Skocz do zawartości
zuse

HAMULCE 321mm x 30mm przeszczep z S4

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM tarcze 321mm musisz kupować od audi S4 B5 one mają wtedy niższą wysokość.

A6 są wyższe i nie pasują.

U mnie przy zmianie zwrotnic (S4 b5 2000r) nie musiałem zmieniać wahaczy.

A co do zacisków robią dobrą robote i takie seryjnie powinny być w passatach

Tarcze z zaciskami miałem właśnie od S4 B5, zwrotnice od A6C6, i możliwe że tarcze musze od a6c6 i po kłopocie, po niedzieli będę dopiero za to się brał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy będzie pasował wahacz? żeby się nie okazało,że zwrotnice i wahacze są troszkę inne, i geometrii nie ogarniesz.

szybciej, prościej i taniej by było zwrotnice z C5 kupć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zna ktos moze nr zwrotnicy tej zeliwnej z duzym rozstawem w ktorej nie trzeba zmieniać wahacza na grubszy bo mam nowe? I nr zacisku od a4 3.0 tdi o ktorym mowa na pierwszej stronie zeby fela 16 zostala aha i tarcza 320 nr katalogowe?

 

To jak wie ktos jaki jest nr tego zacisku od 3.0 tdi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko czy będzie pasował wahacz? żeby się nie okazało,że zwrotnice i wahacze są troszkę inne, i geometrii nie ogarniesz.

szybciej, prościej i taniej by było zwrotnice z C5 kupć.

 

Właśnie, czym tu się sugerować.. długością wahaczy, pomierzyć czy zwrotnice takie same.. Kupiłem w sumie już 3 zwrotnice a6c6 tanio nie wyszło :/

Z etki chyba nie dojdziesz za bardzo czy będzie okej..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie są takie same numery. Muza się czymś różnić. Prawdopodobnie trzy pierwsze znaki na początku numeru.

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tauka słuchaj a mam pytanie, jak zwrotnice A6C5 lift będę zakładał, to przeguby z passata będą pasować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Mi ori z afn bez problemu podeszly.

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szybko niestety, zwrotnice kompletne z A6 C5 2,7 Biturbo 2 tłokowe ( żeliwna zwrotnica? ) podejdą do paszteta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejdą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje 345/30 przód,oraz 269/22 tył...w passacie fl.



 



zacisk przód s4.jpg



zaciski s6 tył.jpg



zacisk s4,.jpg



osłony tył.jpg



zwrotnica s4b5.jpg



zaciski s6 tył...jpg



zacisk przód s4..jpg



swap.jpg



IMG_20180503_121745.jpg



IMG_20180501_143702.jpg



IMAG0212.jpg



zwrotnica s4b5..jpg



IMG_20180414_183209.jpg



zwrotnice s4 b5.jpg



zwrotnice s4b5..jpg



piasty przód b5.jpg



IMG_20180408_124752.jpg



IMG_20180424_193756.jpg



IMG_20180506_164006.jpg



1526212582104.jpg



IMG_20180915_140754.jpg



IMG_20180915_140802.jpg

Edytowane przez sagon
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kosmos. Mogłeś włożyć osłony z tuarega czy phaetona z kierownicą powietrza do chlodzenia.

Panowie mieliście zrobić kompedium swapow hebli do paska. Wylistowane co z czego, jakie tarcze itp. Pytanie poza konkursem, jakie max heble wchodza na wąski rozstaw? 312?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, dartroom napisał:

jakie max heble wchodza na wąski rozstaw? 312? 

Jeżeli chodzi o oem to tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogłem,ale z tymi od w8 było najmniej kombinacji,bo wcale ich nie było.
A tak duża tarcza jest w stanie zmagazynować bardzo ciepła i szybko je odprowadzić...auto nie służy do upalania, więc myślę,że osłony od w8 zdadzą egzamin.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, tauka napisał:

Jeżeli chodzi o oem to tak.

A wiecie może jak jest z et przy zmianie zwrotnic? Mam kolo dopasowane na 0 na zeliwnej malym rozstawie, nie chcialbym żeby mi kolo wyszlo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To,czy koło wyjdzie,czy nie zależy tylko od et felgi.
Zwrotnice, jeżeli chodzi o zaciski,są takie same dla każdego passata,różnią się tylko łożyskami,były mniejsze i większe łożyska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, sagon napisał:

To,czy koło wyjdzie,czy nie zależy tylko od et felgi.
Zwrotnice, jeżeli chodzi o zaciski,są takie same dla każdego passata,różnią się tylko łożyskami,były mniejsze i większe łożyska.

Nie tylko od et bo od szerokości bębna tez. 

Chodzi mi o to, żeby przypadkiem nie zwiekszył mi sie rozstaw kół na alu zwronicy czy tam szerokim zeliwie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie powinien,ale niech się wypowiedzą wybitniejsi znawcy.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2019 o 18:47, sagon napisał:

oraz 269/22 tył...w passacie fl.

Ostatnio widziałem jakis adapter żeby na tym zacisku posadzić tarcze 300 mm, reszta p&p ale jak tu nowka wleciala to pewnie nie bedziesz robil ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę już kombinować,choć fakt faktem taka 300 wyglądałaby jeszcze lepiej,choć samo już hamowanie byłoby nieznacznie polepszone,niewiele podobnie,jak przy zmianie 288 na 312.
Gdyby zastosować szerszy klocek,chociażby od 310 tel,wówczas miałoby to sens,a tak szkoda tylko psuć to,co jest zgodne z oryginałem.
Dodatkowo dochodzi rzeźba z osłonami,no te już nie podejdą,a są nowe(od 256 tył) prosto z aso wypiaskowane i pomalowane.
Inną choć dla wielu mało istotną kwestią jest tzw ingerencja w układ hamulcowy, jakiekolwiek przeróbki są niedozwolone, dlatego zostaję przy tym,co było oryginalne,a to skutkuje zerowymi problemami na przeglądach.
Uwierz mi na słowo,ten zestaw na ferodo ds performance jest aż zanadto skuteczny.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, sagon napisał:

Dodatkowo dochodzi rzeźba z osłonami,no te już nie podejdą,a są nowe(od 256 tył) prosto z aso wypiaskowane i pomalowane.

Osłony T5 tył.

 

27 minut temu, sagon napisał:

Inną choć dla wielu mało istotną kwestią jest tzw ingerencja w układ hamulcowy, jakiekolwiek przeróbki są niedozwolone, dlatego zostaję przy tym,co było oryginalne,a to skutkuje zerowymi problemami na przeglądach.

Jedyna ingerencja jaka była to zastozowanie Helicoil w gwincie zacisku M12->M10

 

Mi bardziej chodzi o grubosc tarczy, 300 i 330 (które jest u mnie)  mm ma 30, a nie 22 ;-) po ostrej jezdzie, tarcze sa ledwo cieple :)

PS. z tymi przegladami to żartujesz chyba, bo jest dużo inych rzeczy za ktore by nie przeszedl :P

Tak to mnie wyglada

obraz.thumb.png.493e39f2d5d6f8cb79f023d44794d05c.png

Edytowane przez golden87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności