Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

po zwarciu pinow we wtyczce na fisie od razu pojawia sie komunikat: STOP ! check brake fluid no i jezeli chodzi o dzialanie licznika i fisa poza ta nieszczesna kontrolka recznego to wszystko jest oki bo kiedys spadl mi waz z chlodnicy i tez od razu komunikat wyskoczyl ze sprawdzic plyn chlodniczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm a na starym liczniku Ci działała tak????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po zwarciu pinow we wtyczce na fisie od razu pojawia sie komunikat: STOP ! check brake fluid no i jezeli chodzi o dzialanie licznika i fisa poza ta nieszczesna kontrolka recznego to wszystko jest oki bo kiedys spadl mi waz z chlodnicy i tez od razu komunikat wyskoczyl ze sprawdzic plyn chlodniczy.

Włóż na chwilę stary licznik i sprawdź czy działa.Myślę,że to raczej gdzieś przerwa w obwodzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na starym liczniku dziala bez problemu, a nie chce mi sie wierzyc ze jest przepalona dioda bo zarowek tam brak. Cos mi sie wydaje ze bedzie trzeba rozbroic licznik i sprawdzic plytke co i jak wyglada. Tylko czy na fisie nie powinien rowniez pisac ze reczny zaciagniety??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w Twoim, ale w poliftowych jak ruszysz z zaciągniętym ręcznym to wtedy jest gong i informacja na wyświetlaczu-może sprawdź u sibie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, def nadal jest aktualnie poszukuje kabelka i bede chcial wgrac na nowo do licznika eprom i zobacze co wyjdzie. A co do komunikatu po ruszeniu z recznym to sprawdze jutro z samego rana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak, def nadal jest aktualnie poszukuje kabelka i bede chcial wgrac na nowo do licznika eprom i zobacze co wyjdzie. A co do komunikatu po ruszeniu z recznym to sprawdze jutro z samego rana

 

Ewidentnie widać że coś nie tak z zawartością eeprom. Najpierw napraw, a potem pytaj po 10 razy dlaczego Ci nie świeci. Nie mówie że w tym jest problem, poprostu napraw usterkę która ma wiele wspólnego z prawidłowym działaniem licznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj licznik to" 3B0 919 890 J a znalazlem eprom w wersji 3B0 919 890 J v10 i teraz nowe zapytanie czym sie one roznia i czy moge wgrac ten v10??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moj licznik to" 3B0 919 890 J a znalazlem eprom w wersji 3B0 919 890 J v10 i teraz nowe zapytanie czym sie one roznia i czy moge wgrac ten v10??

możesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie kto wie jakie udogodnienia można dodać edytując eprom w Full fisie bez CAN.

 

Każdy pisze o fisie ale w 3bg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nic w liczniku bez can nie zrobisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam licznik 3B0920802A jaki licznik kupić , proszę o numery 1/2 lub full

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie 3B0920822A na 1/2 fis. ja dzisiaj zakładamy pełnego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po podłączeniu okazało się, że jest to licznik 3B0920847E i ma przebieg 80 tyś :D FIS jak nówka.

 

już podłączony i 90 % działający:

 

20130130201205.jpg

 

mam tylko pytanie, czy ktoś wie jak podłączyć osobny czujnik temperatury, bądź ma jakiś schemat?

 

proszę o podpowiedź.

Edytowane przez Pilicz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

przez przypadek znalazłem na forum zdjęcie na którym w miejscu zegara podane jest zużycie paliwa - jak to można ustawić? U mnie jest licznik bez fisu i mam zwykłe radio Gamma 5 jeśli to ma jakieś znaczenie.

licznik1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spalanie w zegarku, to jedna z funkcji wyswietlanych w licznikach z MFA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak dokładnie, w zwykłym liczniku nie ma takiej możliwości, aby aktywować to vagiem lub czymś innym.

 

musisz poczytać dokładnie wątek i na 100% dowiesz się czy masz szynę can czy nie, i wtedy możesz zaczynać działania z licznikami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
musisz poczytać dokładnie wątek i na 100% dowiesz się czy masz szynę can czy nie, i wtedy możesz zaczynać działania z licznikami.

Ee tam,chyba żartujesz w 2003 roku nie miałby Can?:doh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności