Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, mam pytanie, wiem że zaraz będą głosy że wszystko jest opisane wcześniej itd itd. ale potrzebuję informacji na szybko.

Pasek 1.8t, 97 rok, zielone zegary bez FIS, bez MFA, muszę zmienić licznik i chce założyć z pełnym Fisem, mam mało czasu ze potwierdzić sprzedającemu czy chce licznik czy nie więc moje pytanie. Jak będzie ze zmianą tego licznika? i kodowaniem immo, czy sam licznik mi wystarczy i jest to potem kwestia kodowania w VAG-u, czy jest to jakaś większa rzeźba? Krótko i zwięźle czy jest to do ogarnięcia plug&play czy zaraz się pojawią jakieś fuckupy?

 

Pozdrawiam i sorry za nieprzeczytanie całego tematu, sprawa nagła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie będzie to plug &play. Będzie trochę rzeźby albo dużo rzeźby, zależy czy licznik jest z can czy bez. Tak czy inaczej wszystko jest do przerobienia. Jest tylko kwestią czasu i kasy którą trzeba w to włożyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy instrukcja z pierwszego postu podejdzie do golfa 4 oczywiście przy użyciu liczników z golfa ;) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam czy instrukcja z pierwszego postu podejdzie do golfa 4 oczywiście przy użyciu liczników z golfa ;) ?

 

Jeśli obydwa liczniki będą VDO,to jak najbardziej.Gorzej jak oryginalnie siedzi motometer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W aucie chyba ktoś podejmował próbę "korekty" licznika i po podłączeniu vcds pokazywał błąd. Jako jedyne auto w komisie nie miał przebiegu 170-220 tylko ponad 300kkm. Wygląda jakby ktoś chciał cofnąć i mu to nie wyszło.

 

Z tymi licznikami mogą być aż takie problemy? Czy można jej jakoś odróżnić jak są zamontowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, mam małe pytanie. Od tamtego czasu co zmieniłem zegary na pełny fis, numery zegarów to 3B0 920 846, mam radio Gamma, komunikuje się z zegarami po 3 przewodach w celu wyświetlania RDSu itp. Mam chęć zamontować navi MFD wersja D, by uniknąć tunera TMC. Czytałem, że właśnie D chodzi z zegarami po 3 przewodach. Zegary są z 2002 roku. Czy to ruszy? Moim zdaniem powinno bez problemów, ale wolę spytać. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każda jedna komunikuje się tak samo. Oprócz tej co tuner potrzebuje.

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli bez problemów, po prostu unikać wersji G i po sprawie. Dzięki, jak zawsze można liczyć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w licznikach z końcówką 9 pin radia zapisany jest w 1AB , 1AD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli zajmuje 3 komórki, bo z końcówką 7 jest w 39.8,39.9 jak zaznaczyłem na lewym zrzucie i potrzebuję go przenieść do nowego epromu z końcówką 9.

2017-08-04_080422.jpg

Niestety nie trybi w żadnym z tych adresów.

Edytowane przez riccardoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanko czy jak mam paska 3B 99' (nie wiem czy CAN czy nie, ktoś może powiedzieć jak to sprawdzić?) - mogę kupić dowolny licznik np Full FIS od 3BG? Czy muszę szukać jakiegoś konkretnego?

 

Dzięki, pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku diesla to jak masz wyskalowany licznik do 220km/h to nie ma can, a jak do 260km/h to jest. Jak by się okazało e masz can to sam licznik będzie działał, tylko brak info o otwartych drzwiach, brzęczyka zapalonych świateł i poduszek powietrznych i temperatury zewnętrznej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej, dzięki - czyli wiem już, że licznik mam bez CAN (do 222km/h) i teraz pytanie czy mogę w ogóle włożyć licznik z FULL FIS? czy 1/2 FIS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz tylko licznik to zostaje tylko FF bez can. Ale jak byś jeszcze wymienił sterownik silnika na wersję z canem to zadziała też 1/2 fis z przedlifta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym Full FIS - zdecydowanie bardziej mi się podoba, więc jeżeli dodatkowo nie wymaga to wymiany sterownika silnika to dla mnie wypas - tylko jaki licznik kupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zmieniłem licznik z końcówką 329A na 349A na full fisa. Pomógł by mi ktoś ogarnąć wsady?

https://megawrzuta.pl/download/e6dbd525d206a10e3263d53ca2fdd2f6.html

Edytowane przez karol6376

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba 829 i 849 [emoji6] podeślij wsady

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No machnąłem się w 829 i 849 :)

wsady są w linku wyżej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności