Skocz do zawartości
KrzysiekPuławy

4 motion - drgania całego auta przy 100-130 km/h, drży tylni most

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam nadzieje że mi ktoś podpopowie co zrobić, bo wyczerpałem już chyba wszystkie możliwości.

 

2 miesiące temu zaczęły się dziwne drgania w zakresie prędkości 100-130.

Drgania przenosiły się na cały samochód, aż oparcia foteli drżały. Myślałem że to wina wyważenia kół zimowych, niedługo potem zmieniłem na letnie ( cały kpl. felgi i opony ) i niestety dalej to samo:(.

Sprawdziłem luzy w zawieszeniu, tarcze przy hamowaniu nie biją, byłem u specy od automatu ( mam tiptronic ), sprawdzili wszystko i odkryli mały luz na flanszy wału wchodzącej do tylnego mostu.

Element został wymieniony i o dziwo dalej to samo.

Nie wiem gdzie szukać, na podnośniku te same objawy, a dodatkowo dodam, że drży tylny most. Nieznacznie mocniejsze drgania jak zdejme nogę z gazu. Macie jakieś pomysły - czy przeguby z tyłu? czy półośki? czy cholera wie co jeszcze:638:.

Jak przy automacie i 4x4 odpiąć tył żeby sprawdzić sam przód na podnośniku w tym zakresie prędkości, bo próbowali to zrobić odkręcając wał, ale skrzynia nie pozwalała i mimo wył. esp coś cały czas hamowało koła.

 

Prosze o pomoc i wszelkie sugestie.

 

Z góry dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2mas ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak przy automacie i 4x4 odpiąć tył żeby sprawdzić sam przód na podnośniku w tym zakresie prędkości, bo próbowali to zrobić odkręcając wał, ale skrzynia nie pozwalała i mimo wył. esp coś cały czas hamowało koła.

 

wyłączyli wszystkie wynalazki mówisz, to wygląda że łatwo nie da się oszukać....... wygląda to na problem z czujnikami ABS itp... ja spróbowałbym oszukać kompa np doprowadzając impulsy do kół tylnich z kół przednich - tzw. prowizorka z kablami... ale czy to wyjdzie.... kto to wie

 

---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:06 ----------

 

2mas ??

 

w automacie ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale te drgania do tyłu by się przenosiły?

Miałem kłopot z 2 mas w poprzednim aucie to drgania były dużo mocniejsze i przy niskich prędkościach.

sam już nie wiem,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Ząbkach pod Wawą są magicy co zajmują się wałami napędowymi od bardzo dawna i rdziłbym Tobie się do nich wybrać,a z tego co się orientuję to automat nie posiada koła zamachowego dwumasowego;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale te drgania do tyłu by się przenosiły?

Miałem kłopot z 2 mas w poprzednim aucie to drgania były dużo mocniejsze i przy niskich prędkościach.

sam już nie wiem,

 

Dwumasu przy automatycznej skrzyni to raczej nie znajdziesz, tam jest sprzęgło hydrokinetyczne. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klego jedz do goscia z marek.. a raczej poczatek pustelnika..

Podam ci namiar Powiedz że od takiego przemka co przyjezdził 1.8 srebrnym automat a teraz jezdzi 2,8 v6 on bedzie wiedział kto..

Ale do rzeczy.. Ja miałem podobnie tylko że u mnie nie trzesło strasznie tylko jak hamowałem to auto na nowych tarczach i klockach wpadało w rezonans.. taki c huk był i trzęsienie jak by ziemi.

Nie wiem co dosc zrobił ale udało sie, Do dzis nie mam problemu z tym..

On naprawia tylko audi vw i skode czyli praktycznie jedno.

Zna sie na zeczy..

Ja jezdze do niego od 5 lat i nie jest zdzierca..

Jedna wada to to że musisz odstawic auto na pare dni bo ma taki nawał samochodów..

Albo sie ustawic na konkretny termin.

Jak nie bedzie chciał cie przyjac bo ma dużo roboty to powiedzże odemnie..

tel do (szefuńcia) 501 866 086

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,miałem to samo w swoim passku, sprawdz dokładnie opony czy nie mają jakiegoś wybrzuszenia jak tak mialem, było bardzo małe a miałem już rozbierać pół auta, a odkryłem to przy 180 jak opona mi szczeliła :) więc sprawdź najpierw dokładnie opony

Edytowane przez Duży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy problem rozwiązano? Mam to samo w B5, 2001r, 1.9TDI PD, 4motion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem w benzynie 2.8 syncro . Koła wyważone a wibracje występują od około 100 do około 140 km/h...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązał ktoś problem?

 

U mnie też to występuje od miesiąca, wyeliminowałem wszystko poza mostem i wałem napędowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie przyczyną wibracji nadwozia były przeguby wewnetrzne przy tylnym moscie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności