AndiK Zgłoś #2101 Napisano 22 Lipca 2013 uszkodzony licznik - na początek można by poszukać zimnych lutów albo skierować się do kogos co naprawia liczniki Ja mam inne pytanie... dość dużo już poszukałem a nie potrafię trafić na informacje jak zmienić język w fis na angielski - może mnie ktoś naprowadzić? - na forum pisze ze jakoś się da ale nie potrafię znaleźć jak. Druga sprawa której nie mogę znaleźć to jak licznik ma sygnalizować otwarcie przedniej klapy. niby wiązka jest ok, styk w zamku wygląda ok a nie ma komunikatu na liczniku 1/2 FIS. Na kablach przy styku jest około 12v to myślę ze wiązka nie jest zwarta nigdzie po drodze, styk zwiera przy otwarciu klapy a żadnego komunikatu nie ma. witam. pół fis chyba nie pokazuje otwartej klapy. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monicadrift Zgłoś #2102 Napisano 24 Lipca 2013 Witam, czy do passata b5 z 2.03.97r 1.9 tdi 90km sedan zielone podświetlenie zegarów"golas" (brak mfa, 1/2fis, full fis) da się założyć licznik od b5 fl z 1/2fis? Wiem że licznik od b5 ma linie K a ten od fl Can. Wiem też że potrzebuje prawy przełącznik (od wycieraczek) pod kompa. Potrzebuje wiązkę elektryczna podana na 1 stronie? Zamierzam też kupić kabel, Vag K+can ver. 1,4 FULL lub VAG TACHO 3.01 +OPEL IMMO 2w1 Posiadam już Vag KKL com ale nim tylko da się kasować podstawowe błędy. Który kabelek bd lepszy? Dodam że przekonuje mnie ten 2 gdyż w rodzinie są problemy w corsie B z airbagiem. Czy tym pierwszym wykasuje błąd poduszek w oplu corsie B 97r? Dzięki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sponsorro Zgłoś #2103 Napisano 8 Sierpnia 2013 Witam wszystkich. Kupilem pare tygodni temu passata 1.9 tdi 110 koni. w wyposazeniu ma klime manualna, elektryczne szyby poduszki w fotelach itp. przekrecam kluczyk, ekran od fis sie nie zapala i oczywiscie nic nie wyswietla. ale mam tez problem z tym ze przy otwieraniu drzwi nie zapala sie oswietlenie w srodku i nie dziala brzeczek od swiatel. moje pytanie brzmi czy to moze miec jakis zwiazek z tym wyswietlaczem? czy to normalne ze tych wersjach nic sie nie wyswietlalo na tym wyswietlaczu nawet temperatura na zewnatrz?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2104 Napisano 8 Sierpnia 2013 ekran od fis sie nie zapala i oczywiscie nic nie wyswietla A jest w ogóle? czy to normalne ze tych wersjach nic sie nie wyswietlalo na tym wyswietlaczu nawet temperatura na zewnatrz? Normalne że może być licznik bez Fis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sponsorro Zgłoś #2105 Napisano 10 Sierpnia 2013 dzieki za info pewnie nie ma tego wyswietlacza ale wolalem sie upewnic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #2106 Napisano 17 Sierpnia 2013 Chłopaki odgrzeje kotleta. Ale mam pytanie, w swoim paszczaku zamontowałem licznik z MFA w zegarku. Niby można włączyć tryb serwisowy, który pokazuje chwilowe spalanie. Przeszukałem wszystko próbowałem, ale i tak nie mogę wejść w tryb serwisowy. Zna ktoś kombinacje do Paszczaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #2107 Napisano 18 Sierpnia 2013 niezłe aż się płakać chce, jaki tryb serwisowy normalnie możesz przełączać miedzy tymi trybami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #2108 Napisano 21 Sierpnia 2013 niezłe aż się płakać chce, jaki tryb serwisowy normalnie możesz przełączać miedzy tymi trybami. To że normalnie mogę przełączać miedzy trybami MFA 1 i MFA 2 to ja wiem kolego, chodzi mi bardziej o coś takiego, czy w u nas występuje. http://www.corrado.com.pl/tips_trick/tips_trick.htm http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic525648.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stajlon Zgłoś #2109 Napisano 1 Września 2013 Witam, Panowie, muszę wymienić licznik, gdyż padł mi już wyświetlacz (wyświetla tylko w paskach) i tutaj rodzi się moje pytanie, mam passata 1,9 tdi AHU ze skrzynią automatyczną 4 biegową, a co najgorsze z nawigacją w bagażniku. Numery moich zegarów to: 3B0 919 890 MX. W załączniku dam zdjęcie zegarów z tyłu Mam trzy wtyczki do zegarów a przeszukalem allegro i wszystkie te liczniki mają po 2 wtyczki a licznik w ASO ponad 3 tyś ;/. Więc przechodząc do sedna, jaki mogę założyć licznik tak aby mniej więcej funkcjonował (nawigacja nie musi ale już spalanie etc byłoby wskazane) i żebym nie wydał na to tyle co przez pół roku na paliwo ? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #2110 Napisano 1 Września 2013 nie wiem jaki dokładnie masz wyświetlacz ale wyświetlacze da się wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #2111 Napisano 1 Września 2013 Poszukaj dobrze na allegro a znajdziesz oferty wymiany samego wyświetlacza. Jest to lepsze rozwiązanie niż kupno innych zegarów które mogą być w tym samym stanie lub niedługo FIS zacznie zanikać/blednąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2112 Napisano 1 Września 2013 Lub przesiadka na MFA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marrioz Zgłoś #2113 Napisano 5 Września 2013 Witam wszystkich Mam problem z przekladka licznika z pelnym MFA. Posiadam Passata 2001 roku PD.131PS Bedzac dzisiaj w serwisie Vw w niemczech nie potrafili mi skorygowac licznika ze sterownikiem silnika gdyz nowy licznik jest od V6 tdi i tam jest inny impulsator predkosci i niestety servis nie jest w stanie tego przeprogramowac.czy jest jakas mozliwosc dopasowania tego licznika z 6cio cylindrowca do 4ro cylindrowca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2114 Napisano 5 Września 2013 Z tego, co pamiętam, to tylko kodowanie trzeba zmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marrioz Zgłoś #2115 Napisano 5 Września 2013 Jest to gdzies opisane na forum jak to wykonac prostym jezykiem dla kogos co tego nigdy nie robil takie kodowanie i w jakim programie najlepiej to wykonac ? Tu gdzie jestem malo jest osob co sie takimi sprawami sie interesuja w niemieckim Vw sprawa nie do ograniecia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2116 Napisano 5 Września 2013 W kanale 17 - instruments klikasz recode i ustawiasz właściwe kodowanie impulsów. VCDS Lite podpowie jakie wklepać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #2117 Napisano 12 Września 2013 Witam proszę was o pomoc jaki mam kupić licznik ( mfa nie chcę fisu ) jakiś kretyn wstawił taki 3b1919860 . Z góry dzięki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Antos Zgłoś #2118 Napisano 16 Września 2013 Cześć Panowie, akurat ja mam Golfa, ale w sensie technicznym to jest to samo. W każdym bądź razie przy wymianie licznika chcę korzystać z waszego poradnika, bo jest świetny. Mam obecnie w aucie 1j0 920 805G, czyli Bosh z immo2 i CAN-em. Słyszałem o tym, że bosh-e potrafią być upierdliwe w odczycie, ale to co mnie spotyka to jakieś istne wariactwo. Mam VAG CAN Commander 1.4 na USB, KKL na RS232 od Viakena oraz KKL na USB od Viakena. Używałem programów: Can Commander 1.4, VAG EEprom 1.18/1.19, VDS PRO, Polski VAG 4.9. Te programy w połączeniu z powyższymi interfejsami nie dały sobie rady. Can commander wywala can't connect do device, mimo iż kanał otwiera poprawnie, odczytuje poprawnie wsad EDC15 oraz błędy. VAG EEprom programmer wywala błędy: TX checksum error, ECU not found, EEPROM area is locked Can't read the eeprom. Ewentualnie czasem udaje mu się odczytać wsad, ale cała zawartość wypełniona niemiecką literą U to chyba nie jest to co powinienem uzyskać. Polski VAG 4.9 - tu raczej nie spodziewałem się zadziałania i zgodnie z przewidywaniami. VDS PRO - w ogóle nie łączy się z adresem 17. Za to bez problemu łączy się na przykład z silnikiem, czy radiem gamma V. Odczytu próbuję dokonać na wyłączonym silniku. Włączony zapłon. Wyłączone wszelakie odbiorniki prądu, więc raczej nie ma co siać zakłóceń. Nie mam pod ręką znajomego z VW żeby sprawdzić czy w ogóle jestem w stanie cokolwiek z jakiegokolwiek licznika odczytać. Generalnie rzecz biorąc kończą mi się pomysły. Kupiłem już licznik 1j0 920 846C, ale fizycznie nie mam go jeszcze u siebie żeby sprawdzić czy będę w stanie odczytać wsad. Jakaś kompletna beznadzieja. Macie jakieś pomysły? Poza oczywistościami typu sprawdź czy ustawiłeś poprawny port com.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz-po Zgłoś #2119 Napisano 16 Września 2013 Czy ktoś z Was, kto ma w 3BG instalację LPG mógłby napisać, czy komp pokazuje mu spalanie, czy podczas jazdy wogóle nie pokazuje nic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2120 Napisano 16 Września 2013 czy komp pokazuje mu spalanie Nie ma znaczenia czy PB czy LPG komp cały czas pokazuje spalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach