eltom Zgłoś #21 Napisano 17 Stycznia 2013 Da się go wstawić do garażu lub parkingu podziemnego? Jak dostanie temperatury około 0*C to zaraz się otworzy A jak do grzanego garażu wstawisz, to już w ogóle super. Zamka nie musisz wymieniać. Trzeba go rozpołowić (dwie śrubki, żeby oddzielić mechanikę od elektroniki) i wydmuchać cały syf z mechanizmu części mechanicznej, a następnie go porządnie nasmarować (polecam smar Wurth HSW-100). Już nigdy się nie zablokuje. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #22 Napisano 11 Maja 2013 Witam Potrzebuję pomocy a mianowicie mam zablokowane tylne prawe drzwi - wariowały już od 4 m-cy aż wreście nie moge ich nawet otworzyć. Klamka zew. jest ok ale nie reaguje zamek linka ok. Klamka wew. chodzi dość cieżko bolec sie wysuwa ale razem z klamką wraca spowrotem do dołu. Rozebrałem już czały boczek (mimo zamkniętych drzwi) wyjąłem szybę i teoretycznie dostałem sie do samego zamka ale niewiem co dalej mam zrobić (pasek stoii bez szyby) i troche uziemiony jestem. Czy na się w jakiś sposób odblokować drzwi, żeby sie otworzyły wted rozebrał bym zamek i zobaczył co się zepsułe ewentualnie kupił drugi. Z góry Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #23 Napisano 11 Maja 2013 wszystko się da , musisz odblokować w zamku ryglowanie , bo zamek działa w Passacie 2 stopniowo, zamykanie z możliwością otworzenia klamką od środka oraz zamykanie z ryglowaniem czyli tak jak piszesz ciągnąć za klamkę bolec się wysuwa i wraca. Lusterko lampka i dostać się musisz do dźwigienki z centralnego zamka by odryglować zamek i otworzyć drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #24 Napisano 11 Maja 2013 Tylko mam problem ze zlokalizowaniem tej "dzwigienki z centralnego zamka by odryglować zamek i otworzyć drzwi" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blease Zgłoś #25 Napisano 20 Maja 2013 Tylko mam problem ze zlokalizowaniem tej "dzwigienki z centralnego zamka by odryglować zamek i otworzyć drzwi" Mam ten sam problem kolego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szeski Zgłoś #26 Napisano 21 Maja 2013 Witam mam pytanie odnośnie elementu tylnej klamki widocznej na zdjęciu. Jest ona u mnie poluzowana i podczas zamykania drzwi obawiam się, że wyleci. Jak to powinno być zamocowane? może mam coś pęknięte i nie wiem nawet? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadw Zgłoś #27 Napisano 13 Lipca 2013 Też dołączę się do tego wątku, bo mam podobny problem... Rozłożyłem zamek żeby poprawić zimne luty rozłożyłem, złożyłem zamontowałem wszystko pięknie się otwierało do momentu zamknięcie drzwi z pilota i ponownego otworzenia. W tym momencie jest ****, bo się nie otwierają te drzwi ani klamką zewnętrzną, ani wewnętrzną, zaznaczę tutaj, że do momentu zamknięcia drzwi z pilota wszystko pięknie się otwierało i z zewnątrz i z wewnątrz... Ma ktoś pomysł co może być powodem? Aha, ten rygielek się podnosi i opuszcza, tylko zamek nie otwiera teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #28 Napisano 13 Lipca 2013 Też dołączę się do tego wątku, bo mam podobny problem... Rozłożyłem zamek żeby poprawić zimne luty rozłożyłem, złożyłem zamontowałem wszystko pięknie się otwierało do momentu zamknięcie drzwi z pilota i ponownego otworzenia. W tym momencie jest ****, bo się nie otwierają te drzwi ani klamką zewnętrzną, ani wewnętrzną, zaznaczę tutaj, że do momentu zamknięcia drzwi z pilota wszystko pięknie się otwierało i z zewnątrz i z wewnątrz... Ma ktoś pomysł co może być powodem? Aha, ten rygielek się podnosi i opuszcza, tylko zamek nie otwiera teraz Ja miałem bardzo podobny przypadek. Po zdjęciu tapicerki drzwi otworzyły się bezproblemowo. Przypuszczam że całe zamieszanie powodował pancerz linki przy klamce wewnętrzej który był nie do końca wsunięty w rowek co powodowało niekontrolowany naciąg samej linki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadw Zgłoś #29 Napisano 14 Lipca 2013 rzeczywiście okazało się, że ten półwałek nie był wciśnięty do końca i po zaryglowaniu i otwarciu okazało się, że przeskoczył i przesunął i blokował zamek... Mam teraz problem z drugim zamkiem do którego jakby nie docierają w ogóle informacje z modułu wszystkie kostki posprawdzałem i usunąłem ewentualne zaśniedzenia sprawdziłem wszystkie kabelki są ok, a zamek jak trup... może ktoś już miał taki problem i coś podpowie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #30 Napisano 14 Lipca 2013 rzeczywiście okazało się, że ten półwałek nie był wciśnięty do końca i po zaryglowaniu i otwarciu okazało się, że przeskoczył i przesunął i blokował zamek... Mam teraz problem z drugim zamkiem do którego jakby nie docierają w ogóle informacje z modułu wszystkie kostki posprawdzałem i usunąłem ewentualne zaśniedzenia sprawdziłem wszystkie kabelki są ok, a zamek jak trup... może ktoś już miał taki problem i coś podpowie... Może uda mi się znowu pomóc. Zdejmij czarną gumową manszete między karoserią a drzwiami i zobacz czy czasem przewody nie są popękane. U mnie mrógało światło pod drzwiami, ale jak zdjełem manszete okazało się że wszystkie przewody miały popękane izolacje. Radze ci zajrzeć także w dróge tylnie drzwi pod tą manszete. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadw Zgłoś #31 Napisano 15 Lipca 2013 (edytowane) Kabelki są w idealnym stanie... styki posprawdzane... a sygnału do zamka jak nie było tak nie ma Nic nie słychać w zamku, czyli jakby kable, ale przy module jest ok, w słupku ok, przy zamku ok, no nie mam pomysłu gdzie szukać już... Edytowane 15 Lipca 2013 przez tadw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #32 Napisano 15 Lipca 2013 nie chce mi sie czytać od początku, ale czy tu chodzi tobie tadw o to aby te drzwi otworzyć tylko? ---------- Dodano o 18:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:44 ---------- aha, w złej pozycji złożyłem zamek i dlatego tak się stało. Miałem to samo i chłopacy mi pomogli ie mart sie, troche nerwów i puści. A więc tak, idz to auta, otwórz szybę, i otwieraj na raz wewnątrz i zewnątrz. Baw się tak troche, a napewno puści, nie ma szans, aby nie puściło!!! U mnie mam ciągle problem z zamkim, przelutowałem ale i tak lipa, nie działa. W moim wypadku mikrowłącznik siadł, a samego jego nie kupi chyba. Byłem ostatnio na szrocie, żeby wyciągnąć z innego paska, ale była ta sama sytuacja, ale dzięki forum, pociągnęłem za klamke w środku i na zewnątrz i puściły odrazu. ---------- Dodano o 18:52 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:49 ---------- Jak je otworzysz, to wykręć zamek i złoż go ponownie, ale tak, alby ten suwak od ryglowania chodził w pełnym zakresie, w takim, żebyś dobrze słyszał prace silniczka w środku. Ja kiedyś rozebrałem i złożyłem tylko i pomogło na dzień. Podłącz potem tylko na krutko, włóz pin do motoru od szyby podłącz kostki i pobaw sie pilotem czy napewno działa, a jeśli tak to składaj POWODZONKA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadw Zgłoś #33 Napisano 16 Lipca 2013 Czyli tak jak pisałem zamek w drzwiach tylnych prawych już działa i działa prawidłowo wszystko w nim. Działają również głośniki, bo nie działały, co było spowodowane zaśniedzeniem styków na kostce od głośników (oczyściłem i śmiga cudownie). Powodem zablokowania zamka była źle założona linka w klamce ( tak jak pisał bmateuszd, czyli półwałek nie był wciśnięty do końca i po zaryglowaniu zamka wskoczył za daleko, co blokowało zamek). Mój aktualny problem to drzwi od strony kierowcy, przednie i tylne. Z przednimi już wiem co jest, bo problem był w mikrowłączniku od otwartości drzwi co dawał sygnał do brzęczka i do lampki. Tan dzyndzel się ułamał, ale nie odpadł do końca i dopiero po otwarciu drzwi i ich niedomknięciu załączał się brzeczek i lampka. Problem którego nie mogę zlokalizować to zamek tylny lewy, bo lampka działa kiedy ręczni zarygluję zamek do daje sygnał uzbrojenia i miga kierunkami, ale nie otwiera się i nie zamyka. Sprawdzałem masę jest ok, sprawdzałem sam silniczek, ok. Sprawdzałem wiązkę drzwi, ok. Sprawdzałem wiązkę od drzwi do modułu komfortu i też było ok, i w przy module też było ok. Oczyściłem wszystkie możliwe styki i posprawdzałem kable przy kostkach, czy nie pogniły, też wszystko ok, a zamek nie reaguje po prostu zgłupiałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #34 Napisano 16 Lipca 2013 Problem którego nie mogę zlokalizować to zamek tylny lewy, bo lampka działa kiedy ręczni zarygluję zamek do daje sygnał uzbrojenia i miga kierunkami, ale nie otwiera się i nie zamyka.QUOTE] To podłącz VAGa może coś podpowie o zamku lub samym module Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lookas76 Zgłoś #35 Napisano 31 Lipca 2013 wszystko się da , musisz odblokować w zamku ryglowanie , bo zamek działa w Passacie 2 stopniowo, zamykanie z możliwością otworzenia klamką od środka oraz zamykanie z ryglowaniem czyli tak jak piszesz ciągnąć za klamkę bolec się wysuwa i wraca. Lusterko lampka i dostać się musisz do dźwigienki z centralnego zamka by odryglować zamek i otworzyć drzwi. Błagam czy ktoś mógłby wkleić fotkę albo wyjaśnić co trzeba dokładnie przesunąć aby odryglować zablokowane drzwi tylne? Zdjąłem boczek, szybę, blachę - drzwi są zamknięte tak że obie klamki są "martwe" i szukam tego rygielka po omacku aby można było otworzyć klamką i wymontować/naprawić zamek. Przed usterką zamek działał czasami aż w końcu umarł przy zamkniętych drzwiach - zablokował na amen. Będę wdzięczny za szybką odpowiedź - jestem uziemiony z rozgrzebanym autem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #36 Napisano 31 Lipca 2013 lookas76 a czy wczesniej nie robiles cos z drzwiami tzn nie robierales ich?? przycznyna moze byc tez ze za mocno jest naciagnieta linka od klami zew. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lookas76 Zgłoś #37 Napisano 31 Lipca 2013 lookas76 a czy wczesniej nie robiles cos z drzwiami tzn nie robierales ich?? przycznyna moze byc tez ze za mocno jest naciagnieta linka od klami zew. Nie, nie robiłem - dorwałem inny zamek i okazuje się że powinna się przesuwać ta plastikowa część z dwoma sprężynkami - natomiast w moim nie mogła - coś wewnątrz ją zablokowało - silniczek jęczał przy próbie otwierania, a zamek się nie ruszał. Więc "na chamiego" pchałem wielkim śrubokrętem jednocześnie ciągnąc linkę od wewnątrz - chyba z 2 godziny kombinowałem w końcu puściło. Teraz wymienić tylko zamek na inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti84 Zgłoś #38 Napisano 10 Listopada 2014 Odgrzeje kotleta. U.mnie tez tylne prawe sie zablokowaly. Dzyndzel chodzi zamek trzyma. Ciagnalem obie klamki z godzine i nic. Jak zdjac ten plastik co jest kolo klamki by pociagnac ten pret od otwierania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach