Skocz do zawartości
storn

Jak podniesc moc w moim pasku 1.9TDI AVF

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 28.10.2018 o 18:32, KrystianPoland napisał:

Sory za wykopaliska

038 906 019 DS 

Masz AL-ki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam pytanie może i banalne ale lepiej mieć pewność muszę wymienić turbo i pytanie czy mogę założyć hybrydę i na razie nie robić  chipa czy będzie to miało  jakiś negatywny lub nie pożądany wpływ na pracę silnika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zmieniasz mechanicznie musisz przystosowac soft.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli albo od razu hybryda i nowy soft albo ori turbo dzięki kolego 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli turbo musisz już zrobić to tak, jeśli nie, to kup hybryde i poczekaj chwilę (miesiąc/dwa) i zrób hybryde+chipa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież będzie normalnie albo prawie normalnie jeździć na tej hybrydzie bez softu. Może gorzej niż na fabrycznej, ale pojeździ.

No chyba, że o czymś nie wiem, to przepraszam za zamieszanie, ale wydaje się, że sterownik silnika opanuje w miarę wszystko, o ile to nowe turbo nie będzie 3 razy większe od oryginalnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@jihad po pierwsze nie wiemy jaka ta hybryda, po drugie pakując hybrydę chce się więcej mocy i się depcze mocno, a nie wiadomo jak takie turbo się zachowa (pewnie przeładowuje).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kuba2000 ale ja rozumiem, że chodzi rozłożenie kosztów, czyli turbo dziś, bo stare się wysypało, a program za miesiąc na przykład.

W sumie też nie wiem co to za hybryda, ani czy chodzi o turbo i program czy grubsze sprawy w przyszłości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc ok, jezdzisz delikatniej i da rade, ale znam takich ktorzy jezdzili bez programu az do smierci hybrydy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@chemik16 możesz spokojnie jeździć jakiś czas bez zmiany softu. Sam jeździłem na turbo z brd  ponad pół roku zanim wybrałem się na korektę  i skutków negatywnych nie zaobserwowałem

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marcin_pesel a ile masz teraz po korekcie z ta turbina 

ja myślałem o jakiejś hybrydzie z ARLa  + intercooler i program ale zobaczymy bo mam tiptronika 

dzieki za pomoc 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

183KM i 385Nm.

Na zdrowych pompkach dochodzą do 200/400

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny moment też będę celował w podobny wynik tylko zobaczymy co na to tip tronik  ?

a jak u ciebie ze spalaniem ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez zmian, można powiedzieć że stałe 7-7,5/100 z moim stylem jazdy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to za.....ie u mnie to 8.5 - 9.5  przy normalnej jeździe (mojej)? a jak poszalałem na mieście to 11.5 ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności