Sajgon Zgłoś #161 Napisano 5 Listopada 2010 Tak czytałem, tylko nie wiedziałem czy te wartości dotyczą także silnika 101km Dziękuje za odp. wieczorem postaram się napisać jakie wartości posiadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #162 Napisano 5 Listopada 2010 Ciekawe z tym kątem .. słyszałem że w AWX skakanie tych wartości to norma u mnie skacze pomiędzy 0,5-1,6 a poprzednio w AJM miałem zero jak w mordę strzelił i nawet nie dygnęło. Może cie potwierdzić te info na podstawie waszych lub widzianych jednostek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepsiko Zgłoś #163 Napisano 5 Listopada 2010 Może cie potwierdzić te info Tak, ja mam 0.0 i stoi jak drut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #164 Napisano 5 Listopada 2010 Z tego co widzę to masz AVF chyba że nie piszesz o swoim aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sajgon Zgłoś #165 Napisano 6 Listopada 2010 Czy w programie Polski Vag 4.9 też sprawdzę te dane, jeśli tak to jak mam z niego skorzystać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #166 Napisano 6 Listopada 2010 Skorzystaj z VAG-COMa 311.2, ruszy Ci na tym kablu bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sajgon Zgłoś #167 Napisano 6 Listopada 2010 Pulsują mi jeszcze obroty silnika od 840 do 880 a ten kąt waha się w przedziale -1.1 do -1.7 Skąd może być problem pulsujących obrotów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #168 Napisano 6 Listopada 2010 Odczytaj ewentualne błędy i poszukaj rozwiązania na http://wiki.ross-tech.com/ Poza tym sugeruję sprawdzić stan napięcia paska rozrządu (napinacz), może jest luźny i pasek powoduje wahania kąta. Z tego co widać są nieznaczne, ale proponuję też to sprawdzić. Co do obrotów, warto sprawdzić cały układ wtryskowy czyli przede wszystkim pompowtryskiwacze (poprawić podłączenie elektryczne do nich), przewody paliwowe, stan filtra paliwa (wymienić), stan wałka rozrządu (być może jest już lekko wytarty i pompowtryski pracują nieregularnie), itd. To tak na początek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sajgon Zgłoś #169 Napisano 6 Listopada 2010 Obroty przestały falować po delikatnej korekcie ale okazało się, że pasek jest dość luźny nie wiem jak teraz go napiąć na tym napinaczu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #170 Napisano 6 Listopada 2010 Skoro tak, to przyjrzałbym się napinaczowi i samemu paskowi. Kiedy był robiony rozrząd? Jeśli nie masz pewności, rób od razu, będziesz spać spokojnie. W załączeniu masz instrukcję wymiany rozrządu w AVB z mechanicznym napinaczem. Sprawdź podczas wymiany czy kółko wałka rozrządu oraz rolka + napinacz nie są luźne. Generalnie cały rozrząd do przeglądu a najlepiej wymiany. rozrzad_avb.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sajgon Zgłoś #171 Napisano 6 Listopada 2010 sipowitz, dzięki bardzo za plik, następnym razem wymienię z kuzynem bo stwierdził, że nie jest zbyt skomplikowany ten rozrząd. A robiony był w czwartek i przejechałem może około 120km na "lekko luźnym" pasku więc chyba będzie ok? Zajrzę do niego jeszcze po przejechaniu jakiegoś dystansu. Spalanie teraz na vag'u pokazuje 0.6l/h (wyświetlacz 0.7;/h) czyli tak jak przed wymianą. Te kąty ustawione mam teraz na 1.1 i 1.5. Korzystałem z tego Vag'a co radziłeś ale musiałem pożyczyć lapka z Win XP bo na moim Win 7 działa tylko ten Polski 4.9... Wielkie dzięki za pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #172 Napisano 6 Listopada 2010 sipowitz, dzięki bardzo za plik, następnym razem wymienię z kuzynem bo stwierdził, że nie jest zbyt skomplikowany ten rozrząd. A robiony był w czwartek i przejechałem może około 120km na "lekko luźnym" pasku więc chyba będzie ok? Zajrzę do niego jeszcze po przejechaniu jakiegoś dystansu. Spalanie teraz na vag'u pokazuje 0.6l/h (wyświetlacz 0.7;/h) czyli tak jak przed wymianą. Te kąty ustawione mam teraz na 1.1 i 1.5. Korzystałem z tego Vag'a co radziłeś ale musiałem pożyczyć lapka z Win XP bo na moim Win 7 działa tylko ten Polski 4.9... Wielkie dzięki za pomoc! Jak go uruchomisz w trybie zgodności to będzie śmigał i na twoim:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #173 Napisano 6 Listopada 2010 Zajrzę do niego jeszcze po przejechaniu jakiegoś dystansu. Pasek powinien być napięty zgodnie z tym co widziałeś w tej instrukcji, jazda na luiźnym niczego dobrego nie rokuje, jeśli przeskoczy nawet o ząbek, staniesz w szczerym polu. Źle oczywiście nie życzę, ale po co ryzykować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sajgon Zgłoś #174 Napisano 7 Listopada 2010 (edytowane) Jak go uruchomisz w trybie zgodności to będzie śmigał i na twoim Już tego próbowałem i niestety nie działa u mnie, tryb zgodności z XP i uruchamianie jako administrator nie pomogło. Znalazłem także link do Windows Xp Mode ale dla mojej wersji Home Premium 64 nie można tego pobrać. Będę szukał używanego lapka pod XP bo to chyba najlepsze rozwiązanie sipowitz Pasek mam teraz napięty tak jak powinien być Edytowane 7 Listopada 2010 przez Sajgon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #175 Napisano 7 Listopada 2010 Już tego próbowałem i niestety nie działa u mnie, tryb zgodności z XP i uruchamianie jako administrator nie pomogło. Znalazłem także link do Windows Xp Mode ale dla mojej wersji Home Premium 64 nie można tego pobrać.Będę szukał używanego lapka pod XP bo to chyba najlepsze rozwiązanie sipowitz Pasek mam teraz napięty tak jak powinien być Dziwne bo u mnie na 7 32 bitowej Ultimate śmigają VAG 311.2, VAG Tacho i VCDS bez problemu:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sajgon Zgłoś #176 Napisano 7 Listopada 2010 riccardoa sam już sobie odpowiedziałeś ja mam 64 bitowy OS więc to jest ten problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #177 Napisano 7 Listopada 2010 riccardoa sam już sobie odpowiedziałeś ja mam 64 bitowy OS więc to jest ten problem No rzeczywiście, co ślepemu po oczach? :manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #178 Napisano 9 Listopada 2010 Win 64 + VAG http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=63921&highlight=win+vag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #179 Napisano 18 Listopada 2010 (edytowane) Witam. Wczoraj mechanik wymienił mi rozrząd. Silnik 1.9 tdi 101km, przed wymiana komputer pokazywał mi spalanie ok 0.7 l/h a teraz dochodzi aż do 1.3-1.4 l/h . Pare tygodni temu tez wymienilem rozrzad. Przed wymiana spalanie 0,6l/h i synchro na 2.8, po wymianie spalanie 0.9l/h i synchro na 0.0. Wymiane robil byly pracownik ASO, ktory otworzyl wlasna dzialalnosc. Przy odbiorze auta od razu stwierdzilem wieksze spalanie, a on na to ze ustawil tak jak powinno byc fabrycznie - ina 0.0. Pierwsze co zauwazylem, to ze auto duzo lepiej zbiera sie z samego dolu i ciagnie do konca, spalanie w miescie uroslo o ok 1.5l/100, no i zaliczylem ostatnio 1go notlaufa - moze za duzo paliwa zawalilo turbine, a PSJ nie uprawiam ? ;(.Silnik pracuje twardziej. Wymiana rozrzadu nastapila w zwiazku z awaria pompy wody. Po wymianie rowniez ciut dluzej nagrzewa sie silnik i pogorszylo sie odpalanie na zimnym - wczesniej w 0,5sek, teraz tak ok 1sek. Moze aku juz slabe. Kumpel ma Alhambre TDi 115PS i nigdy nie spotkalem sie z tak szybkim odpalaniem silnika jak u niego - ledwo co kluczyk sie przekreci. Edytowane 18 Listopada 2010 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #180 Napisano 18 Listopada 2010 To jaki masz problem,cofnij koło rozrządu na 2,8 i będziesz miał tak jak wczesniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach