sly12 Zgłoś #1 Napisano 21 Kwietnia 2009 Mam pytanie może teraz nie wyląduje w koszu.wrzucam na luz obrotomierz pokazuje 2000obr i niechce z nich zejść (na gazie)przełączyłem na benzyne pomogło spowrotem na gaz i jest oki.wczoraj musiał ostygnąć bo zarówno na gazie jak i na benzynie było to samo -gdzie szukać przyczyny.Drugie pytanie dotyczy dlaczego po nocy na zimnym silniku pracuje jakby był zdławiony prosze o pomoc gdzie leży przyczyna co wymienić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #2 Napisano 21 Kwietnia 2009 Nic nie wymieniaj. Po pierwsze zdejmij kleme masową z aku na około 20-25 minut. Potem załóz, odpal silnik (na benzynie!) - jak zacznie się dławić, delikatnie podgazuj, za moment powinien wskoczyć na normalne obroty - i niech sobie na jałowym pracuje aż dwukrotnie właczy sie wentylator chłodnicy. Wtedy gościa gasisz, palisz sobie papieroska, potem wsiadasz do auta i przejażdżka - tak z 5-10 min dynamicznej jazdy (na benzynie!). Wyłaczasz silnik. Za nastąpnym odpaleniem powinno byc OK. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwwy Zgłoś #3 Napisano 21 Kwietnia 2009 wyczyścić przepustnice i krokówke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #4 Napisano 21 Kwietnia 2009 wyczyścić przepustnice i krokówke dokładnie tak jak siwwy napisał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #5 Napisano 22 Kwietnia 2009 A ile Ci gazu pali na setkę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
demondi Zgłoś #6 Napisano 22 Kwietnia 2009 Klemy rzeczywiście zadziałają ale tylko na krótki odcinek czasu sam to robiłem co 2 tygodnie. Ale pow wymianie przewodów, świec i palca rozdzielacza wszystko było ok. Aha sprawdz najpierw jak stan filtra powietrza i tak jak koledzy niżej pisali czyszczenie silniczka krokowego i przepustnicy. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sly12 Zgłoś #7 Napisano 22 Kwietnia 2009 dziękuje koledzy pali mi 9,3 gazu na 100 .Zastosuje sie do waszych porad .chce jeszcze zapytać dlaczego są twarde węze wodne przy 80 stopniach(uszczelka pod głowicą była wymieniona,nie ma śladów oleju w zborniku wyrównawczym,na bagnecie nie ma śladów płynu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #8 Napisano 22 Kwietnia 2009 dlaczego są twarde węze wodne przy 80 stopniach 1. może zacinać się termostat 2. niedrożny układ 3. zawór parowo-powietrzny korka od zbiorniczka szlak trafił (to najczęściej) 4. pompa wodna nawala zacznij sprawdzać od korka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sly12 Zgłoś #9 Napisano 23 Kwietnia 2009 problem z wężami rozwiązany - winny był korek od zbiornika wyrównawczego.A teraz kolejny problem -PRZY 93 STOPNIACH ZAŁĄCZA WENTYLATOR PROBLEM W TYM ŻE MIGA NA LICZNIKU KONTROLKA OD TEMPERATURY WYŁĄCZE ZAPŁON ZAŁĄCZE PONOWNIE PROBLEM ZNIKA POMÓŻCIE CO ZNOWU JEST NIE TAK?:638: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kostia Zgłoś #10 Napisano 25 Kwietnia 2009 blos i po problemie falujących obrotów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #11 Napisano 25 Kwietnia 2009 blos i po problemie falujących obrotów. blos dobra sprawa. problem w tym, ze nie kazdy zakład chce podjac sie jego montazu i regulacji. no i jak upierdliwy diagnosta będzie to przeglądu nie da Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeviC3 Zgłoś #12 Napisano 26 Kwietnia 2009 a co to ten blos ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #13 Napisano 26 Kwietnia 2009 a co to ten blos ? artykuł by Mapet http://www.mapet-tuning.com/sklep/gaz/blos.pdf i wpisz na forum w wyszukiwarce "blos" to wyskoczy sporo tematów o tym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach