Skocz do zawartości
lukisio

Co logować w silnikach TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Dzieki ale chodzi mi zeby byly opisane np. 003recyrkulacja spalin , 018? itp i jakie sa dla mojego silnika avf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki ale chodzi mi zeby byly opisane np. 003recyrkulacja spalin , 018? itp i jakie sa dla mojego silnika avf
Z Twojego pytania absolutnie to nie wynikało.

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/51667-Samodzielna-analiza-TDI

 

To pewnie też Ci się przyda :

http://forum.vw-passat.pl/threads/137372-Instrukcja-wykonania-logów-VAG-COM-VCDS

 

Trochę własnej inicjatywy, Michał... Podane tematy widnieją w "tematach przyklejonych" w Tym dziale("Diagnostyka")

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym trochę odświeżyć temat ponieważ od roku czasu (czyli od zakupu) mam problemy z mocą w moim pasku 1.9AFN.

Po mechanikach przestałem jeździć gdyż zauważyłem że lubią naprawiać ale nikt nie lubi naprawić...

A więc mam takie pytanie odnośnie tematu, autor napisał że logi dynamiczne wykonujemy od 1500 do 4200 obrotów.. lecz mój pasek nie chce kręcić się wyżej jak do 3700 obrotów, odcina go i tak jakby czuć że już hamuje silnikiem przy tych obrotach; czy wie ktoś czego to może być przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tryb awaryjny się włącza i jest pewnie błąd 00575 zapieczone kierownice na turbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tryb awaryjny się włącza i jest pewnie błąd 00575 zapieczone kierownice na turbo

Jedyny błąd jaki mi pokazuje to 17958.P1550 czyli ciśnienie doładowania N75, a co do kierownic to czyściłem 2 miesiące temu wszystko.. żadnych luzów na wałku itp.. ogólnie turbo słychać że coś pompuje..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Czy znalazłby się ktoś chętny z Krakowa lub okolic, kto podjąłby się wykonania logów statycznych i dynamicznych w moim Pasku (B6 1.9 TDI BLS)? Udostępniam samochód, kabel oraz laptopa no i oczywiście nie za darmo ta pomoc :-) Pytam bo po powyższej lekturze to jeszcze z logami statycznymi to może od biedy bym sobie poradził ale z dynamicznymi to już nie bardzo - nawet w pierwszym poście jest napisane że wymagane są dwie osoby. Będę wdzięczny za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli można to dlaczego pompowtryski mam badać przez minutę na jałowym zamiast podczas jazdy na różnych obrotach aby zobaczyć jak radzą sobie w trakcie prawdziwej jazdy na odcinku powiedzmy 10 KM ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności