balonB5 Zgłoś #21 Napisano 22 Września 2013 napisz co było przyczyną zablokowania i jak otworzyliście może komuś sie przyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #22 Napisano 22 Września 2013 napisz co było przyczyną zablokowania i jak otworzyliście może komuś sie przyda przyczyna zablokowania nie wiem co bylo... takie auto juz trafilo do mojej obrobki;d a ze jak cos robie to lubie zrobic to dobrze:) to dzwi chcialem i musialem jakos otworzyc:D U mnie szyba dzialala, zamek nie reagowal na otwieranie itd. Rygiel byl wcisniety i nie dalo sie go wyciagnac, ani ciagnac od wewnatrz ani od zewnatrz:/ Tak wiec rozebralem tapicerke itd, potem probowalem porad tutaj na forum, ale nic nie pomagalo, ani ruszanie tym zlotym co na zdjeciu widac do gory, ani uderzanie w zamek itd... Wkoncu ojciec wcisnal drut po prawej stronie (patrzc na zdjecie poprzednie moje ) i zaczal cos tam skrobac ... zamek puscil delikatnie i dzwiami mozna bylo ruszac delikatnie do zewnatrz i wewnatrz... ruszal dalej az wkoncu sie otworzyly:) Na szczescie ojciec mial tysiac pomyslow co do zamka:) jak do wszystkiego:P ja juz dawno bym dzwi rozwalil i ten zamek wytargal;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #23 Napisano 23 Września 2013 napisz co było przyczyną zablokowania Strzelam w ciemno że zablokowany ,,ślimak,, w obudowie elektrycznej części zamka. Powód, wyłamane jego ograniczenie na ściance obudowy. Zaznaczone na fotce (zamek akurat z Golfa, ale problem podobny) ... lub wytarty wodzik pod ,,ślimakiem,, Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #24 Napisano 23 Września 2013 Strzelam w ciemno że zablokowany ,,ślimak,, w obudowie elektrycznej części zamka. Powód, wyłamane jego ograniczenie na ściance obudowy. Zaznaczone na fotce (zamek akurat z Golfa, ale problem podobny) [ATTACH=CONFIG]108220[/ATTACH] ... lub wytarty wodzik pod ,,ślimakiem,, Pozdro. Bardzo możliwe:) tylko że ja nie dostępu do tego, zamek był w "całości" w dzwiach:) i raczej nie ma tam dostępu;p Dlatego też nie działały sposoby opisane przez innych forumowiczów gdyż ciągniecie za klamkę i linke w srodku zamek nie reagował... Na szczęscie otworzyłem i to jest + Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #25 Napisano 23 Września 2013 tylko że ja nie dostępu do tego, zamek był w "całości" w dzwiach i raczej nie ma tam dostępu;p To logiczne że nie miałeś. Odpowiedziałem jedynie koledze balonB5 co było powodem twojego wojowania z zamkiem. Na szczęscie otworzyłem i to jest + A ja myślałem że twój ojciec. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anton193193 Zgłoś #26 Napisano 25 Września 2013 (edytowane) Panowie, niestety mam bardzo poważny problem z drzwiami. Jakiś czas temu zerwała mi się linka, czy tam jakieś cięgiełko w drzwiach kierowcy, i przekręcając w nich kluczyk nie było reakcji. Stwierdziłem: się zrobi kiedyś tam. Od tego czasu zamykałem i otwierałem auto przez bagażnik(przed drzwi pasażera nie zamykało wszystkich drzwi). I wczoraj się okazało że nie otwierają się drzwi kierowcy. Wszedłem do środka, pociągnąłem za klamkę, i okazało się, że ten "bolec", który po pociągnięciu za klamkę powinien zostać w górnej pozycji opada na dół, tak, jakby był na jakiejś sprężynie. W żaden sposób nie mogę otworzyć tych drzwi, i co najgorsze nie wiem jak się dostać do zamka, bo boczku w drzwiach nie odkręcę (chyba). Przeżył ktoś coś podobnego? Macie jakieś rady? Nie mam już siły na te drzwi, a wysiadanie przez drzwi pasażera jakoś mi się nie widzi. Najgorsze jest to że zaczynam studiować, i samochód będzie potrzebny mi codziennie. Sam podejrzewam moduł komfortu, gdyż zarówno oświetlenie, jak i zamki w drzwiach czasem mi wariowały. Jeśli jest ktoś z łódzkiego, kto (oczywiście odpłatnie) zająłby się tym problemem, to proszę o kontakt. Pozdrawiam. EDIT: Dzisiaj otworzyłem przez bagażnik, wszedłem do środka od strony pasażera, i przyciskiem otwierania drzwi z lewego panelu otworzyłem. Dzisiaj jak wrócę z trasy to pierwsze co zrobię, to naprawa tego zamka, żebym otwierał z kluczyka jak coś. A następnie? Doradzicie mi, moduł komfortu? Jakieś styki w drzwiach? Edytowane 26 Września 2013 przez Anton193193 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #27 Napisano 26 Września 2013 Panowie, niestety mam bardzo poważny problem z drzwiami. Jakiś czas temu zerwała mi się linka, czy tam jakieś cięgiełko w drzwiach kierowcy, i przekręcając w nich kluczyk nie było reakcji. Stwierdziłem: się zrobi kiedyś tam. Od tego czasu zamykałem i otwierałem auto przez bagażnik(przed drzwi pasażera nie zamykało wszystkich drzwi). I wczoraj się okazało że nie otwierają się drzwi kierowcy. Wszedłem do środka, pociągnąłem za klamkę, i okazało się, że ten "bolec", który po pociągnięciu za klamkę powinien zostać w górnej pozycji opada na dół, tak, jakby był na jakiejś sprężynie. W żaden sposób nie mogę otworzyć tych drzwi, i co najgorsze nie wiem jak się dostać do zamka, bo boczku w drzwiach nie odkręcę (chyba). Przeżył ktoś coś podobnego? Macie jakieś rady? Nie mam już siły na te drzwi, a wysiadanie przez drzwi pasażera jakoś mi się nie widzi. Najgorsze jest to że zaczynam studiować, i samochód będzie potrzebny mi codziennie. Sam podejrzewam moduł komfortu, gdyż zarówno oświetlenie, jak i zamki w drzwiach czasem mi wariowały. Jeśli jest ktoś z łódzkiego, kto (oczywiście odpłatnie) zająłby się tym problemem, to proszę o kontakt. Pozdrawiam.EDIT: Dzisiaj otworzyłem przez bagażnik, wszedłem do środka od strony pasażera, i przyciskiem otwierania drzwi z lewego panelu otworzyłem. Dzisiaj jak wrócę z trasy to pierwsze co zrobię, to naprawa tego zamka, żebym otwierał z kluczyka jak coś. A następnie? Doradzicie mi, moduł komfortu? Jakieś styki w drzwiach? Miałem podobnie z tym bolcem:/ Ze nie otwiera się normalnie albo nie zamyka wszystkich dzwi to mogą byc zimne luty... Sprawdz moduł komfortu czy nie jest zalany...bo to tez moze byc przyczyna, takze problemem mogą być zaśniedziałe kable od zamka:) szukaj przyczyny bo jest to denerwujace strasznie;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anton193193 Zgłoś #28 Napisano 26 Września 2013 Dziękuję za zainteresowanie i odpowiedź. Dzisiaj byłem u elektromechanika i za około 400zł będę miał w sobotę wszystko gotowe, a przy okazji będę miał zamek na pilota, taki bajer mi wpakuje Mimo wszystko dziękuję, w sobotę postaram się napisać co było nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anton193193 Zgłoś #29 Napisano 28 Września 2013 Do wymiany były 2 zamki, bo coś tam było w nich popalone, nie opiszę dokładniej bo się nie znam. Cena wszystkiego(2 zamki + założenie pilota) zamknęła się 400zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #30 Napisano 28 Września 2013 Jeżeli dał Ci zamienniki zamków to długo nie dadzą rady..;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anton193193 Zgłoś #31 Napisano 29 Września 2013 Trudno, jak to się mówi, wszystko wyjdzie w praniu Jak będzie coś źle to ścignę gościa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andlon Zgłoś #32 Napisano 19 Października 2013 (edytowane) Witam Miałem zablokowany zamek w tylnych prawych drzwiach. Nie reagował ani od wewnątrz ani z zewnątrz. Bolec wysuwał się ale po puszczeniu wewnętrznej klamki się chował i drzwi nie dało się otworzyć. Zdemontowałem tapicerkę i blachę i odłączyłem wtyczkę od zamka (niestety nie odłączyłem akumulatora - nie wiem czy to ma jakieś znaczenie). Następnie podałem 12V z zewnętrznego zasilacza na piny 1 i 2 (tak jak na schemacie) - drzwi się otworzyły. Założyłem zamek używany z allegro i działa. Centralny i elektryczne szyby we wszystkich 4 drzwiach działają. Ale jest problem: zginęło oświetlenie wewnętrzne, oświetlenie w drzwiach, brzęczek niezgaszonych świateł, nie działa centralny tylnej klapy. Czy mogłem coś upalić w module komfortu? Vagiem nie mogę się z nim połączyć? Proszę o pomoc Edytowane 19 Października 2013 przez andlon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #33 Napisano 19 Października 2013 Bezpieczniki sprawdziłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andlon Zgłoś #34 Napisano 20 Października 2013 Dzięki za pomoc zima18 Wszystko działa. Przepalony był bezpiecznik nr 14 - 10A, wczoraj jakoś mnie przyćmiło i nie sprawdziłem bezpieczników. Dla potomnych mogę polecić sposób na otwarcie zablokowanych drzwi poprzez podanie napięcia bezpośrednio na silnik zamka piny 1 i 2. Jeżeli oczywiście silnik żyje. Jeżeli nie to zostaje żmudna dewastacja zamka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat Zgłoś #35 Napisano 12 Kwietnia 2014 tak trochę odświeżam temat i mam pytanko bo swego czasu tylne drzwi od strony pasażera mi się zablokowały, metoda zamknij otwórz klamkę otwórz alarmem zadziałało ale tak ledwo ledwo, co do czego przewody w słupku były trochę rozczepione dla tego od czasu do czasu mi działało i tu moje pytanie czy to oznaka tego że zamek się psuje czy po prostu przez kable szło złe napięcie i się zaryglowały ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #36 Napisano 12 Kwietnia 2014 w zasadzie mi nie przyszkadza bardzo ale czasem u mnie sa dziwne objawy ze np nie otworzy drzpi pasazera , lub jak zamykam zamkiem od pasazera kierowcy zamyka wszystko plus zapomina zamknąci zaryglowac drzwi kierowcy , i tak zazwyczaj zamykam go od kierowqcy a tu zazwyczaj dziala wszystko , nawet alarm sie pali , czary mary B5 15 lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik0310 Zgłoś #37 Napisano 10 Czerwca 2014 (edytowane) Witam! Mam podobny problem jak andlon, tylko z przednimi prawymi drzwiami. Zamek i przewody w jak najlepszym stanie. Możecie mi napisać jaka kostka i które piny są odpowiedzialne za zamek? Mam zamiar podłączyć aku bezpośrednio pod zamek. Proszę o pomoc. Edytowane 10 Czerwca 2014 przez dominik0310 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łoluś Zgłoś #38 Napisano 2 Października 2016 Panowie dzisiaj otwieram auto z pilota a tylne lewe drzwi padły, zamek nie reaguje na pilota nie idzie otworzyć . Klamka od środka podnosi rygiel ale to nic nie daje , podświetlenie przycisku działa szyba się opuszcza , przeszukałem tematy i czeka mnie rozbieranie drzwi zaryglowanych tylko zastanawia mnie jedna rzecz czy to będzie wina zamka czy może mikro styków w drzwiach kierowcy . Od czego tu zacząć , demontaż zaryglowanych drzwi czy demontaż drzwi kierowcy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łoluś Zgłoś #39 Napisano 8 Października 2016 (edytowane) Panowie pomoże ktoś ? Mianowicie korzystając z opisów zdemontowałem tapicerkę drzwi zaryglowanych Z opisu na forum powinienem zacząć od sprawdzenia wiązki idącej do modułu komfortu , postanowiłem podłączyć się do komputera programem VCDS mam błąd 00930 czyli zamek uszkodzony . OK Jednak przed ściągnięciem blachy odizolowałem przewody idące do zamka Przewody maja takie kolory BRĄZOWY z NIEBIESKIM paskiem BRĄZOWY z ZIELONYM paskiem CZARNY z NIEBIESKIM paskiem grubszy CZARNY z SZARYM paskiem grubszy BRĄZOWY z CZARNYM paskiem BRĄZOWY bez paska Podłączając się Multimetrem do przewodu BRĄZOWO ZIELONEGO i wciskając pilota jest impuls 12V przez 5 sek. tak samo jak podłącze w ten sam sposób przewód BRĄZOWO NIEBIESKI impuls 12V przez 5sek. Natomiast podłączając do przewodu CZARNEGO Z NIEBIESKIM impuls jest 1 sek. i 8V pozostałych nie sprawdzałem . Proszę mi powiedzieć czy dobrze sprawdzam . Tak myślę bo nie wiem czy dobrze to robię ? wygląda na to że prąd dochodzi do zamka czyli muszę kupić nowy zamek i zdemontować blachę nie ma konieczności zaglądania pod wykładzinę I teraz pytanie czytałem że można odryglować drzwi na krótko podłączając 12V z aku możecie podpowiedzieć do których to przewodów podłączyć 12V z aku . Nie chce czegoś uwalić podłączając 12V z aku w niewłaściwe przewody. Edytowane 8 Października 2016 przez Łoluś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #40 Napisano 8 Października 2016 A najprostszego sposobu próbowałeś? Ciągniesz za wewnętrzną klamkę i wtedy dzyndzel się unosi. Łapiesz go i ciągniesz do góry, klamkę puszczasz i jeszczes raz z nią pociągasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach