dragoks Zgłoś #1 Napisano 10 Kwietnia 2009 (edytowane) Okazało sie ze sypneła mi sie skrzynia Tiptronic dałem do naprawy zabuliłem 4 koła, dzis odebrałem i wszystko chodzi w sumie ok ale biegi 4 i 5 silzgaja sie tzn jade sobie spokojnie ok 100km/h gaz do polowy i powrót a auto malo co przyspiesza a winduje obroty z 1 na 3 czyli tak jakby sie slizgał, jak mu sie depnie do konca to juz czuc ze zaczyna sie zbierac.przykład np. jadac 110 km /h moge miec przy tym ok 3 tys obr., nastepn sprawa jaka zauwazyłem to to iz jak dam na tiptronic i na 5 przy predkosci ok 100 km/h skrzynia zredukuje bieg na nizszy, dzwoniłem do zakładu pow ze skrzynia na dotarciu moze tak robic ze jakies zawory sciezki sobie robia czy cos, i zeby pojezdzic troche i zobaczyc czy bedzie lepiej czy gorzej, po 1500 km jade na przeglad do nich wiec do tego czasu mam obserwowac jak ta skrzynia bedzie sie zachowywac, wiem ze polerowali chyba z 3 razy jakis sterownik,i moze byc tez wina tego sterownika. Miał ktos podobny problem po naprawie lub komus dzieje sie cos takiego. myslałem ze jak odbiore auto to skrzynia po takiej renowacji bedzie chodzi jak zegarek a tu taka lipa ps. biegi 1 2 3 chodza ok ciagnie od dolnego zakresu problem wystepuje tylko na 4 5 Edytowane 10 Kwietnia 2009 przez dragoks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #2 Napisano 10 Kwietnia 2009 A auto masz seryjne? Czy wstawiales moze do niego jakiegos virusa zwiekszajacego moc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazio Zgłoś #3 Napisano 10 Kwietnia 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragoks Zgłoś #4 Napisano 10 Kwietnia 2009 (edytowane) tak autko jest po wirusie robiłem w Dynosocie u chłopaków we Wrocku,skrzynia takze robiona ze wrocku na rakowej Edytowane 10 Kwietnia 2009 przez dragoks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #5 Napisano 10 Kwietnia 2009 No to tutaj chyba tkwi przyczyna, skrzynia powinna mieć tez wirusa, chyba, że się mylę..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragoks Zgłoś #6 Napisano 10 Kwietnia 2009 (edytowane) tzn ze mam wgrywac wirusa do skrzyni czy jak, bo jak byłem chipowac silnik to mirass nie grzebał nic w skrzyni powiedział ze nawet nie ma takiej potrzeby jesli jest to robione do 400 NM a mam ok 350-360, nowe info odnosnie problemu : automat wariuje tylko jak sie dobrze rozgrzeje, rano jak jechałem było ok 7 stopni było wszystko ok bez problemu , lecz po przejechaniu ok 30 Km (temp powietrza wskoczyła juz na ok 20 stopni) znów sytuacja sie powtarza , wariuje na 4-5 i ogólnie mułowaty jakis na biegu 3 i wiekssze. Edytowane 11 Kwietnia 2009 przez dragoks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragoks Zgłoś #7 Napisano 7 Kwietnia 2010 Dla zainteresowanych padł sterownik w skrzyni biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aras86 Zgłoś #8 Napisano 7 Kwietnia 2010 tez mam Tiptronic'a i z tego co słyszałem jeśli soft/wirus wgrany jest w granicach rozsądku to nawet lepiej dla skrzyni bo samochód jest bardziej elastyczny. Dobrze, że znalazłeś przyczynę.Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #9 Napisano 13 Grudnia 2016 Troszkę odgrzeję temat. Mam taki mały problem. Mianowicie: Ostatnio jak jechałem sobie jedną z idealnie naprawionych dróg okazało się że albo miska od skrzyni była za nisko, albo studzienka za wysoko i w nią przygrzałem. ale nawet nie zauważyłem że coś jest nie tak. Dopiero po kilkudziesięciu kilometrach zaczęło dziać się coś niepokojącego, ze skrzynią ale do domu jeszcze wróciłem. Na drugi dzień jak chciałem dojechać na warsztat, auto już nie pojechało. Pozaglądałem pod auto, diagnoza była jednoznaczna, dziura w misce olejowej skrzyni biegów. Auto na lawecie dotarło na podnośnik. Miska została zdemontowana, załatana i wyczyszczona z opiłków i resztek starego oleju. Wpadł nowy olej. i auto zaczęło jechać, ale nie do końca dobrze. Ruszając z krzyżówki czasem jest efekt jak by z opóźnieniem sprzęgło łapało. Stojąc pod górę auto muszę trzymać na hamulcu bo toczy się w tył. Jadąc stałą prędkością obroty są o wiele wyższe niż przed usterką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #10 Napisano 14 Grudnia 2016 Sprawdź jeszcze raz poprawnie poziom oleju w skrzyni biegów . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #11 Napisano 15 Grudnia 2016 Sprawdzałem i jest z lekkim nadmiarem. Ale tak się zastanawiam czy to może być źle dobrany olej(dobierali mi w intercarsie) albo zapchana pompa oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach