pawela122 Zgłoś #61 Napisano 19 Marca 2016 ja w swoim CC też mam problem z ząbkowaniem tylnych opon od środka.Kupiłem auto w DE i dostałem 2 komplet kół.Letnie 18 właśnie sporo wyząbkowane od wewnątrz .Drugi komplet zimowe 17 dziś zauważyłem że też są już lekko wyząbkowane od środka.Sprawdzałem montówką czy tulejki zawieszenia są ok i nie widzę nic niepokojącego.Czy ktoś coś doradzi???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maro18 Zgłoś #62 Napisano 19 Marca 2016 Już gdzieś pisałem po dwóch sezonach wywaliłem goodyery ex. z bieżnikiem 5mm. Zawieszenie sprawne. W listopadzie założyłem zimówki, do bagażnika koło zapasowe i worek 25kg cementu - akurat miałem w garażu - Dzisiaj wymieniłem na letnie brigsy Potenza. Zimówki po 7tys pięknie równo zużyte, zero ząbkowania (polski Frigo). Ciekaw jestem jak spiszą się Bridgestone Potenza Adrenalin 205/55R16 91 W Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #63 Napisano 20 Marca 2016 Już gdzieś pisałem po dwóch sezonach wywaliłem goodyery ex. z bieżnikiem 5mm. Niby w B5, ale też te same exelensy mi się ząbkowały na tyle. Jak zaczynało hałasować zamieninałem stronami koła, po zimie tylne dawałem na przód i wytrzymałem z nimi 3 sezony. Miały jakieś 40tyś przejechane, i jeszcze daleko do znacznika jak je wywaliłem. Teraz mam, nie pamietam co, chyba jakieś Nokiany i jest spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawela122 Zgłoś #64 Napisano 20 Marca 2016 Zimowe mam Dunlopy 205/50/17.Letnie które dostałem od niemca z alufelgami to Continental 235/40/18- bardzo mocno wyząbkowane.Z reguły autem jeżdzę tylko sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betagoo Zgłoś #65 Napisano 21 Marca 2016 Marka opony nie ma znaczenia. Trzeba mniej pompowac tyl niz to zaleca producent. Zwlaszcza jak jedzie na pusto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #66 Napisano 21 Marca 2016 Trzeba mniej pompowac tyl niz to zaleca producentDokładnie odwrotnie. 0,2 atm mniej niż zaleca producent. Wyższe ciśnienie to prosta droga do wyząbkowania opon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawela122 Zgłoś #67 Napisano 22 Marca 2016 ja obawiam się że jest coś z autem nie tak w sensie zawieszenie geometria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach