roger18sx Zgłoś #21 Napisano 18 Lutego 2014 Tak więc jak z zacisku cieknie to zacisk na złom no chyba żeby tą ośkę jakoś napawać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurek422 Zgłoś #22 Napisano 18 Lutego 2014 a taki używany zacisk bardzo drogi? jak mówił Zorin, zacisk aluminiowy. na złomie chyba takich aut nie spotka nie? ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zorin Zgłoś #23 Napisano 19 Lutego 2014 Ja zaplacilem 100zl za sztuke. A stare poslużą mi w przyszłości na wymiane z regenerowanymi bo jak sie zda stare to mniejsza kase sie placi regenerowane chyba ze 200zl za sztuke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #24 Napisano 19 Lutego 2014 Wydaje mi się ze teraz to wszystkie zaciski są aluminiowe.Kup coś wizualnie dobrego wymień w nim uszczelki i bedzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tipacz Zgłoś #25 Napisano 25 Maja 2014 (edytowane) Orientuje sie ktoś czy duża jest różnica w zacisku tylnym miedzy zwykłym a z wersji syncro? Wg. programu w syncro mam 8E0615424A a zwykły to 8E0615424 - wizualnie wyglądają mi na takie same. Edytowane 25 Maja 2014 przez Tipacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #26 Napisano 15 Kwietnia 2015 Witam, odświeżę temat. Zauważyłem wyciek płynu hamulcowego z tylnego zacisku hamulcowego, lekko z pod tej śruby co trzyma dźwignię od ręcznego. Czy jak odkręcę tą śrubę to tam jakaś uszczelka/podkładka jest czy tylko dźwignię trzyma? Czy tak jak wyżej piszecie, nie ma sensu rozbierać zacisku i traktować go zestawami naprawczymi? Mam już na oku regenerowany cały zacisk, macie jakieś doświadczenia z tym? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krepa Zgłoś #27 Napisano 15 Kwietnia 2015 witam ostatnio przerabiałem temat zaciskow , pewno leje ci sie tak jak i u mnie , wezyk wchodzi w zacisk i sa tam podkładki aluminiowe i z niej mi sikało , wymien obie na miedziane , bo to jest przypadłosc passatów , aluminium sie utlenia , ja dwa koła robiłem i mam spokuj 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #28 Napisano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) pewno leje ci sie tak jak i u mnie , wezyk wchodzi w zacisk i sa tam podkładki aluminiowe i z niej mi sikało , wymien obie na miedziane , bo to jest przypadłosc passatów , aluminium sie utlenia , ja dwa koła robiłem i mam spokuj może ciec spod tej śruby owszem, ale jak wymieniać podkładki to na aluminiowe ,tak jak było w oryginale,bo jak wymienisz na miedziane, tak jak radzi "krepa" to będziesz miał przy następnym odkręcaniu problem, ponieważ miedź wchodzi w reakcję z aluminium, i przy ewentualnej następnej wymianie będzie zacisk do wywalenia na 99% a i przewód elastyczny najprawdopodobniej. z pod tej śruby co trzyma dźwignię od ręcznego. Czy jak odkręcę tą śrubę to tam jakaś uszczelka/podkładka jest czy tylko dźwignię trzyma? jest tam uszczelka zaznaczyłem Ci ją na zdjęciu z tym że jest to uszczelka przeciwkurzowa, wymienisz ją ściągając dźwignię która jest osadzona na wieloklinie, natomiast w środku zacisku na środkowej ośce prowadzącej jest ten mały oring i to on pełni funkcję uszczelniania zacisku od tylnej strony Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez michal1981g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #29 Napisano 15 Kwietnia 2015 Niestety nie jest to problem z podkładkami o których piszecie, przy wejściu przewodu do zacisku. Ten temat przerabiałem jakiś czas temu, a teraz już dokładnie sprawdziłem- cieknie lekko z pod tej śruby z tyłu, ścieka na ten drut-sprężynę od ręcznego i kapie na ziemię ku niezadowoleniu ekologów. A ten oring o którym piszesz michal1981g, to się wymienia po całkowitej rozbiórce zacisku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #30 Napisano 16 Kwietnia 2015 A ten oring o którym piszesz michal1981g, to się wymienia po całkowitej rozbiórce zacisku? tak. musisz rozebrać zacisk przewiń sobie do 16:10 to zobaczysz o który oring chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #31 Napisano 16 Kwietnia 2015 Wielkie dzięki, dobry film instruktażowy jakby co. Bardzo istotne myślę, jest to co koleś mówi trochę później o wżerach na tej ośce i też dlatego postanowiłem że nie nie będę się w tym bebrał i zamówiłem regenerowany z gwarancją. Powinno być ok. bo tarcze i klocki też muszę od razu zmienić. Dzięki Michał, pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #32 Napisano 17 Kwietnia 2015 ile płaciłeś za taki regenerowany zacisk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach