Skocz do zawartości
eNcoM

LUZY układu napędowego 4motion/syncro >> filmy<<

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,miałem ten sam problem z głuchym pukaniem z tyłu auta podczas szybkiego ruszania oraz gwałtownego dodania gazu. Pewnego dnia z nerwów wjechałem na kanał, auto na pierwszym biegu i zacząłem do ruszać przód tył i zauważyłem że most na poduszkach dość mocno sie rusza,po wyjęciu okazało sie za przednia i dwie tylne poduszki były zerwane,po wymianie jest cisza, dodam że luzy wału w każdym chyba aucie występują i nie są one winne temu głuchemu pukaniu.pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie właśnie przedniej podpory mostu - była całkowicie zerwana i to było przyczyną pukania. W takich sytuacjach polecam sprawdzić ten element w pierwszej kolejności.

 

Tak mi się wydaje że z tematu mogłoby zniknąć AFN skoro właściwie temat dotyczy wszystkich 4motion :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra namowiles mnie będzie all 4motion/syncro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym tygodniu wymieniłem tulejka wzmocnienia poprzecznego tylnego mostu (dwie tylne) teraz jest cisza na pewno gdybym wymieniał wszystkie w jednym czasie było by jeszcze lepiej

Jak będzie cieplej wymienię jeszcze olej tylko tym razem nie będę oszczędzał oszczędzali będzie castrol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już jesteśmy w syncro to mam pytanie do wlascicieli owych aut :)

wystepuje u mnie problem z wydechem tylnim, jak chodzi silniek to z rur wydobywa sie metaliczny odgłos. Jak podepre go np. nogą dzwięk ustępuje.Zmienilem juz wieszaki na których rury są osadzone, ale nie pomogło.Czasami dziek wydobywajacy sie z rur jest tak glosny ze nie slysze silnika.

Ma moze ktos podobny przypadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na wolnych obrotach słychać jakby świst turbiny szczególnie gdy po pewnym czasie włączy się recyrkulacja - słychać pęknięcie delikatna zmiana obrotów i charakterystyczny świst, ale jest bardzo delikatny odgłos. Może coś wpada w wibracje ewentualnie plecionka, katalizator mają coś z tym do czynienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hrycek11
Czy może się ktoś wypowiedzieć czy ktoś z uzytkowników 4x4 miał podobną przypadłość??

 

ja mam ten sam problem ale byłem na kanale i mam do wymiany tuleje gumowe na moście i jest luz na krzyżaku wału napędowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie, od 60km/h zaczyna coś wyć (wydaje mi się że most, po przedni właściciel mówił mi że właśnie most wyje, bo ktoś nie wymieniał oleju, przejeździł wymianę i dlatego tak się dzieje, on zmienił paragony mam) 60km/h jeszcze zaczyna cicho do 80km/.h, potem od 100-120KM/h wyje dosyć już głośno, (nie huczy, zgrzyta tylko wyje), jak puszcze gaz to przestaje cisza, jak dodam wyje, i tak samo jak jest gdzie pod górkę to dźwięk się nasila, od 140 już cichnie i nic nie wyje, czy to może być most? Pozostaje chyba tylko wymiana jak olej zmieniony, dodam że też podczas gwałtownego puszczania sprzęgła przy zmianie biegów szarpie, lub jak dodam gazu gwałtownie w podłogę, najgorzej jest jazda jedynką i puszczenie gazu, lub dwójką spokojnie wtedy muszę się strzec, nauczyłem się już jeździć z tym i puszczać sprzęgło delikatnie, myślę że są to poduchy, ale na razie brak funduszy na zajęcie się tym. Wkurza mnie jedynie ten most... Lub może to skrzynia, ale bardziej stawiam na to pierwsze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Tez miałem to głuche pukniecie od spodu. Wymieniłem poduszki skrzyni i poduszki silnika. Przy wymianie okazało się ze wszystkie poduszki są zerwane. To głuche pukniecie zniknęło i jest owiele lepiej przy puszczaniu sprzęgła ale nie najlepiej :-P. Chce jeszcze wymienić poduszki mostu, ale mam problem bo nie ma nigdzie zamienników w najgorszym przypadku zostaje ASO. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie oprocz zawieszenia mechanizmu napedowego jest tez takie cos jak przegluby walu na jego koncach...jak beda mialy luz to objawy tez takie beda bo przerabialem to w a4 i w paszczaku tez musze jeden wymienic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności