vario2g Zgłoś #1 Napisano 12 Kwietnia 2009 Witam.Przymierzam się do wymiany amorków z tyłu ,podpowiedzcie mi jak zabrać się do zdjęcia bocznej tapicerki bagażnika żeby niczego nie pourywać:638: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #2 Napisano 12 Kwietnia 2009 Oj,chyba musisz zdjąć zewnętrzny kawałek oparcia,a nie grzebać w bagażniku! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #3 Napisano 12 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam.Przymierzam się do wymiany amorków z tyłu ,podpowiedzcie mi jak zabrać się do zdjęcia bocznej tapicerki bagażnika żeby niczego nie pourywać:638: A po co chcesz zdejmować tapicerkę bagażnika?:confused:Przecież amortyzator z tyłu jest przykręcony dwoma śrubami od zewnątrz do nadkola (są tam otwory gwintowane)od strony koła.Zobacz na rys. - śruby są widoczne. Edytowane 12 Kwietnia 2009 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #4 Napisano 12 Kwietnia 2009 Jurek wybawco,ale człowiek ma krótką pamięć! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #5 Napisano 12 Kwietnia 2009 Jedno o czym należy pamiętać to żeby na końcu dokręcać wszystkie śruby kiedy zawieszenie jest w pozycji jak do jazdy a nie kiedy samochód jest podniesiony go góry.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vario2g Zgłoś #6 Napisano 12 Kwietnia 2009 Dzięki,myslałem ze jest zamocowany tradycyjnie od góry.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GCK01 Zgłoś #7 Napisano 13 Kwietnia 2009 Przyłącze sie do tematu. Mam jedno pytanko? Od kilku dni zauważyłem że mój passat "głośniej" odczuwa dziury w jezdni. Takie głuche dzwieki.Wyraźnie to słychac jak jade brukowana drogą. Dochodzą najprawdopodobniej z przodu z prawego koła. Czy to oznakaze amortyzatory sie skończyły albo śprężyny wymagaja wymiany. A może drążki przy zawieszeniu.A może zupełnie co innego. Napewno podjade na stacje diagnostyczną i sprawdze na trzepakach. Ale wskazówki od kolegów mile widziane.. Bo nic tak nie uczy jak samo życie i i własna praktyka. Pozdrawiam wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #8 Napisano 13 Kwietnia 2009 Przy naszym zawieszeniu to może być wszystko. Począwszy od końcówek drążków, poprzez amorki, skończywszy na którymś wahaczu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #9 Napisano 13 Kwietnia 2009 Napewno podjade na stacje diagnostyczną i sprawdze na trzepakach. I jeśli jest to dopiero minimalny luz to nic na trzepakach nie znajdą.. to zawieszenie jak zaczyna się zużywać to trzeba by całe rozkręcić żeby znaleźć przyczynę. Mam tak właśnie sam teraz... słychać coś lekko z prawej strony, byłem już na stacji 2 razy i nic. Po prostu trzeba będzie wymienić cały komplet niedługo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #10 Napisano 13 Kwietnia 2009 Przy naszym zawieszeniu to może być wszystko. Począwszy od końcówek drążków, poprzez amorki, skończywszy na którymś wahaczu. SWIETE SLOWA swiete !! ja bym jeszcze, ze swojego doswiadczenia dorzucil PLASTKI !! wszechobecne i wszech klekoczace !! truu truuu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GCK01 Zgłoś #11 Napisano 16 Czerwca 2009 okazało się że górny wahacz z prawej strony już nie pracuje jak powinien. znajomy ze stacji diagnostycznej naprawde sumiennie mi to sprawdził. Koszt to dobra połówka i gril po pracy:). I wiem już wszystko. Dziękuje kolegom za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
benett32 Zgłoś #12 Napisano 16 Czerwca 2009 Wszystkim zabierającym się za wymianę tylnych amorków, ze szczerego serca doradzam zabezpieczenie się w klucze 16 ( dwie sztuki, najlepiej oczkowe ). Jest to rzadko spotykany rozmiar więc lepiej sprawdzić czy go posiadamy wcześniej, aby potem nie biegać po sklepach gdy auto będzie podniesione na lewarku, a my wystrojeni w robocze ciuchy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #13 Napisano 16 Czerwca 2009 Wszystkim zabierającym się za wymianę tylnych amorków, ze szczerego serca doradzam zabezpieczenie się w klucze 16 Racja... bez jednej płaskiej 16 się nie obejdzie. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52215 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian44_44 Zgłoś #14 Napisano 28 Lutego 2010 witam a czy po wymianie amortyzatorów z tyłu trzeba robić geometrie czy nie jest to konieczne?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #15 Napisano 28 Lutego 2010 a czy po wymianie amortyzatorów z tyłu trzeba robić geometrie czy nie jest to konieczne?? Nie trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian44_44 Zgłoś #16 Napisano 28 Lutego 2010 ok dzięki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
13post Zgłoś #17 Napisano 14 Lipca 2015 ja mam już amory z tyłu zdjęte, jednak nie mogę poradzić sobie z górną głowicą, nie wiem, czy one się aż tak za......, czy są może skręcane(choć w to wątpię, stawiam, na zapieczone) niech ktoś poradzi jak je zdjąć. W ostateczności będę musiał kupić górne mocowanie amorków nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #18 Napisano 14 Lipca 2015 nie mogę poradzić sobie z górną głowicą, nie wiem, czy one się aż tak za......, Norma. Najlepiej na prasę z amorkiem a jak nie to odciąć poduszkę od tłoczyska, wsadzić w imadło i próbować młotkować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach