polonez15 Zgłoś #121 Napisano 30 Stycznia 2016 Allroad ma na 99% inne kąty zwrotnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #122 Napisano 30 Stycznia 2016 (edytowane) witajcie Panowie, ja chcialbym powielić pytanie czy zwrotnice o numerach 4Z7 407 257F z allroad c5 podejda? pasek 3bg listopad 2003, Prosiłbym o pomoc w kwestii zmiany zwrotnic albo chociaż o odpowiedź Będą pasować tylko w allerodach były dwa rodzaje zwrotnic z różnymi średnicami otworów na wahacz nośny 24,5mm i 21mm nie pamiętam która będzie pasować co by nie trzeba zmieniać tego wahacza. Jedne były żeliwne ,a drugie alu...do obydwu tarcze 320x30mm ,oraz dwa rodzaje zacisków jenotłok i dwutłok. Edytowane 31 Stycznia 2016 przez Mariobros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanki16 Zgłoś #123 Napisano 31 Stycznia 2016 i właśnie o to mi chodziło, w sumie mam do wymiany całe zawieszenie i dlatego pytam czy takie zwrotnice by podeszły bo widze, że rozstaw mają taki jak trzeba na większe zaciski, a chciałbym trafić tak by nie zmieniać u mnie w pasku tego wachacza... widziałem tam jeden z kolegów montował właśnie o takim oznaczeniu zwrotnice tylko albo mi sie wydaje albo do b6tki a nie b5tki i ot to cała zabawa w szukanie... prosiłbym o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #124 Napisano 31 Stycznia 2016 Cześć ja mam pytanie z innej beczki czy jak wsadze hamulce z a6 c6 320mm (zaciski ate 973/974) a zwrotnice żeliwne z a6 c5 2.7 biturbo to zmieni się rozstaw kół ? Bo teraz mam prawie na równo a nie chce żeby mi koła wystawały ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #125 Napisano 31 Stycznia 2016 (edytowane) i właśnie o to mi chodziło, w sumie mam do wymiany całe zawieszenie i dlatego pytam czy takie zwrotnice by podeszły Skoro będziesz wymieniał wszystkie wahacze to co za różnica czy kupisz 2 wahacze nośne pod żeliwne czy pod alu zwrotnice. ??? to zmieni się rozstaw kół ? Jak po zmianie siądą Ci felgi które masz obecnie to nic się nie zmieni. Edytowane 31 Stycznia 2016 przez Mariobros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanki16 Zgłoś #126 Napisano 31 Stycznia 2016 Skoro będziesz wymieniał wszystkie wahacze to co za różnica czy kupisz 2 wahacze nośne pod żeliwne czy pod alu zwrotnice. ??? No masz racje, żadna, tylko jeszcze pytanie, co z przegubem, wszystko będzie p&p w to co mam? z tego co wiem łożysko mam 82mm więc powinno być okej, bardziej chodzi mi o spasowanie łożysko - przegub. By łożysko w tamtej zwrotnicy spasowało pod przegub bo nie chciałbym ich wymieniać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #127 Napisano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Przeguby będą pasować, łożyska sa inne w żeliwie i aluminium. Tak samo jak czujniki abs też są inne. Edytowane 31 Stycznia 2016 przez tauka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanki16 Zgłoś #128 Napisano 31 Stycznia 2016 Przeguby będą pasować, łożyska sa inne w żeliwie i aluminium. Tak samo jak czujniki abs. Dzieki wielkie wlasnie o to mi chodziło, bo jak zakupie zwrotnice z zaciskami, to łożyska załoze i tak pewno nowe, tylko wlasnie o to mi chodziło czy przeguby beda pasować, ale w takim razie wiem już chyba wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanki16 Zgłoś #129 Napisano 7 Lutego 2016 A jeszcze w sumie taka prośba, czy potrafiłby któryś z Panów sprawdzić o jakich numerach wachacz będzie pasował do tej zwrotnicy? Bo chyba można sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoolJakub Zgłoś #130 Napisano 7 Lutego 2016 Witam mam pytanie czy zwrotnice w tych miejscach mozna podciąć wiecej chodzi mi o gore bo omyłkowo kupilem tarcze od a6c6 i one sa glebsze i sie opieraja mi w zaznaczonych na czerwono miejscach. zwrotnicy nie chce wymieniac na alu bo mam nowe wahacze. w gornej czesci przechodzi przewod od abs i czy jakbym wyciąl tam kawalek nie oslabi to zwrotnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #131 Napisano 7 Lutego 2016 Tak czytam, i nie wiem, czy to jakiś żart... Ale odpowiem. Przecież nawet jak byś podcial, i by to nie szkodzilo, to i tak ci zacisk na to nie wyjdzie, bo jego mocowanie też jest obliczone na konkretną głębokość tarczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #132 Napisano 11 Lutego 2016 (edytowane) A jeszcze w sumie taka prośba, czy potrafiłby któryś z Panów sprawdzić o jakich numerach wachacz będzie pasował do tej zwrotnicy? Bo chyba można sprawdzić? Numery z A6 alleroad wahacz nośny : 4Z7407151C 24,5mm oraz 4Z7407151G 21mm ,ale który do żeliwa ,a który do alu to nie wiem. tarcze od a6c6 i one sa glebsze i sie opieraja mi w zaznaczonych na czerwono miejscach. Ja osobiście takiej rzeźby bym nie robił ,ale to Twoje auto i Ty decydujesz. Możesz spróbować jakiś dystans dorobić pod tarczę jeżeli niewiele brakuje. Jeżeli to tarcze 347mm to proponuje sprzedać i kupić 345mm od S4 B7 zacisk jest taki sam. Nie dawno przymierzałem takie tarcze w swoim i nic nigdzie nie ocierało. Edytowane 11 Lutego 2016 przez Mariobros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoolJakub Zgłoś #133 Napisano 11 Lutego 2016 Numery z A6 alleroad wahacz nośny : 4Z7407151C 24,5mm oraz 4Z7407151G 21mm ,ale który do żeliwa ,a który do alu to nie wiem. Ja osobiście takiej rzeźby bym nie robił ,ale to Twoje auto i Ty decydujesz. Możesz spróbować jakiś dystans dorobić pod tarczę jeżeli niewiele brakuje. Jeżeli to tarcze 347mm to proponuje sprzedać i kupić 345mm od S4 B7 zacisk jest taki sam. Nie dawno przymierzałem takie tarcze w swoim i nic nigdzie nie ocierało. bede sprzedawał te i szukał o innej glebokości. orietuje sie ktos może czym róznią sie od siebie zaciski z a6c6 982 a 974 tyle co wiem to jedne i drugie maja tloczek 60mm i sa na tarcze grubosci 30mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #134 Napisano 11 Lutego 2016 ate 982 są na tarcze 345/347 a ate 974 pod tarcze 320. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoolJakub Zgłoś #135 Napisano 4 Kwietnia 2016 udalo sie mi przeszczepic tarcze i zaciski z a6c6. tarcze 347mm a zaciski pod 320mm. nie zmienialem zwrotnic. zrobilem adapter i dalem dystans pod tarcze zeby nie ocierala o zrotnice. https://zapodaj.net/images/826c0acd37f22.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #136 Napisano 5 Kwietnia 2016 Dałeś jakieś osłony czy poszły precz i bez osłon ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoolJakub Zgłoś #137 Napisano 7 Kwietnia 2016 oslony stare wyklepalem je na prosto i jest prawie rowno z tarcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanki16 Zgłoś #138 Napisano 1 Czerwca 2016 jeśli chodzi o zaciski dwutłoczkowe z s4, a6, a8 i ich regenerację(wymiana gumek itd) to jeśli ktoś szuka tych gumek uszczelnień itd, intercars pod nazwą "Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego D4-2251" 67,64 PLN na jeden zacisk komplet LINK ewentualnie na ebay'u Disc Brake Caliper Guide Pin Boot Kit Front CARLSON 16206 LINK ALBO AUDI A6 S6 A8 S8 S4 A4 FRONT BRAKE CALIPER REPAIR KIT for LUCAS HP2 CALIPERS LINK Z tego co czytałem na forum a6klub.pl te gumki podane w 1 linku z ebay'a, sa średniej jakości, ja zamówiłem te droższe z drugiego linku, i powiem szczerze, porównując do oryginału - bardzo dobre - może zrobie temat jak odnowić zaciski itd. jeśli będe miał chwilę, napisze nowy temat tutorial itd(wiem na innych forach są tutoriale) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #139 Napisano 26 Lipca 2016 Czy komuś udało się zamontować zestaw 288x12 na tył , wg części wymienionych w tym temacie ? Proszę o informację, czy pasowało wszystko P&P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #140 Napisano 26 Lipca 2016 Tak jak pisalem nie da się tego zrobić, bez podkladki pod jarzmo. I to dosyć grubej. Juz bardziej pewnie jest zamówić adapter pod seryjne zaciski i tarcze bodaj 282 albo 288. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach