anim Zgłoś #2821 Napisano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Siama. Co prawda nie bedzie w moim pytaniu chodzilo mi o fis ani tez 1/2 fis, ale o komputerek z pokazywaniem np. Spalania w zegarku. Wszystko dotyczy samochodu bez CAN.Chciałęm z ciekawości zobaczyć jaki ja mam i co mnie czeka więc tak foto mojego i kostek: manetka kostka: [ATTACH=CONFIG]127615[/ATTACH] licznik (3b0919860D z VAG'a) [ATTACH=CONFIG]127616[/ATTACH] niebieska kostka: [ATTACH=CONFIG]127617[/ATTACH] zielona kostka: [ATTACH=CONFIG]127618[/ATTACH] Będę musiał gdzieś podpinać jakieś dodatkowe przewody? Czy wystarczy zamiast mojej manetki zamontować taką z obsługą komputerka, a zamiast licznika zamontować taki z funkcją wyświetlania np spalania pod obrotomierzem ( w zegarku ) ? Dziękuję z góry za pomoc. Tak czy siak nie masz instalacji do manetki więc ja musisz położyć jaki by to nie był licznik więc lepiej Full FIS full fis bez can jest ciezko znalezc i drogi . wracajac do tego co musze podpiac to potrzebuję w takim razie tylko 4 przewody ?\ podłączam tak: Przewody kładziemy w takiej kolejności:Wtyczka T32b zielona(licznika)------Wtyczka T6e czarna(przy przełącznikach zesp.) 23 ------------------------------------------------------------------------ 2 24 ------------------------------------------------------------------------ 1 25 ------------------------------------------------------------------------ 4 Wtyczka T32a niebieska(licznika) --- Wtyczka T6e czarna(przy przełącznikach zesp.) 7 -------------------------------------------------------------------------- 3 - gdzie mogę nabyć takie przewody? Edytowane 24 Stycznia 2015 przez anim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek80 Zgłoś #2822 Napisano 25 Stycznia 2015 Ja dostałem wtyczkę licznika z kawałkiem instalacji za darmo i sam sobie zrobiłem potrzebne przewody. Najlepiej zdobyć jeszcze wtyczke do manetki, bo te piny też są potrzebne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anim Zgłoś #2823 Napisano 25 Stycznia 2015 tzn. ja sobie sam będę wyciągał licznik i manetki z samochodu więc te kable które mi będą potrzebne poprostu da się wyciągnąć z kostki bezinwazyjnie (tak żeby później dało się je wpiąć w moje kostki)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2824 Napisano 25 Stycznia 2015 tzn. ja sobie sam będę wyciągał licznik i manetki z samochodu więc te kable które mi będą potrzebne poprostu da się wyciągnąć z kostki bezinwazyjnie (tak żeby później dało się je wpiąć w moje kostki)? Da się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koleszka Zgłoś #2825 Napisano 25 Stycznia 2015 witam. posiadam paska z 99 roku. zmieniam licznik z full fis na pol fis. moj stary licznik ma nr 3b0 920 842a a nowy zamowilem po fl o nr 3b0 920 826 z 2001. koledzy mam takie pytanie czy bedzie pasowal. chodzi mi o temperature zewnetrzna na liczniku czy bedzie pokazywana. bo teraz mam zalozony licznik z 2004 r o nr 3b0 920 849 i mi nie wyswietla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzespb Zgłoś #2826 Napisano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Mam zczytane oby dwa epromy ze starego i nowego za pmocą vag comander. i do edycji mam sciagniety WinHex. i teraz pytanie ze starego mam skopiowac : Są to fragmenty: $32-$43, $64-$75, $96-$116, $120-$122, $172-$219, $258-$273. a w nowym mam to zastapić to tak?? czy wkleić dodatkowo do tych istniejacych? Edytowane 25 Stycznia 2015 przez grzespb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2827 Napisano 25 Stycznia 2015 Zastąpić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzespb Zgłoś #2828 Napisano 26 Stycznia 2015 (edytowane) Mam pytanie jak pisałęm wyzej zczytałem wsady vag comannderem. no i podmienilem ze starego do nowego no i tyle bledow wyskoczyło ze powrocilem do org wsadu. czy vag commander zczytuje jakos inaczej niz vag tacho?? i czy te kodowanie musi byc zrobione?? bo mi auto normalnie pali i jezdzi?? i tam gdzie sa km wyswietla sie def PS moze mi ktos wsady przerobic bo moze ja cos zle robie na probe?? Edytowane 26 Stycznia 2015 przez grzespb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matro Zgłoś #2829 Napisano 28 Stycznia 2015 Witam! Planuje wymienić licznik w moim passacie 99(bez CAN) na full FIS. Znalazlem ostatnio taki, mam MFA w aktualnym liczniku. Wystarczy przełożyć liczniki, zmienić wsad i wszystko powinno chodzić? Mam klimatronik wiec czujnik temp. zew jest i na liczniku również pokazuje temp. zewnętrzną. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzespb Zgłoś #2830 Napisano 28 Stycznia 2015 Witam!Planuje wymienić licznik w moim passacie 99(bez CAN) na full FIS. Znalazlem ostatnio taki, mam MFA w aktualnym liczniku. Wystarczy przełożyć liczniki, zmienić wsad i wszystko powinno chodzić? Mam klimatronik wiec czujnik temp. zew jest i na liczniku również pokazuje temp. zewnętrzną. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź! Najważniejsze to zakodować kluczyki do nowego licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matro Zgłoś #2831 Napisano 28 Stycznia 2015 Tak, zapomniałem o tym. Robiłem to już w tym, gdy dokupiłem nowy kluczyk(procedura będzie chyba podobna?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzespb Zgłoś #2832 Napisano 28 Stycznia 2015 Tak zasada taka sama. PS. Na wypadek zczytaj wsad ze starego licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anim Zgłoś #2833 Napisano 7 Lutego 2015 (edytowane) siema wymieniam licznik z zielonym podswietleniem bez MFA na licznik z niebiesko-czerwonym z MFA. Mamnetka podpieta wszystko tyl;ko mam problem z zakodowaniem kluczyka. Znam PIN nowego licznika ale starego nie znam bo nie może odczytać wartości commanderem. Czy potrzebny jest ten stary pin czy mozna to pominąć ? Próbowałem z pominięciem i od razu logowałem się PINEM nowego licznika wchodze w 17 pozniej adaptacja kanał 21 mam 2 na dole w NEW VALUTE wpisuje 0 SAVE wychodze ... znów to samo kanał 21 i jest 0 wpisuje nową wartosc 1 ( bo mam 1 kluczyk ) > save, wychodze ale immo nie gaśnie... za każdym razem gdy wchodze w adaptacje teraz jest 0 na kanale 21 błędy na liczniku: 01176 - Key 07-00 - Signal to Low 01179 - Incorrect Key Programming 35-00 - - 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+ Edytowane 7 Lutego 2015 przez anim b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł GTD Zgłoś #2834 Napisano 7 Lutego 2015 a Pastylkę immo w kluczyku zmieniłeś ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anim Zgłoś #2835 Napisano 7 Lutego 2015 Nie w kluczyku nic nie zmieniałem... a skad taką wziąć i po co to, nic nie wspomniane w 1 poście a bynajmniej nie zauważyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł GTD Zgłoś #2836 Napisano 7 Lutego 2015 w pierwszym poście wszystko jest napisane w licznikach z zielonym podświetlaniem masz immo 1 a w licznikach z niebiesko czerwonym podświetlaniem masz immo 2 i potrzebujesz pastylki immo 2 można dokupić na allegro za kilkanaście złoty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fazii73 Zgłoś #2837 Napisano 16 Lutego 2015 Witam mam pytanie otóż w moim pasku 1.8t aeb chciałbym zmienić licznik na 1/2 fis fl po zakodowaniu pastylki samochód odpalił ale nie działa obrotomierz i świeci się stop ale to od czujnika poziomu oleju wystarczy chyba zmienić miskę na taką z czujnikiem i poprowadzić przewody . Pomoże ktoś w ogarnięciu tego problemu pozdrawiam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2838 Napisano 16 Lutego 2015 Witam mam pytanie otóż w moim pasku 1.8t aeb chciałbym zmienić licznik na 1/2 fis fl po zakodowaniu pastylki samochód odpalił ale nie działa obrotomierz i świeci się stop ale to od czujnika poziomu oleju wystarczy chyba zmienić miskę na taką z czujnikiem i poprowadzić przewody . Pomoże ktoś w ogarnięciu tego problemu pozdrawiam . W twoim przypadku,powinieneś był czytać ten wątek http://forum.vw-passat.pl/threads/75803-Zmiana-zegarow-919-na-920-CAN-Dziala!?highlight=wymiana+licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fazii73 Zgłoś #2839 Napisano 17 Lutego 2015 Witam mam pytanie jaki numer ma sterownik silnika do passata 1.8t aeb 2000 r lub audi a6 c5 aeb 2000 r z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2840 Napisano 17 Lutego 2015 W tym roczniku nie było już AEB tylko APU lub ANB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach