dawidjoju Zgłoś #1841 Napisano 28 Stycznia 2013 po zwarciu pinow we wtyczce na fisie od razu pojawia sie komunikat: STOP ! check brake fluid no i jezeli chodzi o dzialanie licznika i fisa poza ta nieszczesna kontrolka recznego to wszystko jest oki bo kiedys spadl mi waz z chlodnicy i tez od razu komunikat wyskoczyl ze sprawdzic plyn chlodniczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #1842 Napisano 28 Stycznia 2013 hmmm a na starym liczniku Ci działała tak???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1843 Napisano 28 Stycznia 2013 po zwarciu pinow we wtyczce na fisie od razu pojawia sie komunikat: STOP ! check brake fluid no i jezeli chodzi o dzialanie licznika i fisa poza ta nieszczesna kontrolka recznego to wszystko jest oki bo kiedys spadl mi waz z chlodnicy i tez od razu komunikat wyskoczyl ze sprawdzic plyn chlodniczy. Włóż na chwilę stary licznik i sprawdź czy działa.Myślę,że to raczej gdzieś przerwa w obwodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidjoju Zgłoś #1844 Napisano 28 Stycznia 2013 na starym liczniku dziala bez problemu, a nie chce mi sie wierzyc ze jest przepalona dioda bo zarowek tam brak. Cos mi sie wydaje ze bedzie trzeba rozbroic licznik i sprawdzic plytke co i jak wyglada. Tylko czy na fisie nie powinien rowniez pisac ze reczny zaciagniety?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #1845 Napisano 28 Stycznia 2013 a def masz dalej na wyświetlaczu??? http://forum.vw-passat.pl/threads/53956-Lista-komunikatow-wyswietlacza-3B-3BG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #1846 Napisano 28 Stycznia 2013 Nie wiem jak w Twoim, ale w poliftowych jak ruszysz z zaciągniętym ręcznym to wtedy jest gong i informacja na wyświetlaczu-może sprawdź u sibie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidjoju Zgłoś #1847 Napisano 28 Stycznia 2013 tak, def nadal jest aktualnie poszukuje kabelka i bede chcial wgrac na nowo do licznika eprom i zobacze co wyjdzie. A co do komunikatu po ruszeniu z recznym to sprawdze jutro z samego rana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #1848 Napisano 28 Stycznia 2013 http://allegro.pl/vag-tacho-2-5-korekta-vw-opel-immo-promocja-obd-2-i2955772604.html ten Ci wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1849 Napisano 29 Stycznia 2013 tak, def nadal jest aktualnie poszukuje kabelka i bede chcial wgrac na nowo do licznika eprom i zobacze co wyjdzie. A co do komunikatu po ruszeniu z recznym to sprawdze jutro z samego rana Ewidentnie widać że coś nie tak z zawartością eeprom. Najpierw napraw, a potem pytaj po 10 razy dlaczego Ci nie świeci. Nie mówie że w tym jest problem, poprostu napraw usterkę która ma wiele wspólnego z prawidłowym działaniem licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidjoju Zgłoś #1850 Napisano 29 Stycznia 2013 moj licznik to" 3B0 919 890 J a znalazlem eprom w wersji 3B0 919 890 J v10 i teraz nowe zapytanie czym sie one roznia i czy moge wgrac ten v10?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1851 Napisano 29 Stycznia 2013 moj licznik to" 3B0 919 890 J a znalazlem eprom w wersji 3B0 919 890 J v10 i teraz nowe zapytanie czym sie one roznia i czy moge wgrac ten v10?? możesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #1852 Napisano 29 Stycznia 2013 Panowie kto wie jakie udogodnienia można dodać edytując eprom w Full fisie bez CAN. Każdy pisze o fisie ale w 3bg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #1853 Napisano 30 Stycznia 2013 Chyba nic w liczniku bez can nie zrobisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lanzer Zgłoś #1854 Napisano 30 Stycznia 2013 Witam mam licznik 3B0920802A jaki licznik kupić , proszę o numery 1/2 lub full Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pilicz Zgłoś #1855 Napisano 30 Stycznia 2013 Prawdopodobnie 3B0920822A na 1/2 fis. ja dzisiaj zakładamy pełnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pilicz Zgłoś #1856 Napisano 31 Stycznia 2013 (edytowane) po podłączeniu okazało się, że jest to licznik 3B0920847E i ma przebieg 80 tyś FIS jak nówka. już podłączony i 90 % działający: mam tylko pytanie, czy ktoś wie jak podłączyć osobny czujnik temperatury, bądź ma jakiś schemat? proszę o podpowiedź. Edytowane 31 Stycznia 2013 przez Pilicz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grycek79 Zgłoś #1857 Napisano 3 Lutego 2013 Witam przez przypadek znalazłem na forum zdjęcie na którym w miejscu zegara podane jest zużycie paliwa - jak to można ustawić? U mnie jest licznik bez fisu i mam zwykłe radio Gamma 5 jeśli to ma jakieś znaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #1858 Napisano 3 Lutego 2013 Spalanie w zegarku, to jedna z funkcji wyswietlanych w licznikach z MFA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #1859 Napisano 4 Lutego 2013 tak dokładnie, w zwykłym liczniku nie ma takiej możliwości, aby aktywować to vagiem lub czymś innym. musisz poczytać dokładnie wątek i na 100% dowiesz się czy masz szynę can czy nie, i wtedy możesz zaczynać działania z licznikami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1860 Napisano 4 Lutego 2013 musisz poczytać dokładnie wątek i na 100% dowiesz się czy masz szynę can czy nie, i wtedy możesz zaczynać działania z licznikami. Ee tam,chyba żartujesz w 2003 roku nie miałby Can?:doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach