Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba nie ma nic wspólnego to, że nie zmieniłem jeszcze climatronika (jest bez CAN), ale założyłem 2 przewody z licznika do climatronika (CAN) pin T32b / 8 i pin T32b / 9?

Masz może pinout climatonika?

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba nie ma nic wspólnego to, że nie zmieniłem jeszcze climatronika (jest bez CAN), ale założyłem 2 przewody z licznika do climatronika (CAN) pin T32b / 8 i pin T32b / 9?

Nie ma nic wspolnego. Mam na stole podłączony 929 już ze 3 dni i jest wszystko ok. I też can nie ma. Może są jakieś wadliwe i ty na nie trafiasz.

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do "tauka": To nie wiem jakiego muszę mieć pecha.

 

Mam takie:

Opis pinów klimatronika.jpg

CLIMATRONIC 3B-3BG.pdf

Edytowane przez emart

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj wady 822 , 829 i przerobione wsadu 822 na 829 zobaczymy czy coś nie jest namieszane

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po co w ogóle wsad przerabiac? Czysty wsad wrzucić, dopisać kluczyk i po temacie.

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ale może ma coś w wsadzić na 829 namieszane?

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to nic wspólnego ze wsadem. Już to było przerabiane na forum. Jest to jakaś usterka licznika. Nawet wymiana wsadu na taki z działającego licznika nic nie dawała.

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wczoraj na wieczór wgrałem oryginalny wsad. Zmieniłem tylko przebieg, VIN, zakodowałem klucze i czekam co będzie.

Moje wsady:

822A: eprom_822A.rar

829A: 829org_27,01kopia.rar

822A-829A: 822-829org_27,0.rar

Edytowane przez emart

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie posiadam passata z USA przed liftem, licznik z canem. 1/2 fis. Chciałbym zmienić licznik na polifcie z dwóch względów:

Pół fis się wypalił i jak ciepło nie działa.

Jest ładniejszy,

Chciałbym kupić licznik od anglika wgrać swój wsad z licznika vag commanderem i wgrać do licznika po lifcie. czy będzie to działać?

Mój passat jest dość specyficzny bo w ogóle fabrycznie nie posiada immo. Nie mam nawet kontrolki immo.

Czy jak nie będę ruszał nic w wsadzie nowego licznika kontrolka immo będzie mi mrugać ?

Macie może jakies pomysły jak to zrobić>?

Czy może zmienić sam wyświetlacz fis z anglika do mojego i zmienić wskazówki szybę z ramkami?

Liczniki od anglika sa dość tanie a ja się przyzwycziłem do licznika w milach i kilometrach.

Czekam na jakieś sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można spróbować. Trzeba by zajrzeć do wsadu ECU (tez zrobisz to commanderem). Zawsze możesz przelutowac wyświetlacz i po sprawie. Ramki są p&p

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zgram wsad i wrzucę na forum. Ktos może zerknij na to i zobaczymy czym się różni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie wczoraj na wieczór wgrałem oryginalny wsad. Zmieniłem tylko przebieg, VIN, zakodowałem klucze i czekam co będzie.

 

Niestety, 24 godziny minęły i MFA2 skasowany. Może spróbuję podłączyć go na stole dla sprawdzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak taka pisał tauka. Uszkodzony licznik.

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez IzzyHool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,potrzebuje wsad od golfa 4 do licznika od passata 3B0920827A,Pomoże ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze walczę z resetowaniem MFA2. Nie wiem, ale może ma to co wspólnego: nie mogę zaadoptować licznika na kanale 50 po prostu nie występuje. Jak można zrobić to w inny sposób. Proszę o pomoc bo pomału tracę nadzieję na działający licznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z mojej opinii wynika, że kanał 50 jest nie dostępny kiedy licznik dogada się z ECU i immo będzie już zgrane, wtedy kanał 50 jest nie dostępny. Tak jest u mnie, wsad przerobiony, Immo dopasowane ok, komunikacja z ecu ok, i kanał 50 nie dostępny. Co innego gdybyś miał licznik z czystym wsadem czyli bez VINu (immo3) wtedy to musi być. Dlaczego tak się uparłeś na ten 829/849? ja mam 846, sprawdzałem na stole go ponad 99h i 99min na MFA2 i nic się nie kasuje, wszystko działa doskonale. Może zmień na coś innego :)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem 829a ze względu na lata produkcji im młodszy tym wyświetlacz lepszy. Próbowałem z przerobionym wsadem i z oryginalnym i za każdym razem ten kanał jest u mnie niedostępny jeszcze przed zakodowaniem kluczy.

Poza tym po wpisaniu loginu w prawym górnym rogu wyświetla się napis że utracono login po próbie połączenia tak więc może dlatego kanał 50 jest niedostępny.

Edytowane przez emart

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam z kolei szybkie pytanie bo zgłupiałem albo ja albo sprzęt ;). Do Gammy V trzeba licznika zakodować na navi? czyli +16? pytam ponieważ mam bez tego i nie wyświetla się RDS, a wiem, że licznik sprawny. Co ciekawe, podłączając mu zbudowany na mikroprocesorze emulator 3LB, górne linijki FISa wyświetlają tekst, bez kodowania na navi. I już głupieję, czy radio mam padnięte, czy brakuje +16 a nie mam możliwości dziś już tego sprawdzić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam z kolei szybkie pytanie bo zgłupiałem albo ja albo sprzęt ;). Do Gammy V trzeba licznika zakodować na navi? czyli +16? pytam ponieważ mam bez tego i nie wyświetla się RDS, a wiem, że licznik sprawny. Co ciekawe, podłączając mu zbudowany na mikroprocesorze emulator 3LB, górne linijki FISa wyświetlają tekst, bez kodowania na navi. I już głupieję, czy radio mam padnięte, czy brakuje +16 a nie mam możliwości dziś już tego sprawdzić...

Masz kable z navi do licznika podlaczone?

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności