Skocz do zawartości
lukisio

Co logować w silnikach TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Gość erwin.zeez

nice informacji oraz

mam model marzec 2009

tylko o problem z hałasem od silnika

Myślę, że coś trzeszczy

kontroli, ale nie mógł znaleźć niczego złego nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jedno pytanie. W logach statycznych grupy 000, 003 i 004 należy logować powiedzmy 20 sekund i 50 sekund. A ile sekund należy logować pozostałe (statyczne)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Jakie grupy należy logować statycznie i dynamicznie w silniku 2.0TDI BMP PD DPF.Oraz może ktoś posiada z kolegów na forum dokładny opis grup logowania chodzi mi o oznaczenie co to za grupa np 000,001 itd.Następne pytanie jak sprawdzić działanie pompo-wtryskiwaczy w tym silniku za pomocą VAG 908? Za wszelkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można robić w jednym pomiarze kilka bloków? czy dla jednego bloku jeden pomiar?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobisz dla kilku bloków jeden pomiar jednocześnie to spada ci rozdzielczość pomiaru. Najdokładniej jest wtedy kiedy mierzysz jeden blok w danym momencie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ktore bloki logować, żeby określić stan PD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

co z których grup zrobić logi aby mieć pewność że silnik da rade chipowi za pierwszym podejściem? Turbinę i przepływomierz wystarczy? czy coś jeszcze?

Edytowane przez BartekP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie,

 

co z których grup zrobić logi aby mieć pewność że silnik da rade chipowi za pierwszym podejściem? Turbinę i przepływomierz wystarczy? czy coś jeszcze?

 

Tu masz moje logi bo też się przygotowuje do chipa klik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięks Łysy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tokarz

Mam dość trywialne zapytanie: gdzie znajdę manuala dotyczącego diagnostyki 1.9TDI w B4 ? Chodzi mi o pomiary i interpretację wyników. Jakieś prawidłowe wykresy wzorcowe, etc.

 

Do Nissana miałem takie coś w manualu fabrycznym...

 

Pozdrawiam,

 

tokarz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak z automatami?

 

ustawić na 3 bieg i cisnąć do dechy, znaczy do osiągnięcia 4200rpm, czy jakaś jest odrębna instrukcja?

 

Juras76

 

ponawiam pytanie - jak wcisnę gaz do podłogi robi kick-down - nawet jak mam skrzynię na "manual" przerzuconą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z autem VW Touran 2.0 TDI, 136KM, silnik AZV.

Podczas gwałtownego przyspieszania auto w pewnym momencie zaczyna "kaszleć" jak zdejmę na chwilkę nogę z gazu lub wrzucę wyższy bieg sytuacja zaczyna wracać do normy.

Po podłączeniu VAG-a nie ma żadnych błędów w silniku.

W związku z tym chciałbym zrobić logi i wrzucić na forum.

Zapoznałem się tutaj z instrukcją logowania i mam kilka pytań z tym związanych. Może wydadzą Wam się śmieszne, ale proszę o wyrozumiałość i pomoc.

Logi statyczne - tutaj robimy logi zarówno w blokach pomiarowych 08 jak i w nastawach podstawowych 04.

 

W blokach pomiarowych 08 - rozumie, że każdy blok logujemy osobno ?

Jak długo należy logować każdy z bloków ?

 

Mam pytanie odnośnie logów z nastaw podstawowych 04. Jak należy zrobić to właściwie, aby nic nie namieszać sobie w samochodzie tzn.

Wchodząc w nastawy podstawowe 04, wybieram blok do logowania np. 011

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb1a4c7b6696e9bd.html

- domyślam się, że teraz powinienem kliknąć na górze przy napisie nastawy podstawowe OFF i kliknąć na ON (czyli załączyć je) i potem wciskamy LOG.

W instrukcji jest napisane, że zaczynamy logowanie w chwili ustawienia 2 wartości w tym bloku na LATE - CO TO ZNACZY ?

 

Bardzo proszę o odpowiedź na moje pytania. Wtedy będę już miał całościowy obraz odnośnie wykonywania logów.

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za linka, ale on nie działa. Poza tym oglądałem ten filmik już na forum audi. Jeśli chodzi o robienie logów w blokach pomiarowych 08 to wiem jak to robić. Chodzi mi teraz tylko o odpowiedź na moje pytania odnośnie wykonywania logów statycznych w nastawach podstawowych 04 - czy ktoś odpowie na moje powyższe pytania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech mi ktoś tak na chłopski rozum wytłumaczy po co są BS, dlaczego,co i kiedy logujemy w nich ? Bo już się pogubiłem...

A jak nic nie logujemy to do czego ONE mogą się przydać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Troszkę bawię się z vagiem, mam świadomośc iż z obecnym wozem nie za dużo narobię.

Niemniej jednak nie było tu o vagowaniu AAz

Pytanko więc następujące, oczywiście przeanalizowałem jak się robi logi, na jakich blokach itd, lecz czego mogę się dowiedźiec logując tzw" Diesel Pump"?

 

Jednym słowem jak w tytule Co logowac w silnikach TD ? - w sumie raczej czy jest sens logowac pompę ?

Proszę o odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanko. Jeżeli auto wpada w tryb awaryjny po przkroczeniu 2,5tys. obrotów, to dalej szlifowac do 4,czy dać sobie spokój?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dac spokoj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grinch
Jednym słowem jak w tytule Co logowac w silnikach TD ? - w sumie raczej czy jest sens logowac pompę ?

Proszę o odpowiedź

 

... W silnikach AAZ nic nie zdziałasz gdyż ten motor nie ma ECU, najwięcej elektronik w tym motorze mieści się na kable od Aku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po podpięciu VAGa miałem błąd dotyczący złego ustawienia początku kąta wtrysku poczytałem na forum, wziąłem się do roboty i dążyłem do ustawienia w granicach 49-52 i tutaj muj problem gdyż jednostki strasznie falują i waha się to w granicach 47-63 i po takich ustawieniach na zimnym nie pali jaka może być tego przyczyna? (wyciągnięty pasek)? dodam że silnik pracuje stabilnie... silnik AHF 1,9TDI 110KM z góry dzięki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności