M@jsteR Zgłoś #181 Napisano 6 Lipca 2017 WITAM tarcze 321mm musisz kupować od audi S4 B5 one mają wtedy niższą wysokość.A6 są wyższe i nie pasują. U mnie przy zmianie zwrotnic (S4 b5 2000r) nie musiałem zmieniać wahaczy. A co do zacisków robią dobrą robote i takie seryjnie powinny być w passatach Tarcze z zaciskami miałem właśnie od S4 B5, zwrotnice od A6C6, i możliwe że tarcze musze od a6c6 i po kłopocie, po niedzieli będę dopiero za to się brał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #182 Napisano 6 Lipca 2017 Tylko czy będzie pasował wahacz? żeby się nie okazało,że zwrotnice i wahacze są troszkę inne, i geometrii nie ogarniesz. szybciej, prościej i taniej by było zwrotnice z C5 kupć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pytoslaw Zgłoś #183 Napisano 7 Lipca 2017 Zna ktos moze nr zwrotnicy tej zeliwnej z duzym rozstawem w ktorej nie trzeba zmieniać wahacza na grubszy bo mam nowe? I nr zacisku od a4 3.0 tdi o ktorym mowa na pierwszej stronie zeby fela 16 zostala aha i tarcza 320 nr katalogowe? To jak wie ktos jaki jest nr tego zacisku od 3.0 tdi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@jsteR Zgłoś #184 Napisano 8 Lipca 2017 Tylko czy będzie pasował wahacz? żeby się nie okazało,że zwrotnice i wahacze są troszkę inne, i geometrii nie ogarniesz.szybciej, prościej i taniej by było zwrotnice z C5 kupć. Właśnie, czym tu się sugerować.. długością wahaczy, pomierzyć czy zwrotnice takie same.. Kupiłem w sumie już 3 zwrotnice a6c6 tanio nie wyszło Z etki chyba nie dojdziesz za bardzo czy będzie okej.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #185 Napisano 8 Lipca 2017 Na pewno nie są takie same numery. Muza się czymś różnić. Prawdopodobnie trzy pierwsze znaki na początku numeru. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@jsteR Zgłoś #186 Napisano 21 Sierpnia 2017 tauka słuchaj a mam pytanie, jak zwrotnice A6C5 lift będę zakładał, to przeguby z passata będą pasować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #187 Napisano 21 Sierpnia 2017 Tak. Mi ori z afn bez problemu podeszly. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #188 Napisano 11 Stycznia 2018 Na szybko niestety, zwrotnice kompletne z A6 C5 2,7 Biturbo 2 tłokowe ( żeliwna zwrotnica? ) podejdą do paszteta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #189 Napisano 11 Stycznia 2018 Podejdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #190 Napisano 10 Marca 2019 (edytowane) Moje 345/30 przód,oraz 269/22 tył...w passacie fl. Edytowane 11 Marca 2019 przez sagon 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #191 Napisano 10 Marca 2019 Kosmos. Mogłeś włożyć osłony z tuarega czy phaetona z kierownicą powietrza do chlodzenia. Panowie mieliście zrobić kompedium swapow hebli do paska. Wylistowane co z czego, jakie tarcze itp. Pytanie poza konkursem, jakie max heble wchodza na wąski rozstaw? 312? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #192 Napisano 10 Marca 2019 3 minuty temu, dartroom napisał: jakie max heble wchodza na wąski rozstaw? 312? Jeżeli chodzi o oem to tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #193 Napisano 10 Marca 2019 Mogłem,ale z tymi od w8 było najmniej kombinacji,bo wcale ich nie było. A tak duża tarcza jest w stanie zmagazynować bardzo ciepła i szybko je odprowadzić...auto nie służy do upalania, więc myślę,że osłony od w8 zdadzą egzamin. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #194 Napisano 10 Marca 2019 2 godziny temu, tauka napisał: Jeżeli chodzi o oem to tak. A wiecie może jak jest z et przy zmianie zwrotnic? Mam kolo dopasowane na 0 na zeliwnej malym rozstawie, nie chcialbym żeby mi kolo wyszlo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #195 Napisano 11 Marca 2019 To,czy koło wyjdzie,czy nie zależy tylko od et felgi. Zwrotnice, jeżeli chodzi o zaciski,są takie same dla każdego passata,różnią się tylko łożyskami,były mniejsze i większe łożyska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #196 Napisano 11 Marca 2019 Godzinę temu, sagon napisał: To,czy koło wyjdzie,czy nie zależy tylko od et felgi. Zwrotnice, jeżeli chodzi o zaciski,są takie same dla każdego passata,różnią się tylko łożyskami,były mniejsze i większe łożyska. Nie tylko od et bo od szerokości bębna tez. Chodzi mi o to, żeby przypadkiem nie zwiekszył mi sie rozstaw kół na alu zwronicy czy tam szerokim zeliwie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #197 Napisano 11 Marca 2019 Nie powinien,ale niech się wypowiedzą wybitniejsi znawcy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #198 Napisano 14 Marca 2019 Dnia 10.03.2019 o 18:47, sagon napisał: oraz 269/22 tył...w passacie fl. Ostatnio widziałem jakis adapter żeby na tym zacisku posadzić tarcze 300 mm, reszta p&p ale jak tu nowka wleciala to pewnie nie bedziesz robil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #199 Napisano 14 Marca 2019 (edytowane) Nie chcę już kombinować,choć fakt faktem taka 300 wyglądałaby jeszcze lepiej,choć samo już hamowanie byłoby nieznacznie polepszone,niewiele podobnie,jak przy zmianie 288 na 312. Gdyby zastosować szerszy klocek,chociażby od 310 tel,wówczas miałoby to sens,a tak szkoda tylko psuć to,co jest zgodne z oryginałem. Dodatkowo dochodzi rzeźba z osłonami,no te już nie podejdą,a są nowe(od 256 tył) prosto z aso wypiaskowane i pomalowane. Inną choć dla wielu mało istotną kwestią jest tzw ingerencja w układ hamulcowy, jakiekolwiek przeróbki są niedozwolone, dlatego zostaję przy tym,co było oryginalne,a to skutkuje zerowymi problemami na przeglądach. Uwierz mi na słowo,ten zestaw na ferodo ds performance jest aż zanadto skuteczny. Edytowane 14 Marca 2019 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #200 Napisano 14 Marca 2019 (edytowane) 27 minut temu, sagon napisał: Dodatkowo dochodzi rzeźba z osłonami,no te już nie podejdą,a są nowe(od 256 tył) prosto z aso wypiaskowane i pomalowane. Osłony T5 tył. 27 minut temu, sagon napisał: Inną choć dla wielu mało istotną kwestią jest tzw ingerencja w układ hamulcowy, jakiekolwiek przeróbki są niedozwolone, dlatego zostaję przy tym,co było oryginalne,a to skutkuje zerowymi problemami na przeglądach. Jedyna ingerencja jaka była to zastozowanie Helicoil w gwincie zacisku M12->M10 Mi bardziej chodzi o grubosc tarczy, 300 i 330 (które jest u mnie) mm ma 30, a nie 22 po ostrej jezdzie, tarcze sa ledwo cieple PS. z tymi przegladami to żartujesz chyba, bo jest dużo inych rzeczy za ktore by nie przeszedl Tak to mnie wyglada Edytowane 14 Marca 2019 przez golden87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach