Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

uszkodzony licznik - na początek można by poszukać zimnych lutów albo skierować się do kogos co naprawia liczniki

 

Ja mam inne pytanie... dość dużo już poszukałem a nie potrafię trafić na informacje jak zmienić język w fis na angielski - może mnie ktoś naprowadzić? - na forum pisze ze jakoś się da ale nie potrafię znaleźć jak.

Druga sprawa której nie mogę znaleźć to jak licznik ma sygnalizować otwarcie przedniej klapy. niby wiązka jest ok, styk w zamku wygląda ok a nie ma komunikatu na liczniku 1/2 FIS. Na kablach przy styku jest około 12v to myślę ze wiązka nie jest zwarta nigdzie po drodze, styk zwiera przy otwarciu klapy a żadnego komunikatu nie ma.

 

witam. pół fis chyba nie pokazuje otwartej klapy.

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy do passata b5 z 2.03.97r 1.9 tdi 90km sedan zielone podświetlenie zegarów"golas" (brak mfa, 1/2fis, full fis) da się założyć licznik od b5 fl z 1/2fis? Wiem że licznik od b5 ma linie K a ten od fl Can. Wiem też że potrzebuje prawy przełącznik (od wycieraczek) pod kompa. Potrzebuje wiązkę elektryczna podana na 1 stronie? Zamierzam też kupić kabel, Vag K+can ver. 1,4 FULL lub VAG TACHO 3.01

+OPEL IMMO 2w1

 

Posiadam już Vag KKL com ale nim tylko da się kasować podstawowe błędy. Który kabelek bd lepszy? Dodam że przekonuje mnie ten 2 gdyż w rodzinie są problemy w corsie B z airbagiem. Czy tym pierwszym wykasuje błąd poduszek w oplu corsie B 97r? Dzięki za odpowiedzi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Kupilem pare tygodni temu passata 1.9 tdi 110 koni. w wyposazeniu ma klime manualna, elektryczne szyby poduszki w fotelach itp. przekrecam kluczyk, ekran od fis sie nie zapala i oczywiscie nic nie wyswietla. ale mam tez problem z tym ze przy otwieraniu drzwi nie zapala sie oswietlenie w srodku i nie dziala brzeczek od swiatel. moje pytanie brzmi czy to moze miec jakis zwiazek z tym wyswietlaczem? czy to normalne ze tych wersjach nic sie nie wyswietlalo na tym wyswietlaczu nawet temperatura na zewnatrz?? pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ekran od fis sie nie zapala i oczywiscie nic nie wyswietla

A jest w ogóle?

czy to normalne ze tych wersjach nic sie nie wyswietlalo na tym wyswietlaczu nawet temperatura na zewnatrz?

Normalne że może być licznik bez Fis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za info pewnie nie ma tego wyswietlacza ale wolalem sie upewnic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki odgrzeje kotleta.

Ale mam pytanie, w swoim paszczaku zamontowałem licznik z MFA w zegarku.

Niby można włączyć tryb serwisowy, który pokazuje chwilowe spalanie.

 

Przeszukałem wszystko próbowałem, ale i tak nie mogę wejść w tryb serwisowy.

Zna ktoś kombinacje do Paszczaka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niezłe aż się płakać chce, jaki tryb serwisowy normalnie możesz przełączać miedzy tymi trybami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niezłe aż się płakać chce, jaki tryb serwisowy normalnie możesz przełączać miedzy tymi trybami.

 

To że normalnie mogę przełączać miedzy trybami MFA 1 i MFA 2 to ja wiem kolego, chodzi mi bardziej o coś takiego, czy w u nas występuje.

 

http://www.corrado.com.pl/tips_trick/tips_trick.htm

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic525648.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Panowie, muszę wymienić licznik, gdyż padł mi już wyświetlacz (wyświetla tylko w paskach) i tutaj rodzi się moje pytanie, mam passata 1,9 tdi AHU ze skrzynią automatyczną 4 biegową, a co najgorsze z nawigacją w bagażniku. Numery moich zegarów to: 3B0 919 890 MX. W załączniku dam zdjęcie zegarów z tyłu ;) Mam trzy wtyczki do zegarów a przeszukalem allegro i wszystkie te liczniki mają po 2 wtyczki a licznik w ASO ponad 3 tyś ;/. Więc przechodząc do sedna, jaki mogę założyć licznik tak aby mniej więcej funkcjonował (nawigacja nie musi ale już spalanie etc byłoby wskazane) i żebym nie wydał na to tyle co przez pół roku na paliwo ? Pozdrawiam.zegary tyl.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jaki dokładnie masz wyświetlacz ale wyświetlacze da się wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj dobrze na allegro a znajdziesz oferty wymiany samego wyświetlacza. Jest to lepsze rozwiązanie niż kupno innych zegarów które mogą być w tym samym stanie lub niedługo FIS zacznie zanikać/blednąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Mam problem z przekladka licznika z pelnym MFA.

Posiadam Passata 2001 roku PD.131PS Bedzac dzisiaj w serwisie Vw w niemczech nie potrafili mi skorygowac licznika ze sterownikiem silnika gdyz nowy licznik jest od V6 tdi i tam jest inny impulsator predkosci i niestety servis nie jest w stanie tego przeprogramowac.czy jest jakas mozliwosc dopasowania tego licznika z 6cio cylindrowca do 4ro cylindrowca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co pamiętam, to tylko kodowanie trzeba zmienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to gdzies opisane na forum jak to wykonac prostym jezykiem dla kogos co tego nigdy nie robil takie kodowanie i w jakim programie najlepiej to wykonac ?

Tu gdzie jestem malo jest osob co sie takimi sprawami sie interesuja w niemieckim Vw sprawa nie do ograniecia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kanale 17 - instruments klikasz recode i ustawiasz właściwe kodowanie impulsów. VCDS Lite podpowie jakie wklepać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam proszę was o pomoc jaki mam kupić licznik ( mfa nie chcę fisu ) jakiś kretyn wstawił taki 3b1919860 . Z góry dzięki .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Panowie, akurat ja mam Golfa, ale w sensie technicznym to jest to samo. W każdym bądź razie przy wymianie licznika chcę korzystać z waszego poradnika, bo jest świetny. Mam obecnie w aucie 1j0 920 805G, czyli Bosh z immo2 i CAN-em. Słyszałem o tym, że bosh-e potrafią być upierdliwe w odczycie, ale to co mnie spotyka to jakieś istne wariactwo.

Mam VAG CAN Commander 1.4 na USB, KKL na RS232 od Viakena oraz KKL na USB od Viakena. Używałem programów: Can Commander 1.4, VAG EEprom 1.18/1.19, VDS PRO, Polski VAG 4.9. Te programy w połączeniu z powyższymi interfejsami nie dały sobie rady.

Can commander wywala can't connect do device, mimo iż kanał otwiera poprawnie, odczytuje poprawnie wsad EDC15 oraz błędy.

VAG EEprom programmer wywala błędy: TX checksum error, ECU not found, EEPROM area is locked Can't read the eeprom. Ewentualnie czasem udaje mu się odczytać wsad, ale cała zawartość wypełniona niemiecką literą U to chyba nie jest to co powinienem uzyskać.

Polski VAG 4.9 - tu raczej nie spodziewałem się zadziałania i zgodnie z przewidywaniami.

VDS PRO - w ogóle nie łączy się z adresem 17. Za to bez problemu łączy się na przykład z silnikiem, czy radiem gamma V.

Odczytu próbuję dokonać na wyłączonym silniku. Włączony zapłon. Wyłączone wszelakie odbiorniki prądu, więc raczej nie ma co siać zakłóceń.

Nie mam pod ręką znajomego z VW żeby sprawdzić czy w ogóle jestem w stanie cokolwiek z jakiegokolwiek licznika odczytać. Generalnie rzecz biorąc kończą mi się pomysły. Kupiłem już licznik 1j0 920 846C, ale fizycznie nie mam go jeszcze u siebie żeby sprawdzić czy będę w stanie odczytać wsad. Jakaś kompletna beznadzieja. Macie jakieś pomysły? Poza oczywistościami typu sprawdź czy ustawiłeś poprawny port com....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was, kto ma w 3BG instalację LPG mógłby napisać, czy komp pokazuje mu spalanie, czy podczas jazdy wogóle nie pokazuje nic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy komp pokazuje mu spalanie

Nie ma znaczenia czy PB czy LPG komp cały czas pokazuje spalanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności