Skocz do zawartości
wharton

Stukanie w odcinku sprzęgło-skrzynia-przekładnia głowna

    Rekomendowane odpowiedzi

    Tschüs!

     

    Rzadko piszę, bo zazwyczaj jak mam jakiś problem to daje szukaj i odnajduje rozwiązanie, ale tym razem nie wiem. Pas B3 88', 1,6, 350k przebiegu, skrzynia 4. Zaczął mi dzisiaj stukać w okolicach skrzyni biegów. Jak jade pasem to stukanie słyszę krótko przy przyspieszaniu i prawie cały czas gdy puszczam gaz, gdy wysprzęglam stukanie znika. Wziąłem go dzisiaj na jack'a i z obu stron podłożyłem cegły. Załaczyłem i wbijałem po kolei każdy bieg i na każdym biegu to samo stukanie, ale nie moge dojść z której części dochodzi, ale skoro na każdym biegu to pomyślałęm że skrzynia odpada i pozostaje sprzegło lub dyfer. Napewno nie żadne poduszki. Zaobserwowałem też że gdy trzymałem jedno koło ręką to w momencie stuku koło dostawało kopa. Co może być koledzy? I jak postępować?:confused:

     

    pozdrawiam:)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Czyżby przeguby?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość gawozo
    Sorry, this is not possible with your browser.

     

    Sprawdz gumy od przegóbów czy niema wycieków. jeżeli są nie szczelne to 100 procent przeguby tak jak napisał poprzednik. ostatnio miałem to samo wymieniłem obydwa.

    Jak byś potrzebował ceny nowych części daj znać obsługujemy z strony informatycznej INTERCARS i mamy dobre ceny na części.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Żadnych wycieków, gumy szczelne, to chyba zostaje już tylko wymiana skrzyni :(

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    podpinam sie pod temat, tyle ze ja mam 1z i u mnie nie ma objawów jak jade i przełączam biegi tylko jak stoje przy otwartek jasce i głowe mam blizej paska rozrządu to z tej strony gdzie jest skrzynia tez słysze jakies dziwne stukanie tak jak by wszystkie tłoki pracowały normalnie a jeden tłukł o cos?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ddO-Obb może klepie Ci któryś zawór. Co do Whartona to zmień przeguby wewnętrzne (stan osłon tu nie ma nic do rzeczy) i obejrzyj dokładnie zewnętrzne. Nie kupuj firm 4MAX i pochodnych, bo będziesz to robił 2 razy. Od razu kup Spidan i będzie ok.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Równie dobrze może to być łożysko sprzęgła

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się




    ×