Skocz do zawartości
lukisio

Co logować w silnikach TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Zadam pewnie dla niektórych głupie pytanie ale w jaki sposób Logować grupę 000 u mnie po wejściu w tą grupę nie ma przycisku LOG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa pytania:

1) rozumiem że dynamiczne logować na Meas. Blocks ?

2) przy logowaniu Basic Settings - 04: 000, 003 wyskakuje mi 'engine workshop' po czym wzrastają obroty silnika, wyłączyłem bo się przestraszyłem :P czy to normalne?

 

dzięki za info!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak normalne - w BS 003 egr zamyka się i otwiera .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko,

mam silnik 1,9 TDI PD o symbolu BJB, jak podlącze mój VCDS i wejde w bloki mierzine nie podswietla mi sie BS . Czy to normalne? bo chciałbym np sprawdzic blok 003 czy prawidłowo chodzi EGR. Może robie coś nie tak? prosze o podpowiedzi.

04.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aby wejsc w BS-y musisz mieć wybrany tylko jeden blok, dla egr tylko 003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albus , dzieki, faktycznie nie pomyslałem o tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy moze mi ktos powiedzic co to za log jest i do czego on jest . Pozdrawiam

fdafd7a18fc58272m.jpg

Edytowane przez Michał VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kwit z testu spalin (zadymienie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jedno dość pewnie głupie pytanie co jeśli zalogujemy grupę 004 w Basic Settings - 04 ???? czym to może skutkowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komputer będzie cyklicznie przestawiał N109 w skrajne położenia, czyli będzie słyszalna i wyczuwalna inna praca silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zatem co teraz musze zrobić? Niestety już jest ta slyszalna różnica...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zatem co teraz musze zrobić? Niestety już jest ta slyszalna różnica...
Nie rozumiem pytania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, nie sprecyzowałam odpowiednio pytania. Rozumiem, iż miałeś na myśli, że w danym momencie przy podłączeniu będzie inna praca silnika. Moje pytanie stąd iż jak już na innym poście czytałeś, chodzi o szarpanie silnikiem. Początkowo szarpania nie były aż tak bardzo "odczuwalne", aż 1ego dnia przy odpaleniu autko przeraźliwie odpaliło jakby rury nie było, niczym traktor, zero mocy, miałam podjechać do mechanika, no i "przeskoczyło" samo... a mechanik doszukiwał się przeróżnych powodów, od tego też czasu szarpało nim o wiele bardziej. Zakupiłam VAGa, no i prócz błędu 00550 był również czujnik temp cieczy chłodzenia, wymieniłam go, no i samochód zaczął ciszej chodzić, aczkolwiek szarpania pozostały lecz o wiele mniej odczuwalne. Niestety dopiero co zakupiłam sprzęt, no i weszłam w Basic Settings 04 no i zarzuciłam grupę 004, samochód zaczął głośniej chodzić i szarpania są bardziej odczuwalne, stąd moje głupie pytanie...

Sorki i dzięki bardzo za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wyjdziesz z basic settings lub wyłączysz zapłon, to silnik wraca do normalnego trybu pracy więc to nie to. Napisałem Ci już co jest do zrobienia - do ustawienia kąt wtrysku i dawka na pompie. Kąt w pierwszej kolejności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiem i dzięki za to. Ja jestem na etapie wymian filtrów, czujnika i płynów, zatem muszę pewnie jeszcze znaleźć mechanika który weźnie mnie na poważnie... i nie będzie próbował wymienić mi wszystkich możliwych części łącznie z samym silnikiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przy próbie zlogowania 003 na basic settings auto mi zgasło, zaczął się dusić i zgasł. Co mu? Może EGR walnięty? Bo są też objawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logowałeś na zimnym silniku, masz gdzieś nieszczelność lub masz zamienione węże z EGR i klapą gaszącą..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzić zawór N239. Oznaczenia silnika nie pamiętam. Silnik czasem szarpnie, VAG wyrzuca błąd tego zaworu. Tylko jeszcze chciał bym go dokładnie sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie a mianowicie, zakupiłem coś takiego "VAG CAN PROFESSIONAL" czy tym da się zrobić logi ??

Edytowane przez dariuszb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Grzebie już drugi dzień i nie mogę znaleźć sterownika silnika w swoim pasku.

Całe podszybie przeskanowałem.

Gdzie on może się ukrywać ?.

Pozdro

Arek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności