sagon Report post #201 Posted March 14, 2019 (edited) Bardzo ładnie tarcze i zaciski już gdzieś widziałem,jest bardzo obszerny temat na forum a4.Gdybym miał budować tył od nowa,to skusiłbym się na coś takiego,ale z racji tego,że obecnie jest ponad oczekiwania,to zostawię 270tki,ale kto wie,jak się tarcze i klocki skończą,moooże. Co się tyczy badań technicznych,to już zaczynają się schody,coraz częściej. Jak rozwiązałeś problem ze zbyt krótką linką rećznego? Zwolniłeś ją z jednego zaczepu? U mnie problem rozwiązały linki od superba. Tył po lekkim dotarciu,trzeba było trochę pokombinować,żeby klocek idealnie brał tarczę. kiedyś na allegro wisiał taki zestaw,ale źle zrobione adaptery,ponieważ klocek wychodzi poza obrys tarczy. Edited March 14, 2019 by sagon Quote Share this post Link to post Share on other sites
golden87 Report post #202 Posted March 14, 2019 34 minuty temu, sagon napisał: Zwolniłeś ją z jednego zaczepu? Dokladnie W a4b7 starczało, zdjelem, wpielem, i z powrotem założyłem do tego wpadł jeszcze... HEL 34 minuty temu, sagon napisał: Co się tyczy badań technicznych,to już zaczynają się schody,coraz częściej. Nie dla mnie ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tauka Report post #203 Posted March 14, 2019 35 minut temu, golden87 napisał: do tego wpadł jeszcze... HEL Tak chwaliłes ten oplot, że postanowiłem spróbować... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
golden87 Report post #204 Posted March 14, 2019 Godzinę temu, tauka napisał: Tak chwaliłes ten oplot, że postanowiłem spróbować... czekam na odczucia po montazu, u mnie bylo cale combo a Ty zmieniasz same linki to bedziesz mial najlepszy obraz przed i po Quote Share this post Link to post Share on other sites
sagon Report post #205 Posted March 15, 2019 (edited) Poproszę o namiary tych przewodów,może się skuszę. Edited March 15, 2019 by sagon Quote Share this post Link to post Share on other sites
golden87 Report post #206 Posted March 15, 2019 8 minut temu, sagon napisał: Poproszę o namiary tych przewodów,może się skuszę. Ja brałem tutaj cały komplet (tarcze, klocki, i przewody HEL) https://auto-unia.pl/komplet-przewodow-w-stalowym-oplocie-hel-dowolny-kolor,80 Zadzwon poweidz ze jestes z forum Audi i prosisz o zniżke, wlasciceil to Andrzej - Wandej. Mimo tego że mam całkiem sporo żniżek w InterCarsie itd, to nigdzie nie znalazłem taniej przewodów niż własnię tam, zresztą tak samo tarcz i klocków. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sagon Report post #207 Posted March 15, 2019 Tego kolegę akurat znam,gdyż kupowałem u niego przednie tarcze i tylne klocki,chociaż cenę za przednie klocki FDS miał lepszą,niż ta, którą mi zrobili w naszym firmowym sklepie. Faktycznie czuć poprawę na takich przewodach? Gdybym kupował,to przód i pod wahacz,ponieważ tylne już fabrycznie są w oplocie,a są nowe ate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
golden87 Report post #208 Posted March 15, 2019 20 minut temu, sagon napisał: Tego kolegę akurat znam,gdyż kupowałem u niego przednie tarcze i tylne klocki,chociaż cenę za przednie klocki FDS miał lepszą,niż ta, którą mi zrobili w naszym firmowym sklepie. Faktycznie czuć poprawę na takich przewodach? Ciężko mi powiedziec, bo montowałem razem z tyłem 330... Teraz jest naprawde mocno, nie wiem czy az taka duza poprawa przez ten tyl, czy przez oplot. Teraz czuje że auto mi nie nurkuje do przodu przy hamowaniu (ale to pewnie 345 + zbyt male 288 na tył) i zdecydowanie rzadziej wlacza sie ABS/. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sagon Report post #209 Posted March 15, 2019 Ja stawiam na tył, ponieważ moim skromnym zdaniem oplot nie daje aż tak odczuwalnych popraw. Zdania są podzielone,jak zawsze,ale nie sądzę żeby oplot był sposobem na poprawę skuteczności w tak znacznym stopniu. Owszem, poprawi skuteczność,ale przy gotującym się płynie,lub vs stare zdezelowane gumiaki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tauka Report post #210 Posted March 15, 2019 19 godzin temu, golden87 napisał: a Ty zmieniasz same linki Nie tylko. Bo jeszcze podwójne serwo z pompą od razu ? 2 godziny temu, golden87 napisał: Teraz czuje że auto mi nie nurkuje do przodu przy hamowaniu (ale to pewnie 345 + zbyt male 288 na tył) i zdecydowanie rzadziej wlacza sie ABS/. U mnie nigdy nie było problemu ani z nurkowaniem, ani z ABS, mimo 321 z przodu i seryjnego 245 z tyłu Może kwestia zawieszenia. Quote Share this post Link to post Share on other sites
golden87 Report post #211 Posted March 15, 2019 35 minut temu, tauka napisał: Nie tylko. Bo jeszcze podwójne serwo z pompą od razu ? U mnie nigdy nie było problemu ani z nurkowaniem, ani z ABS, mimo 321 z przodu i seryjnego 245 z tyłu Może kwestia zawieszenia. Moze sie troche zle wyraziłem... moze nie nurkowało, ale czuć było że to przód zdecydowanie mocniej łapie, teraz jest bardziej równomiernie, i czuć mocno jak **** też klei. Nie miałem okazji jeszcze totalnie awaryjnego hamowania robić, ale już kilka razy na mieście niektórych dzieliły centymetry od mojego haka Odnosnie tego serwa, gadalem kiedys ze wspomnianym wczesniej Dev'em, i twierdził on że do tych hebli wystarcza seryjne serwo... Może gdybys chcial dla potomności zrobić test, jaki progres po samej lince, a jaki po zmianie pompy byloby milo Quote Share this post Link to post Share on other sites
tauka Report post #212 Posted March 15, 2019 15 minut temu, golden87 napisał: Może gdybys chcial dla potomności zrobić test, jaki progres po samej lince, a jaki po zmianie pompy byloby milo Pompy nie zmieniam że względu na parametry, bo to co jest działa super. Miałem awaryjne hamowanie z 200kmph jak mi busiarz wyjechał na autostradzie - auto stanęło w miejscu. Serwo zmieniam, żeby mi ładnie pasowala osłona podszybia ze zbiorniczkiem ? 21 minut temu, golden87 napisał: Może gdybys chcial dla potomności zrobić test, jaki progres po samej lince, a jaki po zmianie pompy byloby milo Zobaczę jak będzie z czasem przy robocie. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sagon Report post #213 Posted March 15, 2019 (edited) W kwestii zmiany tylnych tarcz na większe, najlepiej jeszcze wentylowane,to na przykładzie dwóch aut w których dokonywałem takich swapów stwierdzam,że jaką by nie wsadzić tarczę na przodzie (nawet 360tkę),to hamowanie z większym tyłem jest o niebo skuteczniejsze,nawet za trzecim razem...na tych listkach montowanych fabrycznie drugie ostre hamowanie,to już loteria i topienie przednich tarcz. Najlepszym przykładem jest ostre hamowanie na zakrętach,na listkach tył już kompletnie nie hamuje,bo się zwyczajnie gotuje i pojawia się problem. Wystarczy nawet do seryjnego 288 przód dołożyć chociażby 256/22 tył i zakręty,tym samym hamowanie przestają być zmorą. Edited March 15, 2019 by sagon Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hipo Report post #214 Posted June 23 Panowie ma ktoś taki zestaw na sprzedaż ? Quote Share this post Link to post Share on other sites