WojtasTDI Zgłoś #2921 Napisano 10 Czerwca 2015 Panowie mając licznik wyskalowany do 220km/h mogę włożyć licznik wyskalowany do 260km/h z przed lifta albo polifta? Będzie to działać i prawidłowo wskazywać prędkość? Obecnie mam licznik z komputerem tylko MFA i zielone podświetlenie , chce mieć full fis i muszę szukać takiego licznika tyle że bez szyny can ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #2922 Napisano 10 Czerwca 2015 Panowie mając licznik wyskalowany do 220km/h mogę włożyć licznik wyskalowany do 260km/h z przed lifta albo polifta? Będzie to działać i prawidłowo wskazywać prędkość? Bedzie prawidlowo wskazywac predkosc. Obecnie mam licznik z komputerem tylko MFA i zielone podświetlenie , chce mieć full fis i muszę szukać takiego licznika tyle że bez szyny can ? Najlepiej bez szyny CAN, wiec liczniki 3b0919... Aczkolwiek masz mozliwosc wymiany rowniez sterownika, na taki z szyna CAN, wiec czytaj ten temacik: http://forum.vw-passat.pl/threads/75803-Zmiana-zegar%C3%B3w-919-na-920-CAN-Dzia%C5%82a! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #2923 Napisano 10 Czerwca 2015 Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
badyl83 Zgłoś #2924 Napisano 10 Czerwca 2015 Witam,koledzy mam licznik pół-fis chcąc zmienić na full potrzebuję licznik z jakimś konkretnym numerem? Czy dużo zabawy będzie jeszcze,dam rade sam to ogranąć posiadając kabel vag kkl? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #2925 Napisano 11 Czerwca 2015 Aczkolwiek masz mozliwosc wymiany rowniez sterownika, na taki z szyna CAN, wiec czytaj ten temacik: http://forum.vw-passat.pl/threads/75...AN-Dzia%C5%82a! No właśnie raczej nie ma takiej możliwości - ma 98 rok czyli starszy typ instalacji pod maską (map sensor w ECU). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #2926 Napisano 11 Czerwca 2015 (edytowane) No właśnie raczej nie ma takiej możliwości - ma 98 rok czyli starszy typ instalacji pod maską (map sensor w ECU). Ja mam z 98r i jakoś mam licznik z FL-a... WojtasTDI odczytaj vagiem jaki masz nr komputera i będzie jasne co możesz czego nie Ewentualnie pisz na pw służę pomocą Edytowane 11 Czerwca 2015 przez rekinek7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #2927 Napisano 11 Czerwca 2015 Ja mam z 98r i jakoś mam licznik z FL-a... Też mam 98 ale w tym roku były 2 rodzaje ECU jeszcze i jeden z nich nie pozwoli na montaż CAN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #2928 Napisano 11 Czerwca 2015 Coś mi się pomerdało jak wybierałem rocznik auta Mój jest 97r dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #2929 Napisano 11 Czerwca 2015 Dlatego nie rok 98 jest wykładnikiem tylko rodzaj kompa 97r to zapewne masz 028 906 021 JD i w nim jak pisał Magoo jest czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Ale jeśli się bardzo uprzesz to przerobisz na 018 GA Ale napewno łatwo i tanio nie będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dekoder1 Zgłoś #2930 Napisano 14 Czerwca 2015 Witam wymieniłem licznik przy pomocy tego poradnika lecz korzystałem z programu vag comander i hex edytor . Dolozylem manetke i licznik angielski z 1/2 FIS po przeprogramowaniu pojawił się def w miejscu kilometrów ale to załatwiłem ponownym kodowaniem takim jak było w starym liczniku, i został mi jeden problem FIS nie reaguje na górny przełącznik manetki dół i reset działa . Sprawdzalem miernikiem manetke i jest ok dolozone przewody równiez są ok . Gdzie mogę szukać problemu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2931 Napisano 17 Czerwca 2015 Witam wymieniłem licznik przy pomocy tego poradnika lecz korzystałem z programu vag comander i hex edytor . Dolozylem manetke i licznik angielski z 1/2 FIS po przeprogramowaniu pojawił się def w miejscu kilometrów ale to załatwiłem ponownym kodowaniem takim jak było w starym liczniku, i został mi jeden problem FIS nie reaguje na górny przełącznik manetki dół i reset działa . Sprawdzalem miernikiem manetke i jest ok dolozone przewody równiez są ok . Gdzie mogę szukać problemu ? Zrób test VAG-iem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tsmolinski Zgłoś #2932 Napisano 2 Lipca 2015 Witam po dłuższej nieobecności na forum i poszukiwaniu licznika 919 z fis. Znalazłem taki w dobrej cenie ale nie moge dać sobie rady z immo. Czy możecie przeglądnąć moje modyfikacje oraz oryginalne wsady i coś doradzić ??? wsady w linku opisanehttp://sendfile.pl/pokaz/413488---Gh1w.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek31 Zgłoś #2933 Napisano 14 Lipca 2015 Jest może ktoś z poznana i okolic I chciał by pomóc oczywiście nie za darmo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #2934 Napisano 15 Lipca 2015 W czym pomóc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matts84 Zgłoś #2935 Napisano 15 Lipca 2015 Panowie, mam dziwny problem ze swapem licznika. Analogicznie jak w Passacie dokładam licznik w Toledo 1M. Kiedyś robiłem swap licnzika bez MFA na taki z MFA. Zmodyfikowałem wsad zgodnie z waszym opisem i wszystko działało bez problemu, wsad to 1M0920820A S5-KOMBIINSTR. VDO V12. Teraz trafił mi się licznik 3B0920927 KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07, zmieniłem w nim tarcze na EU oraz wgralem wsad od golfa. Probowałem na kilku wsadach ale ciągle mam problem z kontrolką AirBag, nie gasnie a na kanale 17 oraz 19 mam błąd braku komunikacji z modulem AirBag. Na starym liczniku wszystko działa. Co może byc problemem? Przepisywałem komorki, wgrywalem też czysty wsad od golfa i nic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2936 Napisano 15 Lipca 2015 Stary licznik miał analogową komunikację z AB, nowy po Canie. Zmień kodowanie bramki CAN. Odejmij bodajże 2 od obecnego (będziesz miał w podpowiedziach). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matts84 Zgłoś #2937 Napisano 15 Lipca 2015 (edytowane) Zdaje mi sie ze w Can miałem kodowanie 00006 i probowałem na 4 ale chyba nie wchodzilo. Sprawdzę jeszcze dziś po pracy. Na pewno jak zmieniłem na 10 to kontrolka gasła ale na stałe. o ile wiem to kodowanie w CAN na 00006 to Airbag+Abs, licznik stary to nie 919 tylko 920 a więc też Can. A jakie wstawic kodowanie w liczniku? W starym miałem 04142 ale to kodowanie z toledo a tu mi nie wchodzi takie. Auto nie ma klocków z czujnikiem ani czujnika pasów, ma jedynie airbag abs wiem ze 3 cyfra to europa i tak ustawiałem, ostatnia to impulsy i tez ma być 4 ale nie wiem co z resztą. Edytowane 15 Lipca 2015 przez matts84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek31 Zgłoś #2938 Napisano 15 Lipca 2015 Oczywiście w założeniu licznika full fis niby wiem o co chodzi ale pomoc osoby która już to robiła zawsze spoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matts84 Zgłoś #2939 Napisano 15 Lipca 2015 kodowania 0004 nie przyjmuje w Can, na kodowaniu 0010 gaśnie kontrolka ale i sie nie zapala ponownie po przekreceniu kluczyka, na kodowaniu 0002 to samo, ABS gaśnie zawsze a te cholerne poduszki nie... Jak odpialem zielony wtyk od licznika to can przyjal kodowanie 0004 ale był błąd złego kodowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2940 Napisano 15 Lipca 2015 Teraz trafił mi się licznik 3B0920927 KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07 Ten licznik chcesz upchnąć do tego samego Toledo czy innego auta?? Dwojako można rozumieć wypowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach