Gość TOMEKJOLA Zgłoś #1 Napisano 30 Kwietnia 2009 (edytowane) mam problem z wyciekiem oleju przypuszczam że z gumowego przewodu który nie jest połączony z tym dolnym na obrazku który dołączam a może czegoś tam brakuje jest to Passat b5 2001r 2l od czego jest ten cienki gumowy szlaufik gdzie powinien być podłączony bo u mnie wisi luzem na czwartym zdjęciu Edytowane 30 Kwietnia 2009 przez TOMEKJOLA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #2 Napisano 1 Maja 2009 mam problem z wyciekiem oleju przypuszczam że z gumowego przewodu który nie jest połączony z tym dolnym na obrazku który dołączam a może czegoś tam brakuje jest to Passat b5 2001r 2l od czego jest ten cienki gumowy szlaufik gdzie powinien być podłączony bo u mnie wisi luzem na czwartym zdjęciu Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Co do tego co wisi i nigdzie nie jest podlaczony to ktos zrobil wczesniej sobie bajer zeby olej z odmy nie szdl do ukladu dolotowego powietrza ale baz sensu bo idzie na silnik tam musial bys dac jakis pojemniczek mala buteleczke i zakleic izolacja laczenie i by splywalo i co jakis czas usuwac z pojemnika. CO d wycieku z pod korka ktory tez jest musisz kupic uszczelke w aso cale 7 zl sama uszczelka. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TOMEKJOLA Zgłoś #3 Napisano 1 Maja 2009 (edytowane) a dlaczego ten olej tak cieknie pod tym przewodem jest drugi między nimi jest ze dwa centymetry luzu czy nie powinny być połączone ze sobą ,mam ten samochód dopiero tydzień i nie bardzo się orientuje a od czego jest ten cienki gumowy szlaufik POMOCY I Z GÓRY DZIĘKUJE Edytowane 1 Maja 2009 przez TOMEKJOLA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #4 Napisano 1 Maja 2009 (edytowane) Masz tam 2 poziome i jeden pionowy jak masz ten pionowy przewod to ten powinien byc zakonczony tym zbiorniczkiem oleju z odmy (buteleczka) i wtedy byl by spokoj a tak to musisz myc silniczek w tym miejscy. A co powiedzial sprzedawca na to ??? czy ni Pytales nawet o to !! PS. CHYBA ZE TO TAK NIE WYRAZNE I TAM NA SAMYM DOLE JEST POWROT OLEJU DO SILNIKA A PRZEWOD JEST KROTSZY I NIE DOMAGA ( SIEGA) . ALE WATPIE. Edytowane 1 Maja 2009 przez Brudek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TOMEKJOLA Zgłoś #5 Napisano 3 Maja 2009 jadę we wtorek na warsztat sprawdzić o co chodzi z tymi przewodami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TOMEKJOLA Zgłoś #6 Napisano 4 Maja 2009 przyjrzałem się dzidź dokładnie tym przewodom i stwierdziłem że są rozerwane ten dolny idzie chyba z powrotem do silnika zboku pot kolektorem jest tam coś przykręcone dokładnie nie widać bo kolektor dolotowy zasłania nie wiem jak długo to jest już rozerwane czy mogło coś się stać czy ktoś zrobił to specjalnie ma to jakiś wpływ na coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #7 Napisano 4 Maja 2009 Wplyw ma bo nie estetycznie wyglada ten wyciek i po co ma zasyfic caly silnik. i jakies czujniki jesli sa po drodze. Jesli widzisz ze rozerwane dostan sie do tego czegos pod kolektorem bo tak jak mowilem wyglada to na ten zbiorniczek oleju z odmy. bez rozebrania nie dowiesz sie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZeRo4 Zgłoś #8 Napisano 5 Maja 2009 Dokladnie ten sam problem mialem ostatnio, zastanawialem sie czemu smierdzi w samochodzie paliwem,olejem ? No i wlasnie to byl powod oba wezyki, byly wrecz przetopione, musialy dotykac czegos gorącego, dwa weze do wymiany, zastapilem, je zwyklymi wezykami paliwowymi,ktore mialem na stanie i od tamtej pory git majonez. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TOMEKJOLA Zgłoś #9 Napisano 6 Maja 2009 u mnie też czasami śmierdzi spalinami zwłaszcza na postoju Byłem wczoraj na warsztacie i powiedzieli mi że jest to przewód od wyrównywania ciśnienia w silniku które się wytwarza żeby nie rozwaliło symeringów czy coś takiego ale oczywiście nie majo tego przewodu i musiałem go zamówić u dilera volkswagena i ma być na jutro kosztował 150zł a wymiana ma kosztować około 100zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TOMEKJOLA Zgłoś #10 Napisano 7 Maja 2009 wymieniłem dziś ten przewód i jest NARAZIĘ ok DZIĘKI ZA WASZE WYPOWIEDZI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin11 Zgłoś #11 Napisano 20 Grudnia 2009 Witam!!! mam niemały problem z wyciekiem oleju wczoraj samochod pokonał odległosc 500 km i wyciekło mi ok 1,5 litra oleju naszczescie w pore zauwazyłem i nic sie nie stało .Probowałem zobaczyc skad leci ten olej na odpalonym silniku ale z gory nic nie widac wiec podejrzewam ze to z dołu musiało chlapac . Dodam ze cały silnik od strony kierowy jest obrzygany olejem. POMOCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #12 Napisano 21 Grudnia 2009 cały silnik od strony kierowy jest obrzygany olejem Zacznij od sprawdzenia plastikowej rury odmy od bloku aż do pokrywy zaworów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin11 Zgłoś #13 Napisano 21 Grudnia 2009 wyłem dzis u mechanika z tym wyciekiem i powiedział mi ze odma zamarzła i gazy nie miały ujscia i olej wypluło miarka oleju czy to moze byc mozliwe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
7Bears Zgłoś #14 Napisano 23 Stycznia 2010 Po mroźnej nocy miałem problemy z odpaleniem auta (jak odpalałem było -23 C) ... odpalił za 4 razem .... ale później zauważyłem wyciek oleju (fotka od strony zbiorniczka na płyn do spryskiwaczy)... proszę o identyfikacje elementu ... i "diagnozę" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #15 Napisano 23 Stycznia 2010 (edytowane) Sączy się gdzieś znad chłodniczki oleju. Trzeba ją odkręcić od spodu i wymienić uszczelki (pod i nad chłodnicą). Edytowane 23 Stycznia 2010 przez jackrally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_maroco Zgłoś #16 Napisano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) Podepnę się pod temat. Ostatnio zauważyłem kilka wycieków w aucie. I mam pytanie skąd te wycieki ? Edytowane 24 Kwietnia 2014 przez daniel_maroco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek1 Zgłoś #17 Napisano 24 Kwietnia 2014 Na 6-7 zdjęciu ewidentnie cieknie intercooler,albo węże są luźno albo intercooler się rozszczelnił. Na 8-9 zdjęciu to ewidentnie płyn chłodniczy czyli któryś z przewodów musi być przetarty. Posprawdzaj przewody i daj znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kevin27 Zgłoś #18 Napisano 24 Kwietnia 2014 no... ja bym sie zaczął martwić ..... A powiedz mi: zdjęcie od 2 do 5 to wyciek ze skrzyni biegów - czy na zimnym silniku masz problem z wrzuceniem pierwszego biegu, zwłaszcza w zimie ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_maroco Zgłoś #19 Napisano 25 Kwietnia 2014 Dokładnie jak piszesz - zwłaszcza gdy silnik był zimny. Ale tydzień temu wymieniałem olej w skrzyni i jest o niebo lepiej. Zauważyłem znaczną poprawę w pracy skrzyni i nie tylko przy wrzucaniu jedynki. Co do wycieku to dokładnie skąd może być ten wyciek? - - - - - aktualizacja - - - - - Na 6-7 zdjęciu ewidentnie cieknie intercooler,albo węże są luźno albo intercooler się rozszczelnił. Na 8-9 zdjęciu to ewidentnie płyn chłodniczy czyli któryś z przewodów musi być przetarty. Posprawdzaj przewody i daj znać. Na dniach sprawdzę to. W przypadku rozszczelnienia intercoolera to tylko wymiana? - - - - - aktualizacja - - - - - A pierwszym zdjęciu skąd cieknie ktoś wie? Bo zauważyłem małą krople oleju tam i zaczęło mnie to martwić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kevin27 Zgłoś #20 Napisano 25 Kwietnia 2014 Dokładnie jak piszesz - zwłaszcza gdy silnik był zimny. Ale tydzień temu wymieniałem olej w skrzyni i jest o niebo lepiej. Zauważyłem znaczną poprawę w pracy skrzyni i nie tylko przy wrzucaniu jedynki. Co do wycieku to dokładnie skąd może być ten wyciek? Temat problemu z pierwszym biegiem był tu omawiany. Niektórzy remontowali skrzynie za spore pieniądze - bez efektu. Podobno wymiana oleju pomaga na 1000 do 3000 km. Jaki olej wlałeś i jaki masz przebieg auta ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach