Skocz do zawartości
tomeksz

wyciek plynu hamulcowego z tylnich zaciskow

Rekomendowane odpowiedzi

Tak więc jak z zacisku cieknie to zacisk na złom no chyba żeby tą ośkę jakoś napawać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a taki używany zacisk bardzo drogi? jak mówił Zorin, zacisk aluminiowy. na złomie chyba takich aut nie spotka nie? ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zaplacilem 100zl za sztuke. A stare poslużą mi w przyszłości na wymiane z regenerowanymi bo jak sie zda stare to mniejsza kase sie placi regenerowane chyba ze 200zl za sztuke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się ze teraz to wszystkie zaciski są aluminiowe.Kup coś wizualnie dobrego wymień w nim uszczelki i bedzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orientuje sie ktoś czy duża jest różnica w zacisku tylnym miedzy zwykłym a z wersji syncro? Wg. programu w syncro mam 8E0615424A a zwykły to 8E0615424 - wizualnie wyglądają mi na takie same.

Edytowane przez Tipacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, odświeżę temat. Zauważyłem wyciek płynu hamulcowego z tylnego zacisku hamulcowego, lekko z pod tej śruby co trzyma dźwignię od ręcznego. Czy jak odkręcę tą śrubę to tam jakaś uszczelka/podkładka jest czy tylko dźwignię trzyma? Czy tak jak wyżej piszecie, nie ma sensu rozbierać zacisku i traktować go zestawami naprawczymi? Mam już na oku regenerowany cały zacisk, macie jakieś doświadczenia z tym?

pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ostatnio przerabiałem temat zaciskow , pewno leje ci sie tak jak i u mnie , wezyk wchodzi w zacisk i sa tam podkładki aluminiowe i z niej mi sikało , wymien obie na miedziane , bo to jest przypadłosc passatów , aluminium sie utlenia , ja dwa koła robiłem i mam spokuj

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pewno leje ci sie tak jak i u mnie , wezyk wchodzi w zacisk i sa tam podkładki aluminiowe i z niej mi sikało , wymien obie na miedziane , bo to jest przypadłosc passatów , aluminium sie utlenia , ja dwa koła robiłem i mam spokuj

 

może ciec spod tej śruby owszem, ale jak wymieniać podkładki to na aluminiowe ,tak jak było w oryginale,bo jak wymienisz na miedziane, tak jak radzi "krepa" to będziesz miał przy następnym odkręcaniu problem, ponieważ miedź wchodzi w reakcję z aluminium, i przy ewentualnej następnej wymianie będzie zacisk do wywalenia na 99% a i przewód elastyczny najprawdopodobniej.

 

 

z pod tej śruby co trzyma dźwignię od ręcznego. Czy jak odkręcę tą śrubę to tam jakaś uszczelka/podkładka jest czy tylko dźwignię trzyma?

 

 

jest tam uszczelka zaznaczyłem Ci ją na zdjęciu

 

0_0_productGfx_5fa79384c25723e9c90e28b0545810bd.jpg

 

z tym że jest to uszczelka przeciwkurzowa, wymienisz ją ściągając dźwignię która jest osadzona na wieloklinie, natomiast w środku zacisku na środkowej ośce prowadzącej jest ten mały oring i to on pełni funkcję uszczelniania zacisku od tylnej strony

Edytowane przez michal1981g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie jest to problem z podkładkami o których piszecie, przy wejściu przewodu do zacisku. Ten temat przerabiałem jakiś czas temu, a teraz już dokładnie sprawdziłem- cieknie lekko z pod tej śruby z tyłu, ścieka na ten drut-sprężynę od ręcznego i kapie na ziemię ku niezadowoleniu ekologów. A ten oring o którym piszesz michal1981g, to się wymienia po całkowitej rozbiórce zacisku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ten oring o którym piszesz michal1981g, to się wymienia po całkowitej rozbiórce zacisku?

 

tak.

 

musisz rozebrać zacisk

 

przewiń sobie do 16:10 to zobaczysz o który oring chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki, dobry film instruktażowy jakby co. Bardzo istotne myślę, jest to co koleś mówi trochę później o wżerach na tej ośce i też dlatego postanowiłem że nie nie będę się w tym bebrał i zamówiłem regenerowany z gwarancją. Powinno być ok. bo tarcze i klocki też muszę od razu zmienić.

Dzięki Michał, pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile płaciłeś za taki regenerowany zacisk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności