Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze walczę z resetowaniem MFA2. Nie wiem, ale może ma to co wspólnego: nie mogę zaadoptować licznika na kanale 50 po prostu nie występuje. Jak można zrobić to w inny sposób. Proszę o pomoc bo pomału tracę nadzieję na działający licznik.

W przedliftach kluczyki koduje się za pomocą kanału 21. I tyle. Nic więcej nie trzeba robić.

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W przedliftach kluczyki koduje się za pomocą kanału 21. I tyle. Nic więcej nie trzeba robić.

 

Tak zapewne jest bo kanał 50 nie jest dostępny z żadnym wsadem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo kanał 50 to się używa w autach korzystajacych z immo3. W naszych z immo2 tylko kanał 21.

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz troszkę rozwinąć temat, bo jest tu dla mnie jakaś niejasność. Auto 99r., więc oryginalnie ma immo2, włożony licznik z immo3 a immobilizer jest w liczniku (chyba że czegoś nie wiem), więc na moją logikę skoro VCDS łączy się ze sterownikiem licznika to dlaczego kanał 50 jest niedostępny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może rozpoznaje z jakim immo ma do czynienia, bo w aucie z immo2 kodujesz go tak samo jak immo 2.

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dziś w końcu znalazłem czas po prawie półtorej miesiąca :). Wstawiono licznik 3B0 920 946. Dodano drugi czujnik temperatury - pierwotnie mimo kabla do licznika z climatronica był brak temperatury. Byłem na to przygotowany stąd drugi czujnik G17. Ważna sprawa - koniecznie trzeba dodać w immo klucze na nowo w kanale 21 mimo poprawnie przerobionego wsadu - od razu nie chciało zagadać niestety. Komfort stary bez łączności z licznikiem - to jedyny błąd który pozostał w liczniku. Co nie działa?

-sygnalizacja otwarcia drzwi. Każdych, prócz maski. To akurat działa i jest bryła auta.

-piszczyk od świateł - wiadomo, jak licznik nie wie czy drzwi otwarte to i nie piszczy.

Potwierdzam posty wyżej, mimo licznika z Immo3 ale auto z Immo2, logujemy klucze poprzez kanał 21 i wpisujemy wartość kluczy do dodania po zalogowaniu się własnym pinem ówcześnie. Po tym auto można odpalić.

Radio Gamma V już wyświetla, trzeba było dopisać +16 w kodowaniu.

To chyba wszystko. Brzmi groźnie. Operacja trwała 3 godziny z kładzeniem 3 przewodów do radia, 3 przewodów do manetki, 2 przewodów pod maskę do czujnika G17.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, dziś w końcu znalazłem czas po prawie półtorej miesiąca :). Wstawiono licznik 3B0 920 946. Dodano drugi czujnik temperatury - pierwotnie mimo kabla do licznika z climatronica był brak temperatury.

Oczywiscie pociagnales can z licznika do climatronika, plus dodatkowo przewód diagnostyczny (zazwyczaj jest) i zmostkowałes ze sobą dwa wypiete piny (od czujnika temperatury) z kostek od climatronica. I oczywiscie wsadziles panel z fl i dalej nie było temperatury?

 

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie chciałem wymienić panelu. Tańsza opcja to dołożenie czujnika w mojej opinii. Zdziwiłem się tylko, że przewód dochodził do licznika. Aktualnie jest wypięty i zaizolowany. Ciągnięcie Cana, wymiana panelu to trochę sporo czasu i koszty też większe niż czujnik za 21zł :) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciagniecie cana to 2 przewody od licznika do panelu (wg mnie mniej roboty niż ciagniecie przewodu aż do zderzaka), a panel to koszt około 40pln i mamy wszystko tak jak być powinno ;-)

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale tak czy inaczej ;) wszystko się zakończyło pozytywnie i dzięki za pomoc !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam taki numer 3b0 920 802 w liczniku moge pod to manetke podlaczyc fis ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem poprzednio taki licznik. Wymieniasz go na pełny fis, dodajesz manetkę i gotowe. Pod ten co masz niema po co podpinać manetki ;) nie masz tam nic co by wyświetlało ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wytapane z 1+3 sorry co to znaczy ? bo wszedzie to piszea ja nie kumam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że tauka używa programu na telefonie do obsługi forum i ten program dodaje taki podpis automatycznie - ot taki bajerek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha taka opcja dodatkowa dzieki. a jaki licznik polecasz zeby wszystko wyswietlalo na nim ??? i bledy tez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aha taka opcja dodatkowa dzieki. a jaki licznik polecasz zeby wszystko wyswietlalo na nim ??? i bledy tez

849a [emoji6]

 

1c032f0a7d5202ad5017309bbb3aeda8.jpg

 

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówię, generalnie wszystko jest na 1 stronie. Nie polecany 3b0920845 ze względu na słaby LCD, myślę, wezmę coś nowszego pokroju 3b0920846 lib 946 anglik do zmiany, ale lipa, lcd także był padnięty musiałem zmienić już lcd. Możesz brać każdy, nawet 3b0920847 i 849 ale to już najnowszy. Wyswietlanie błędów będzie działać, nie będzie otwartych drzwi + piszczyk przy zapalonych lampach. Generalnie można brać co jest. Dodam, że najlepiej jest najpierw się upewnić czy poduszka lata nam na Canie i tak samo ABS. Wchodzi się w obecny licznik w grupy pomiarowe i tutaj już różnie od licznika u mnie było to np 125 grupa i jak jest zapis mniej więcej brzmiący tak: Engine 1, kolejne okienko AirBag 1, i tu albo ABS 1 albo nic, to jest ok, niemamy problemu z kontrolką poduchy w przyszłości podczas zmiany na nowe zegary. Wynika to z tego, że były starsze VW gdzie kontrolka poduchy szła po kabelku bezpośrednio. W takim przypadku zostaje albo rezanie w zegarach i wykodowanie z Cangateway airbagu albo szukanie licznika odpowiedniego...

Edytowane przez lukaszlbn
Dodanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe ile taki

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

kolo 300 zl na allegro sa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności