David Zgłoś #1 Napisano 19 Kwietnia 2009 (edytowane) Mam problem z zamocowaniem podnośnika tylniej klapy w B5 (3B) kombi. Mianowicie nie mam pomysłu jak przymocować gwint do środka karoserii auta ponieważ wiem ,że była tam nakrętka ,która trzymała gwint od ,,łebka,, na ,którym porusza się podnośnik. Nakrętka ta ,,odkręciła się i zgubiła,, ale to jest najmniejszy problem ponieważ nakrętke napewno dobiore jakąś inną ,która będzie pasować do gwintu. Problem tkwi w tym jak umieścić nakrętke w środku karoserii aby przykręcić do niej gwint??? Żeby było łatwiej ogarnąć o co chodzi zrobiłem kilka fotek. Więc tak: Gwint widoczny na zdjęciu nr 1 musze umieścić w otworze widocznym na zdjęciu nr 2, aby wyglądało to tak jak na zdjęciu nr 3. No właśnie tylko jak go przymocować? W oryginale była tam nakrętka ,która trzymała gwint od środka słupka. Po rozebraniu słupka także nie ma żadnego dostępu aby włożyć nakrętke i przymocować do gwintu... Teraz nakrętki nie ma bo wypadła nie no i jak włożyć tam nową nakretke aby można było ją na ten gwint nakręcić? Może ktoś ma inny pomysł jak zamocować ten gwint na sztywno do karoserii auta? Spawanie raczej odpada ,rozwiercenie słupka od środka i włożenie nowej śruby raczej także.... Mam nadzieje ,że jest jakiś prosty sposób na ,który nie wpadłem aby to ogarnąć bo narazie rozkładam ręce :583: Edytowane 19 Kwietnia 2009 przez David Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #2 Napisano 19 Kwietnia 2009 Witam Ciężko będzie - a moje pytanie po diabła żeś to odkręcał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #3 Napisano 19 Kwietnia 2009 rozwiercenie słupka od środka i włożenie nowej śruby raczej także.... Ja właśnie tak zrobiłem tylko że mi ta nakrętka nie spadła tylko była luźna, wywierciłem otwór bo innego rozwiązania nie widziałem a tam i tak zasłania plastik! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pelikan Zgłoś #4 Napisano 19 Kwietnia 2009 Tak jest tylko rozwiercenie wiertłem i włożenie nakrętki innego sposobu niema . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
David Zgłoś #5 Napisano 19 Kwietnia 2009 (edytowane) po diabła żeś to odkręcał? No i to dobre pytanie... Ja tego nie odkręciłem i nic nie kombinowałem z tym, teraz tym samochodem jeździ moja mama. Przed zimą wymieniałem podnośniki na nowe bo jeden wylał, a że jest to mój były passek to nie oszczędzałem i kupiłem nowe teleskopy co okazało się błędnym posunięciem ponieważ po puszczeniu klapy na nowych podnośnikach klapa ,,wystrzeliwuje,, do góry jak z procy, nie tak jak wcześniej delikatnie sama się unosiła. Zapewne z tego powodu nakrętka ta się obluzowała,odkręciła i wypadła... Nawet nie chcecie wiedzieć jaki huk jest kiedy teleskop wypadnie z mocowania i odtworzy się przy zamkniętej klapie ;/ Mam tylko nadzieje ,że w drugim passacie orginalne teleskopy będą żyły jak najdłużej bo nie chce drugi raz przechodzić przez to samo... Tak jest tylko rozwiercenie wiertłem i włożenie nakrętki innego sposobu niema . Właśnie tego się bałem to było moje auto przez ponad dwa lata i to w dodatku pierwsze tak naprawde własne ,bardzo się z nim zżyłem i dlatego właśnie został w rodzinnie kiedy to kupiłem nowego passka. Dmuchałem, chuchałem na niego a teraz przyszło mi wiercić w nim dziury :( ehh co za los ciekawe co będzie następne... Może ma ktoś jeszcze jakiś inny pomysł? Pewnie nie... ;( Edytowane 19 Kwietnia 2009 przez David Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #6 Napisano 20 Kwietnia 2009 Chcecie powiedzieć że przy produkcji te teleskopy montuje się jeszcze przed zgrzewaniem elementów karoserii i przed malowaniem? Musi być jakiś sposób, ale pewnie będzie potrzebne jakieś specjalne narzędzie, muszę później rzucić okiem u siebie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #7 Napisano 20 Kwietnia 2009 Chcecie powiedzieć że przy produkcji te teleskopy montuje się jeszcze przed zgrzewaniem Kto ich tam wie - jedno wiem na pewno do wymiany teleskopa wystarcy ściągnąć tą blaszkę zabezpeczającą. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
David Zgłoś #8 Napisano 20 Kwietnia 2009 do wymiany teleskopa wystarcy ściągnąć tą blaszkę zabezpeczającą To wiem, ale także sobie pomyślałem ,że jakiś inny sposób na to musi byc, chyba że ta śruba ,która mi wypadła ,była na początku jakoś zgrzana, do karoserii od środka, dopiero potem auto malowane i teleskopy przymocowane... Tak się zastanawiam, ciekawe co by ASO zrobiło w tej sprawie. Nie chodzi tu o kase bo i tak wiem ,że zdarli by ze mnie za taką usługę. Chodzi o to ,że jak bym do nich podjechał powiedział co i jak, ciekawe czy wyjeli by wiertarkę i wiercili mi dziury w karoserii auta Nie uważacie ,że to troche dziwnie by wyglądało ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #9 Napisano 20 Kwietnia 2009 Tak się zastanawiam, ciekawe co by ASO zrobiło Znając ich to pewnie nową klapę by założyli.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #10 Napisano 20 Kwietnia 2009 Nowa klapa nic by nie dała, bo i tak nie mogli by przykręcić siłownika. Kazali by kupić nowego Passka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
David Zgłoś #11 Napisano 20 Kwietnia 2009 Kazali by kupić nowego Passka albo dwa tak na wszelki wypadek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #12 Napisano 20 Kwietnia 2009 No i robimy mały OT:p była na początku jakoś zgrzana, prawdopodobnie tak było szedł element na taśmie i bach wygięcie i bach śrubka itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pelikan Zgłoś #13 Napisano 20 Kwietnia 2009 Kolego miły, pewne podzespoły samochodu są wykonywane w cyklu produkcyjnym (producent przewiduje usterki samochodu w ramach gwarancjii)Twój przypadek jest związany z pewnym przebiegiem samochodu oraz z rocznikiem samochodu oraz z tzw.zmęczeniem materiału.Przewiercenie od środka słupka tylnch drzwi wydaje mi się niczym dziwnym w porównaniu do tego co ludzie wyprawiają z nowymi samochodami . (mam na myśli wszelakie przerubki). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bacaino Zgłoś #14 Napisano 22 Października 2012 Mam ten sam problem z mocowaniem ale nie usmiecha mi sie wiercic w aucie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luznykolo Zgłoś #15 Napisano 30 Sierpnia 2017 (edytowane) Podpinam się pod temat z pytaniem gdzie dostać taką śrubkę z kulką. Ma ta śrubeczka jakiś numer? Ma to jakąś fachową nazwę przegub, zaczep itd? Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez luznykolo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #16 Napisano 30 Sierpnia 2017 szukaj pod nr 895827439B lub 1J6827439A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach