m.Balcer Zgłoś #41 Napisano 19 Marca 2011 Zadam pewnie dla niektórych głupie pytanie ale w jaki sposób Logować grupę 000 u mnie po wejściu w tą grupę nie ma przycisku LOG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabol Zgłoś #42 Napisano 22 Marca 2011 Dwa pytania: 1) rozumiem że dynamiczne logować na Meas. Blocks ? 2) przy logowaniu Basic Settings - 04: 000, 003 wyskakuje mi 'engine workshop' po czym wzrastają obroty silnika, wyłączyłem bo się przestraszyłem czy to normalne? dzięki za info! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #43 Napisano 23 Marca 2011 tak normalne - w BS 003 egr zamyka się i otwiera . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czyzyk64 Zgłoś #44 Napisano 25 Marca 2011 mam pytanko, mam silnik 1,9 TDI PD o symbolu BJB, jak podlącze mój VCDS i wejde w bloki mierzine nie podswietla mi sie BS . Czy to normalne? bo chciałbym np sprawdzic blok 003 czy prawidłowo chodzi EGR. Może robie coś nie tak? prosze o podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #45 Napisano 25 Marca 2011 aby wejsc w BS-y musisz mieć wybrany tylko jeden blok, dla egr tylko 003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czyzyk64 Zgłoś #46 Napisano 26 Marca 2011 albus , dzieki, faktycznie nie pomyslałem o tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał VW Zgłoś #47 Napisano 19 Kwietnia 2011 (edytowane) witam czy moze mi ktos powiedzic co to za log jest i do czego on jest . Pozdrawiam Edytowane 19 Kwietnia 2011 przez Michał VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #48 Napisano 21 Kwietnia 2011 Kwit z testu spalin (zadymienie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarek Zgłoś #49 Napisano 1 Czerwca 2011 Mam jedno dość pewnie głupie pytanie co jeśli zalogujemy grupę 004 w Basic Settings - 04 ???? czym to może skutkowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #50 Napisano 2 Czerwca 2011 Komputer będzie cyklicznie przestawiał N109 w skrajne położenia, czyli będzie słyszalna i wyczuwalna inna praca silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarek Zgłoś #51 Napisano 2 Czerwca 2011 Zatem co teraz musze zrobić? Niestety już jest ta slyszalna różnica... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #52 Napisano 2 Czerwca 2011 Zatem co teraz musze zrobić? Niestety już jest ta slyszalna różnica...Nie rozumiem pytania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarek Zgłoś #53 Napisano 2 Czerwca 2011 Przepraszam, nie sprecyzowałam odpowiednio pytania. Rozumiem, iż miałeś na myśli, że w danym momencie przy podłączeniu będzie inna praca silnika. Moje pytanie stąd iż jak już na innym poście czytałeś, chodzi o szarpanie silnikiem. Początkowo szarpania nie były aż tak bardzo "odczuwalne", aż 1ego dnia przy odpaleniu autko przeraźliwie odpaliło jakby rury nie było, niczym traktor, zero mocy, miałam podjechać do mechanika, no i "przeskoczyło" samo... a mechanik doszukiwał się przeróżnych powodów, od tego też czasu szarpało nim o wiele bardziej. Zakupiłam VAGa, no i prócz błędu 00550 był również czujnik temp cieczy chłodzenia, wymieniłam go, no i samochód zaczął ciszej chodzić, aczkolwiek szarpania pozostały lecz o wiele mniej odczuwalne. Niestety dopiero co zakupiłam sprzęt, no i weszłam w Basic Settings 04 no i zarzuciłam grupę 004, samochód zaczął głośniej chodzić i szarpania są bardziej odczuwalne, stąd moje głupie pytanie... Sorki i dzięki bardzo za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #54 Napisano 2 Czerwca 2011 Jak wyjdziesz z basic settings lub wyłączysz zapłon, to silnik wraca do normalnego trybu pracy więc to nie to. Napisałem Ci już co jest do zrobienia - do ustawienia kąt wtrysku i dawka na pompie. Kąt w pierwszej kolejności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarek Zgłoś #55 Napisano 2 Czerwca 2011 Tak, wiem i dzięki za to. Ja jestem na etapie wymian filtrów, czujnika i płynów, zatem muszę pewnie jeszcze znaleźć mechanika który weźnie mnie na poważnie... i nie będzie próbował wymienić mi wszystkich możliwych części łącznie z samym silnikiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati332 Zgłoś #56 Napisano 6 Lipca 2011 Dzisiaj przy próbie zlogowania 003 na basic settings auto mi zgasło, zaczął się dusić i zgasł. Co mu? Może EGR walnięty? Bo są też objawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #57 Napisano 6 Lipca 2011 Logowałeś na zimnym silniku, masz gdzieś nieszczelność lub masz zamienione węże z EGR i klapą gaszącą.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #58 Napisano 9 Lipca 2011 Jak sprawdzić zawór N239. Oznaczenia silnika nie pamiętam. Silnik czasem szarpnie, VAG wyrzuca błąd tego zaworu. Tylko jeszcze chciał bym go dokładnie sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #59 Napisano 31 Października 2011 (edytowane) Mam pytanie a mianowicie, zakupiłem coś takiego "VAG CAN PROFESSIONAL" czy tym da się zrobić logi ?? Edytowane 4 Listopada 2011 przez dariuszb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek.w Zgłoś #60 Napisano 3 Listopada 2011 Witam, Grzebie już drugi dzień i nie mogę znaleźć sterownika silnika w swoim pasku. Całe podszybie przeskanowałem. Gdzie on może się ukrywać ?. Pozdro Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach