motylek8522 Zgłoś #1861 Napisano 4 Lutego 2013 hmm wiem że w podpisie ma 2003 rok, ale nie napisał o jakie autko mu chodzi dokładnie. a może gdyby dokładnie poczytał nie tylko zdjęcia przeglądał to by zapytał o 1/2 fis lub full fis??? hmm z szyną can to bardzo prosta sprawa na cieszące się oko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #1862 Napisano 4 Lutego 2013 Witajcie koledzy mam takie pytanko czy ktoś w radomiu lub okolicach potrafi przerobić ze zwykłych zegarów na pełny fiss. Mam zegary z pełnym fiss o nr 3BO920849A chcę to zamontować lecz nie potrafię sam tego zrobić byłbym wdzięczny jeśli ktoś by się zaoferował z pomocą ewentualnie kogoś konkretnego polecić . Piszcie na pw ewentualnie tel do mnie 725-725-140 pozdrawiam i liczę na pomoc kolegów z forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grycek79 Zgłoś #1863 Napisano 4 Lutego 2013 hmm wiem że w podpisie ma 2003 rok, ale nie napisał o jakie autko mu chodzi dokładnie.a może gdyby dokładnie poczytał nie tylko zdjęcia przeglądał to by zapytał o 1/2 fis lub full fis??? hmm z szyną can to bardzo prosta sprawa na cieszące się oko. Witam mój licznik ma nr 3B0 920 809 C ",,"KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03 - z vag'a xxx 920 xxx więc na pewno z szyną CAN teraz muszę tylko znaleźć numer licznika z pełnym FIS'em - trochę czytania jest, chyba że ktoś życzliwy napisze ps. wątek przeczytam w całości żeby wiedzieć co i jak Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1864 Napisano 4 Lutego 2013 Witammój licznik ma nr 3B0 920 809 C ",,"KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03 - z vag'a xxx 920 xxx więc na pewno z szyną CAN teraz muszę tylko znaleźć numer licznika z pełnym FIS'em - trochę czytania jest, chyba że ktoś życzliwy napisze ps. wątek przeczytam w całości żeby wiedzieć co i jak Pozdrawiam Najlepszy i jedyny słuszny 3BO920849A lub AX , C lub CX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grycek79 Zgłoś #1865 Napisano 5 Lutego 2013 Najlepszy i jedyny słuszny 3BO920849A lub AX , C lub CX. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopytko1 Zgłoś #1866 Napisano 13 Lutego 2013 witam już od dawna przymiezałem się do zminy zegarów----- passat jak w opisie i mam takie pytanie bo chyba nie zauważyłem w postach na forum czy były liczniki 920 bez can które by pasowały do mojego żbyrka??czy mam szukać ze świecą w necie 919 ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1867 Napisano 13 Lutego 2013 witam już od dawna przymiezałem się do zminy zegarów----- passat jak w opisie i mam takie pytanie bo chyba nie zauważyłem w postach na forum czy były liczniki 920 bez can które by pasowały do mojego żbyrka??czy mam szukać ze świecą w necie 919 ???? Nie było liczników 920 bez CAN.Albo musisz szukać 919,albo przeczytać ten temat http://forum.vw-passat.pl/threads/75803-Zmiana-zegarow-919-na-920-CAN-Dziala!?highlight=wymiana+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopytko1 Zgłoś #1868 Napisano 13 Lutego 2013 dzięki za szybkie info :papa ---------- Dodano o 10:14 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:07 ---------- Nie było liczników 920 bez CAN.Albo musisz szukać 919,albo przeczytać ten temat http://forum.vw-passat.pl/threads/75803-Zmiana-zegarow-919-na-920-CAN-Dziala!?highlight=wymiana+ czytałem tą instrukcje niestety podstawa to koszty zbyt duże jak na sam licznik +sterownik bedę czekał na okazyję. tak apropo czy wie ktoś jakim kabelkiem bogę PIN odczytać z moich zielonych zegarów wersja do lipca 97 chyba immo 1 mój can comander się nie ima tego wywala w brak komunikacji a jak już po jakimś czasie sie połączy to pisze reed i tyle nic sie nie dzieje jaki kabelek sporawdzony jest na takie liczniki???? wie ktoś mozę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #1869 Napisano 23 Lutego 2013 Panowie pytanie. Dzisiaj po długiej walce udało mi się dorwać aktualny PIN licznika. Czy na pewno to jest PIN. Zczytane z licznika kablem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #1870 Napisano 23 Lutego 2013 Panowie pytanie. Dzisiaj po długiej walce udało mi się dorwać aktualny PIN licznika. Czy na pewno to jest PIN. Zczytane z licznika kablem. [ATTACH=CONFIG]97421[/ATTACH] masz w polu login Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #1871 Napisano 23 Lutego 2013 masz w polu login O to mi własnie chodziło ;] Dzieki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablokinah Zgłoś #1872 Napisano 27 Lutego 2013 uciu_85 tu może coś znajdziesz http://forum.vw-passat.pl/threads/64999-Poszukuje-Posiadam-wsad-licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #1873 Napisano 2 Marca 2013 Panowie pytanie na gorąco. Przyjechałem sobie do domku wymienić liczniki. Wszystko ładnie lecz stoję na zakodowaniu nowego kluczyka. Nowy licznik nie chce przyjąć kluczyka. 3 h z komputerem i podaje się. Pomożcie panowie. VAG stary licznik: VAG licznik MFA: PINY: STARY: NOWY MFA oraz załączę wsady z licznika może ktoś pomoże: http://www.sendspace.pl/file/f2730be59c6a161371e3e45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
julianch315 Zgłoś #1874 Napisano 2 Marca 2013 wgraj poprawiony wsad, pin zostaje stary. pliki_licznik.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #1875 Napisano 2 Marca 2013 (edytowane) Wsad wgrałem. Jak wchodzę w kanał 21 pokazuje 3 ( starą ilość kluczy) Loguje sie przy pomocy starego PINu. Daje na 0 a potem 1 i **** jak daje na 1 i klikam OK kontrolka IMO chwile swieci i dalej zaczyna miac i **** Juz nie wiem co jest nie tak. Na starym liczniku wszystko OK. POMOZCIE Edytowane 2 Marca 2013 przez okruszek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
julianch315 Zgłoś #1876 Napisano 2 Marca 2013 (edytowane) a zrobiles reset ecu po wgraniu wsadu? masz taką opcje w vag comander bo jak piszesz ze stary ok to nowy tez musi zatrybic i bez kodowania kluczy po to wlasnie "modyfikujesz" wsad. Edytowane 2 Marca 2013 przez julianch315 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #1877 Napisano 2 Marca 2013 (edytowane) a zrobiles reset ecu po wgraniu wsadu? masz taką opcje w vag comander Nie. Mówisz ze to pomoże ? A po wgraniu tego WSADu od ciebie, lece według tego: Kodujemy Licznik: Wybieramy: [17 - Instruments] [Recode - 07] Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika. [Do It!] Robimy dopasowanie, logujemy się do licznika: [Login - 11] Wpisujemy PIN obecnego licznika w formacie 0XXXX. [OK] Następnie: [Adaptation - 10] [Read] [Test] [save] [OK] Wyłączamy zapłon i włączamy w ciągu 1 minuty, ale nie uruchamiamy silnik Teraz trzeba zakodować kluczyki. Prawdopodobnie należy wymienić transpondery na nowe czyste. Można to sprawdzić w bloku 22 wartości mierzonych, w polu 3 powinna być wartość 1. Jeżeli jest 1 to można przeprowadzić programowanie kluczy. [Login - 11] Wpisujemy PIN starego licznika w formacie 0XXXX. [OK] [Adaptation - 10] Wybieramy kanał 21 [Read] Wpisujemy wartość 0 [save] W ten sposób wymazaliśmy stare klucze. Teraz wpisujemy luczbę posiadanych kluczy, które chcemy dopasować. [save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Edytowane 2 Marca 2013 przez okruszek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pssyt Zgłoś #1878 Napisano 2 Marca 2013 Witam! czyli jak wgramy zmodyfikowany wsad, powinniśmy wyłączyć program i na kilka sekund odłączyć klemę? i po podłączaniu klemy z powrotem silnik powinien juz normalnie odpalić tak? bez kodowania kluczyka i adaptacji zegarów? To co mogłem zrobić źle? bo mi miga kontrolka immo a wszystkie wiersze przekopiowałem jak jest w 1poscie. dodam że przebieg mi sie zmienił na prawidłowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1879 Napisano 3 Marca 2013 Panowie pytanie na gorąco.Przyjechałem sobie do domku wymienić liczniki. Wszystko ładnie lecz stoję na zakodowaniu nowego kluczyka. Nowy licznik nie chce przyjąć kluczyka. 3 h z komputerem i podaje się. Pomożcie panowie. VAG stary licznik: Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: bez MFA.jpg Wyświetleń: 9 Rozmiar: 54.4 KB ID: 98012 VAG licznik MFA: Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: z MFA.jpg Wyświetleń: 8 Rozmiar: 54.5 KB ID: 98013 PINY: STARY: Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: Bez MFA.jpg Wyświetleń: 8 Rozmiar: 100.0 KB ID: 98014 NOWY MFA Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: z MFA.jpg Wyświetleń: 6 Rozmiar: 88.5 KB ID: 98015 oraz załączę wsady z licznika może ktoś pomoże: http://www.sendspace.pl/file/f2730be59c6a161371e3e45 Przeczytałeś pierwszy post tego tematu? Tego nie da się nie zrozumieć. Tu jest tylko ctrl+C i ctrl+V z MFA_bghges.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidjoju Zgłoś #1880 Napisano 3 Marca 2013 Kolego ja mialem tak samo, w zaden sposob nie moglem zakodowac klucza. Pojechalem do gostka co w tym siedzi i po 2 godzinach kombinowania stwierdzil ze nie da rady takimi sposobami i trzeba zmienic pastylke w kluczyku na inna. Pi zmianie pastylki kodowanie zajelo mu pare chwil. Moze u ciebie tez trzeba zmienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach