Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mając licznik wyskalowany do 220km/h mogę włożyć licznik wyskalowany do 260km/h z przed lifta albo polifta?

Będzie to działać i prawidłowo wskazywać prędkość?

 

Obecnie mam licznik z komputerem tylko MFA i zielone podświetlenie , chce mieć full fis i muszę szukać takiego licznika tyle że bez szyny can ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mając licznik wyskalowany do 220km/h mogę włożyć licznik wyskalowany do 260km/h z przed lifta albo polifta?

Będzie to działać i prawidłowo wskazywać prędkość?

Bedzie prawidlowo wskazywac predkosc.

 

Obecnie mam licznik z komputerem tylko MFA i zielone podświetlenie , chce mieć full fis i muszę szukać takiego licznika tyle że bez szyny can ?

Najlepiej bez szyny CAN, wiec liczniki 3b0919...

 

Aczkolwiek masz mozliwosc wymiany rowniez sterownika, na taki z szyna CAN, wiec czytaj ten temacik: http://forum.vw-passat.pl/threads/75803-Zmiana-zegar%C3%B3w-919-na-920-CAN-Dzia%C5%82a!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,koledzy mam licznik pół-fis chcąc zmienić na full potrzebuję licznik z jakimś konkretnym numerem? Czy dużo zabawy będzie jeszcze,dam rade sam to ogranąć posiadając kabel vag kkl?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aczkolwiek masz mozliwosc wymiany rowniez sterownika, na taki z szyna CAN, wiec czytaj ten temacik: http://forum.vw-passat.pl/threads/75...AN-Dzia%C5%82a!

 

No właśnie raczej nie ma takiej możliwości - ma 98 rok czyli starszy typ instalacji pod maską (map sensor w ECU).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie raczej nie ma takiej możliwości - ma 98 rok czyli starszy typ instalacji pod maską (map sensor w ECU).

 

Ja mam z 98r i jakoś mam licznik z FL-a...

 

WojtasTDI odczytaj vagiem jaki masz nr komputera i będzie jasne co możesz czego nie :) Ewentualnie pisz na pw służę pomocą :)

Edytowane przez rekinek7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam z 98r i jakoś mam licznik z FL-a...

 

Też mam 98 ale w tym roku były 2 rodzaje ECU jeszcze i jeden z nich nie pozwoli na montaż CAN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się pomerdało jak wybierałem rocznik auta :D

Mój jest 97r dokładnie :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego nie rok 98 jest wykładnikiem tylko rodzaj kompa :) 97r to zapewne masz 028 906 021 JD i w nim jak pisał Magoo jest czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Ale jeśli się bardzo uprzesz to przerobisz na 018 GA ;) Ale napewno łatwo i tanio nie będzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wymieniłem licznik przy pomocy tego poradnika lecz korzystałem z programu vag comander i hex edytor . Dolozylem manetke i licznik angielski z 1/2 FIS po przeprogramowaniu pojawił się def w miejscu kilometrów ale to załatwiłem ponownym kodowaniem takim jak było w starym liczniku, i został mi jeden problem FIS nie reaguje na górny przełącznik manetki dół i reset działa . Sprawdzalem miernikiem manetke i jest ok dolozone przewody równiez są ok . Gdzie mogę szukać problemu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wymieniłem licznik przy pomocy tego poradnika lecz korzystałem z programu vag comander i hex edytor . Dolozylem manetke i licznik angielski z 1/2 FIS po przeprogramowaniu pojawił się def w miejscu kilometrów ale to załatwiłem ponownym kodowaniem takim jak było w starym liczniku, i został mi jeden problem FIS nie reaguje na górny przełącznik manetki dół i reset działa . Sprawdzalem miernikiem manetke i jest ok dolozone przewody równiez są ok . Gdzie mogę szukać problemu ?

 

Zrób test VAG-iem

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuższej nieobecności na forum i poszukiwaniu licznika 919 z fis. Znalazłem taki w dobrej cenie ale nie moge dać sobie rady z immo. Czy możecie przeglądnąć moje modyfikacje oraz oryginalne wsady i coś doradzić ??? wsady w linku opisanehttp://sendfile.pl/pokaz/413488---Gh1w.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest może ktoś z poznana i okolic I chciał by pomóc oczywiście nie za darmo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam dziwny problem ze swapem licznika. Analogicznie jak w Passacie dokładam licznik w Toledo 1M. Kiedyś robiłem swap licnzika bez MFA na taki z MFA. Zmodyfikowałem wsad zgodnie z waszym opisem i wszystko działało bez problemu, wsad to 1M0920820A S5-KOMBIINSTR. VDO V12.

 

Teraz trafił mi się licznik 3B0920927 KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07, zmieniłem w nim tarcze na EU oraz wgralem wsad od golfa. Probowałem na kilku wsadach ale ciągle mam problem z kontrolką AirBag, nie gasnie a na kanale 17 oraz 19 mam błąd braku komunikacji z modulem AirBag. Na starym liczniku wszystko działa. Co może byc problemem? Przepisywałem komorki, wgrywalem też czysty wsad od golfa i nic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary licznik miał analogową komunikację z AB, nowy po Canie.

Zmień kodowanie bramki CAN. Odejmij bodajże 2 od obecnego (będziesz miał w podpowiedziach).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdaje mi sie ze w Can miałem kodowanie 00006 i probowałem na 4 ale chyba nie wchodzilo. Sprawdzę jeszcze dziś po pracy. Na pewno jak zmieniłem na 10 to kontrolka gasła ale na stałe. o ile wiem to kodowanie w CAN na 00006 to Airbag+Abs, licznik stary to nie 919 tylko 920 a więc też Can.

 

A jakie wstawic kodowanie w liczniku?

 

W starym miałem 04142 ale to kodowanie z toledo a tu mi nie wchodzi takie. Auto nie ma klocków z czujnikiem ani czujnika pasów, ma jedynie airbag abs wiem ze 3 cyfra to europa i tak ustawiałem, ostatnia to impulsy i tez ma być 4 ale nie wiem co z resztą.

Edytowane przez matts84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście w założeniu licznika full fis niby wiem o co chodzi ale pomoc osoby która już to robiła zawsze spoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kodowania 0004 nie przyjmuje w Can, na kodowaniu 0010 gaśnie kontrolka ale i sie nie zapala ponownie po przekreceniu kluczyka, na kodowaniu 0002 to samo, ABS gaśnie zawsze a te cholerne poduszki nie... Jak odpialem zielony wtyk od licznika to can przyjal kodowanie 0004 ale był błąd złego kodowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz trafił mi się licznik 3B0920927 KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07

Ten licznik chcesz upchnąć do tego samego Toledo czy innego auta?? Dwojako można rozumieć wypowiedź. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności