Gość dyziakd Zgłoś #1 Napisano 26 Kwietnia 2009 Witam jak sprawdzić jakie ma się felgi rozstaw śrub ?? Czy jest to napisane na feldze. Pisze bo kupiłem alu felgi i miały być do passata i niestety nie pasują. Passat 2004; 2.0 TD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dna007 Zgłoś #2 Napisano 26 Kwietnia 2009 Witam Rozstaw śrub, ET i inne rzeczy na temat felgi są, a przynajmniej powinny być nabite od wewnętrznej strony felgi na ramionach. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #3 Napisano 26 Kwietnia 2009 witam, tak jak napisłą kolega wcześniej powinny być ale się spotkałem że raz są a raz nie ma. Dlatego podam link do stronki na której jest troche info: http://www.felgi-opony.com/Warto_wiedziec/Felgi_aluminiowe___parametry_montazowe_,1,70,40.html a w załączniku jest to przyrząd do pomiaru rozstawu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek19gt Zgłoś #4 Napisano 27 Lutego 2010 W przypadku felg na 4 śruby można to łatwo zmierzyć sówmiarką, jeśli felgi maja 5 otworów to już tylko przyrządem specjalnym. Ja mam piastę jedną starą i według niej mierze sobie. Na niektórych felgach od wewnętrznej strony jest wybity rozstaw śrub. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #5 Napisano 31 Grudnia 2010 Heja! Zastanawiam się nad kupnem tych felg ;http://moto.allegro.pl/felgi-alu-alfa-romeo-15-4x98-i1384371883.html I mam w tej sprawie pytanko czy jest możliwość kupienia.. nie wiem czy tak to się nazywa - pierścieni centrujących? W swoim aucie mam 4x100. I czy oczywiście oprócz tego et i inne pierdoły będą się zgadzać.. żeby to wsadzić do b3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 31 Grudnia 2010 I mam w tej sprawie pytanko czy jest możliwość kupienia.. nie wiem czy tak to się nazywa - pierścieni centrujących? W swoim aucie mam 4x100. Chyba raczej śruby pływające. [ame]http://www.google.com/search?q=%C5%9Brub+p%C5%82ywaj%C4%85cych&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a[/ame] I czy oczywiście oprócz tego et i inne pierdoły będą się zgadzać.. żeby to wsadzić do b3? Musisz najpierw spytać sprzedającego jakie mają ET i średnicę otworu na piastę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milo83 Zgłoś #7 Napisano 2 Stycznia 2011 jak dobrze pamiętam 4x98 można założyć do 4x100 na odwrót już nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mint Zgłoś #8 Napisano 5 Stycznia 2011 Nie wiem po co montować 4X98 do samochodu, który ma rozstaw śrub w kołach 4X100. Wiem, że są tacy, którzy uważają, że to bezpieczne ale ciekaw jestem czy tak powiedzą po pierwszym urwanym kole ??? Poza tym na Alledrogo jest mnóstwo kompletów alu na 4X100 w podobnej cenie. W sumie jakby na to nie patrzeć równie dobrze można jeździć na dojazdówkach albo na przykład bez jednej śruby w każdym z kół. Pytanie tylko po co ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #9 Napisano 8 Stycznia 2011 Kolego zawsze można dołożyć śruby pływające.. Tak na allegro jest pełno alufelg 4x100.. Tylko że większość z nich mi się po prostu nie podoba.. Wolę jeździć już na kołach 98x4 z tymi śrubami niż z jakimiś dziadowskimi felgami do Opla Calibry lub innych tego typu wynalazków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t_o_m_e_k_m Zgłoś #10 Napisano 11 Stycznia 2011 zapytaj się ET tych felg i srednicę otworu centrującego, śruby pływające rozwiązały by problem ale to dodadkowe koszty okolo 10zl/szt jak nie wiecej. Uzbrój sie w cierplkiwość i kup najlepiej jakis oryginał VW, seat, skoda, jeśli kupisz felgi do opla tak samo musisz dokupic śruby (5zl/szt) do "stożka", pozatym opel ma otwór centrujący mniejszy o 0.4mm od VW i moze ci sie felga na pieście tak zapiekać że w sumie śruby finalnie nie będą potrzebne:) a koło będziesz musiał ściągać razem z zawieszeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #11 Napisano 5 Lutego 2011 jak dobrze poszukasz to znajdziesz fajne felgi do vw z orginalnym rozstawem a kolega ma racje ja ci się felga zapiecze to nawet młot nie pomorze widziałem kiedyś jak facet na wulkanizacji prubował ściągnąć 3 kg młotkiem bo właściciel bmw kupił felgi z za małym otworem i ktoś mu je przetoczył (tylko że za mało) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach