Skocz do zawartości
zuse

HAMULCE 321mm x 30mm przeszczep z S4

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo ładnie :super:tarcze i zaciski już gdzieś widziałem,jest bardzo obszerny temat na forum a4.Gdybym miał budować tył od nowa,to skusiłbym się na coś takiego,ale z racji tego,że obecnie jest ponad oczekiwania,to zostawię 270tki,ale kto wie,jak się tarcze i klocki skończą,moooże.

Co się tyczy badań technicznych,to już zaczynają się schody,coraz częściej.

Jak rozwiązałeś problem ze zbyt krótką linką rećznego?

Zwolniłeś ją z jednego zaczepu?

U mnie problem rozwiązały linki od superba.

Tył po lekkim dotarciu,trzeba było trochę pokombinować,żeby klocek idealnie brał tarczę.

 

IMG_20181021_164426.jpg

IMG_20181021_164438.jpg

IMG_20181021_164445.jpg

IMG_20181021_164418.jpg

 

kiedyś na allegro wisiał taki zestaw,ale źle zrobione adaptery,ponieważ klocek wychodzi poza obrys tarczy.

zaciski tył audi 300mm.jpg

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, sagon napisał:

Zwolniłeś ją z jednego zaczepu?

Dokladnie ;-) W a4b7 starczało, zdjelem, wpielem, i z powrotem założyłem

do tego wpadł jeszcze... HEL  :D

34 minuty temu, sagon napisał:

Co się tyczy badań technicznych,to już zaczynają się schody,coraz częściej.

 Nie dla mnie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, golden87 napisał:

do tego wpadł jeszcze... HEL  :D

Tak chwaliłes ten oplot, że postanowiłem spróbować...

IMG_20190313_153300.jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, tauka napisał:

Tak chwaliłes ten oplot, że postanowiłem spróbować...

IMG_20190313_153300.jpg

czekam na odczucia po montazu, u mnie bylo cale combo a Ty zmieniasz same linki to bedziesz mial najlepszy obraz przed i po

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poproszę o namiary tych przewodów,może się skuszę.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, sagon napisał:

Poproszę o namiary tych przewodów,może się skuszę.

Ja brałem tutaj cały komplet (tarcze, klocki, i przewody HEL) https://auto-unia.pl/komplet-przewodow-w-stalowym-oplocie-hel-dowolny-kolor,80

Zadzwon poweidz ze jestes z forum Audi i prosisz o zniżke, wlasciceil to Andrzej - Wandej.

Mimo tego że mam całkiem sporo żniżek w InterCarsie itd, to nigdzie nie znalazłem taniej przewodów niż własnię tam, zresztą tak samo tarcz i klocków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego kolegę akurat znam,gdyż kupowałem u niego przednie tarcze i tylne klocki,chociaż cenę za przednie klocki FDS miał lepszą,niż ta, którą mi zrobili w naszym firmowym sklepie.
Faktycznie czuć poprawę na takich przewodach?
Gdybym kupował,to przód i pod wahacz,ponieważ tylne już fabrycznie są w oplocie,a są nowe ate.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, sagon napisał:

Tego kolegę akurat znam,gdyż kupowałem u niego przednie tarcze i tylne klocki,chociaż cenę za przednie klocki FDS miał lepszą,niż ta, którą mi zrobili w naszym firmowym sklepie.
Faktycznie czuć poprawę na takich przewodach?

Ciężko mi powiedziec, bo montowałem razem z tyłem 330... Teraz jest naprawde mocno, nie wiem czy az taka duza poprawa przez ten tyl, czy przez oplot.
Teraz czuje że auto mi nie nurkuje do przodu przy hamowaniu (ale to pewnie 345 + zbyt male 288 na tył) i zdecydowanie rzadziej wlacza sie ABS/.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na tył, ponieważ moim skromnym zdaniem oplot nie daje aż tak odczuwalnych popraw.
Zdania są podzielone,jak zawsze,ale nie sądzę żeby oplot był sposobem na poprawę skuteczności w tak znacznym stopniu.
Owszem, poprawi skuteczność,ale przy gotującym się płynie,lub vs stare zdezelowane gumiaki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, golden87 napisał:

a Ty zmieniasz same linki

Nie tylko. Bo jeszcze podwójne serwo z pompą od razu ?

2 godziny temu, golden87 napisał:

Teraz czuje że auto mi nie nurkuje do przodu przy hamowaniu (ale to pewnie 345 + zbyt male 288 na tył) i zdecydowanie rzadziej wlacza sie ABS/. 

U mnie nigdy nie było problemu ani z nurkowaniem, ani z ABS, mimo 321 z przodu i seryjnego 245 z tyłu

Może kwestia zawieszenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, tauka napisał:

Nie tylko. Bo jeszcze podwójne serwo z pompą od razu ?

U mnie nigdy nie było problemu ani z nurkowaniem, ani z ABS, mimo 321 z przodu i seryjnego 245 z tyłu

Może kwestia zawieszenia. 

Moze sie troche zle wyraziłem... moze nie nurkowało, ale czuć  było że to przód zdecydowanie mocniej łapie, teraz jest bardziej równomiernie, i czuć mocno jak **** też klei.
Nie miałem okazji jeszcze totalnie awaryjnego hamowania robić, ale już kilka razy na mieście niektórych dzieliły centymetry od mojego haka :D

 

Odnosnie tego serwa, gadalem kiedys ze wspomnianym wczesniej Dev'em, i twierdził on że do tych hebli wystarcza seryjne serwo...

Może gdybys chcial dla potomności zrobić test, jaki progres po samej lince, a jaki po zmianie pompy byloby milo :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, golden87 napisał:

Może gdybys chcial dla potomności zrobić test, jaki progres po samej lince, a jaki po zmianie pompy byloby milo :D

Pompy nie zmieniam że względu na parametry, bo to co jest działa super. Miałem awaryjne hamowanie z 200kmph jak mi busiarz wyjechał na autostradzie - auto stanęło w miejscu.

Serwo zmieniam, żeby mi ładnie pasowala osłona podszybia ze zbiorniczkiem ?

21 minut temu, golden87 napisał:

Może gdybys chcial dla potomności zrobić test, jaki progres po samej lince, a jaki po zmianie pompy byloby milo :D

Zobaczę jak będzie z czasem przy robocie.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kwestii zmiany tylnych tarcz na większe, najlepiej jeszcze wentylowane,to na przykładzie dwóch aut w których dokonywałem takich swapów stwierdzam,że jaką by nie wsadzić tarczę na przodzie (nawet 360tkę),to hamowanie z większym tyłem jest o niebo skuteczniejsze,nawet za trzecim razem...na tych listkach montowanych fabrycznie drugie ostre hamowanie,to już loteria i topienie przednich tarcz.
Najlepszym przykładem jest ostre hamowanie na zakrętach,na listkach tył już kompletnie nie hamuje,bo się zwyczajnie gotuje i pojawia się problem.
Wystarczy nawet do seryjnego 288 przód dołożyć chociażby 256/22 tył i zakręty,tym samym hamowanie przestają być zmorą.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ma ktoś taki zestaw na sprzedaż ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności