Skocz do zawartości
vambres

Problem z odpaleniem Passata B6

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem po wiechaniu w kałuże

tak myśle że to jest problemem . silnik zgasł po długim kręceniu odpalił ale dyskoteka kontrolka oleju mryga na przemian z kontrolką świec żarowych świeci też kontrolką silnika ,esp a także świeci przekreślone pomarańczowe (p) nie działa obrotomierz , a także turbina nie dmucha ... wróciłem tak do domu 2 km po godzinie odpalił " normalnie" ale ruszyć nie moge bo trzyma prawe tylne koło ręczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spróbuj długo przytrzymać przycisk od ręcznego, może puści. Jak nie odepnij na minute kleme minusową i próba. Po kilku próbach pewnie odpuści i wtedy trzeba na komputer jechać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc tak .Silniczek kreci tak długo aż wkońcu zaczyna coś "terkotać " przeskakiwać w zacisku jakby nie wiedziało kiedy przestać i wywali błąd hamulca ręcznego . nawet podanie na krótko zasilania nie jest w stanie zwolnić zacisku , tylko ręcznie torks 40 pomaga odblokować hamulec .. co to może być zużyta przekładnia czy coś z komputerem sterującym ?... sytuacja taka chce zwolnić ręczny ,silnik odkręcony od zacisku ale podpiety pod instalacjie samochodu kreci trzy obroty " do zluzowania " i zmienia kierunek " zaciska " i kreci do momentu wywalenia błedu na zegarach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jest odpowiedź - silniczek kręci a zacisk nie zwalnia. Jak ręcznie torxem, to zwalnia. Pomiędzy silniczkiem a tym torxem są już tylko przekładnie, więc to tu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli wymiana silniczka z przekładnią .. auto stoi u mechanika z problemem szarpania lub nawet gaśnięcia po wiechaniu w kałuże zobaczymy co powie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tam nie ma za bardzo co się popsuć. Robiłem jedną stronę ze dwa lata temu, czyszczenie, klejenie pękniętej obudowy, wymiana łożysk na INA. koszta całkowity 70 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dostane cześci do tej przekładni ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam dokładnie co tam u mnie było popsute, nie chce Cie wprowadzić w błąd. Pamiętam jedno, że skoro już rozciąłem silnik to wymieniałem wszystko co się dało i było to dostępne bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności