Skocz do zawartości
sly12

podczas jazdy na gazie nie chce zejść poniżej 2 tys.obr

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie może teraz nie wyląduje w koszu.wrzucam na luz obrotomierz pokazuje 2000obr i niechce z nich zejść (na gazie)przełączyłem na benzyne pomogło spowrotem na gaz i jest oki.wczoraj musiał ostygnąć bo zarówno na gazie jak i na benzynie było to samo -gdzie szukać przyczyny.Drugie pytanie dotyczy dlaczego po nocy na zimnym silniku pracuje jakby był zdławiony prosze o pomoc gdzie leży przyczyna co wymienić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie wymieniaj. Po pierwsze zdejmij kleme masową z aku na około 20-25 minut. Potem załóz, odpal silnik (na benzynie!) - jak zacznie się dławić, delikatnie podgazuj, za moment powinien wskoczyć na normalne obroty - i niech sobie na jałowym pracuje aż dwukrotnie właczy sie wentylator chłodnicy.

Wtedy gościa gasisz, palisz sobie papieroska, potem wsiadasz do auta i przejażdżka - tak z 5-10 min dynamicznej jazdy (na benzynie!). Wyłaczasz silnik. Za nastąpnym odpaleniem powinno byc OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyczyścić przepustnice i krokówke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wyczyścić przepustnice i krokówke

 

dokładnie tak jak siwwy napisał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ile Ci gazu pali na setkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klemy rzeczywiście zadziałają ale tylko na krótki odcinek czasu sam to robiłem co 2 tygodnie. Ale pow wymianie przewodów, świec i palca rozdzielacza wszystko było ok. Aha sprawdz najpierw jak stan filtra powietrza i tak jak koledzy niżej pisali czyszczenie silniczka krokowego i przepustnicy.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziękuje koledzy pali mi 9,3 gazu na 100 .Zastosuje sie do waszych porad .chce jeszcze zapytać dlaczego są twarde węze wodne przy 80 stopniach(uszczelka pod głowicą była wymieniona,nie ma śladów oleju w zborniku wyrównawczym,na bagnecie nie ma śladów płynu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dlaczego są twarde węze wodne przy 80 stopniach

 

1. może zacinać się termostat

2. niedrożny układ

3. zawór parowo-powietrzny korka od zbiorniczka szlak trafił (to najczęściej)

4. pompa wodna nawala

 

zacznij sprawdzać od korka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem z wężami rozwiązany - winny był korek od zbiornika wyrównawczego.A teraz kolejny problem -PRZY 93 STOPNIACH ZAŁĄCZA WENTYLATOR PROBLEM W TYM ŻE MIGA NA LICZNIKU KONTROLKA OD TEMPERATURY WYŁĄCZE ZAPŁON ZAŁĄCZE PONOWNIE PROBLEM ZNIKA POMÓŻCIE CO ZNOWU JEST NIE TAK?:638:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

blos i po problemie falujących obrotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blos i po problemie falujących obrotów.

 

blos dobra sprawa. problem w tym, ze nie kazdy zakład chce podjac sie jego montazu i regulacji. no i jak upierdliwy diagnosta będzie to przeglądu nie da :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co to ten blos ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności