artekpass Zgłoś #141 Napisano 21 Marca 2017 witam mam problem po wiechaniu w kałuże tak myśle że to jest problemem . silnik zgasł po długim kręceniu odpalił ale dyskoteka kontrolka oleju mryga na przemian z kontrolką świec żarowych świeci też kontrolką silnika ,esp a także świeci przekreślone pomarańczowe (p) nie działa obrotomierz , a także turbina nie dmucha ... wróciłem tak do domu 2 km po godzinie odpalił " normalnie" ale ruszyć nie moge bo trzyma prawe tylne koło ręczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #142 Napisano 26 Marca 2017 spróbuj długo przytrzymać przycisk od ręcznego, może puści. Jak nie odepnij na minute kleme minusową i próba. Po kilku próbach pewnie odpuści i wtedy trzeba na komputer jechać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artekpass Zgłoś #143 Napisano 27 Marca 2017 więc tak .Silniczek kreci tak długo aż wkońcu zaczyna coś "terkotać " przeskakiwać w zacisku jakby nie wiedziało kiedy przestać i wywali błąd hamulca ręcznego . nawet podanie na krótko zasilania nie jest w stanie zwolnić zacisku , tylko ręcznie torks 40 pomaga odblokować hamulec .. co to może być zużyta przekładnia czy coś z komputerem sterującym ?... sytuacja taka chce zwolnić ręczny ,silnik odkręcony od zacisku ale podpiety pod instalacjie samochodu kreci trzy obroty " do zluzowania " i zmienia kierunek " zaciska " i kreci do momentu wywalenia błedu na zegarach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #144 Napisano 27 Marca 2017 No to jest odpowiedź - silniczek kręci a zacisk nie zwalnia. Jak ręcznie torxem, to zwalnia. Pomiędzy silniczkiem a tym torxem są już tylko przekładnie, więc to tu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artekpass Zgłoś #145 Napisano 27 Marca 2017 czyli wymiana silniczka z przekładnią .. auto stoi u mechanika z problemem szarpania lub nawet gaśnięcia po wiechaniu w kałuże zobaczymy co powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #146 Napisano 27 Marca 2017 tam nie ma za bardzo co się popsuć. Robiłem jedną stronę ze dwa lata temu, czyszczenie, klejenie pękniętej obudowy, wymiana łożysk na INA. koszta całkowity 70 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artekpass Zgłoś #147 Napisano 27 Marca 2017 dostane cześci do tej przekładni ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #148 Napisano 27 Marca 2017 Nie pamiętam dokładnie co tam u mnie było popsute, nie chce Cie wprowadzić w błąd. Pamiętam jedno, że skoro już rozciąłem silnik to wymieniałem wszystko co się dało i było to dostępne bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach