz powiadomienia o spryskach to wchodząc w 17-instruments ->softcoding musisz do pierwszych dwóch cyfr dodać 4 i wpisać wynik. Dajesz ok i powinno się pojawić powiadomienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krush Zgłoś #3799 Napisano 16 Listopada 2017 7 minut temu, tauka napisał: Przy kodowaniu opcji. Tego nie robi się vagtacho, tylko vcds. Trzeba ustawić w liczniku opcję wyposażenia, obecności/braku czujnika oleju oraz prędkości a także region. Jeżeli nie masz powiadomienia o spryskach to wchodząc w 17-instruments ->softcoding musisz do pierwszych dwóch cyfr dodać 4 i wpisać wynik. Dajesz ok i powinno się pojawić powiadomienie. Vagiem nie pójdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3800 Napisano 16 Listopada 2017 pójdzie. Przecież to to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach