Skocz do zawartości
rm23

odnosnie Vag K+CAN Commander-a 2.5 Full

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

 

mam pytanie na przedstawionym rysunku widac pin do mojego autka? dodam ze jest to wyciag z programu Vag K+CAN Commander 2.5 Full . wielkie dzieki !

login.JPG

Edytowane przez rm23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak kolego zgadza się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

malo dyskretne jest podawanie kodu security pin do wlasnego immo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam rozumiec ze tym programem mozna normalnie zczytywac błędy a oprócz tego mozna dokonywac korekcji licznikow i odczyt kodu PIN, np w pasku 2002 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do odczytu pinu i korekcji licznikow w pasku 3B i 3BG wystarczy VagTacho.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć . tu może się dołącze , niedalej jak wczoraj kolega kupił kabelek k+can sprawdzał swoje autko (passat 2003) i dziś ma choinkę na tablicy ręczny abs esp zółto i czerwono . Sprzedający dołączył programy na płytce jeden jest do starszych modeli KKL takich jak mój ( passat 99) drugi VAGCAN+K 2.5 niby do jego autka . Tu rodzi się pytanie co się stało ? błędy jakie zauważyłem to chyba 0522 i 0414 o ile się nie mylę to pokazuje na teście ABS jak kliknę readDTCs jak mu pomóc ? jak skasować błędy sprzedający powiedział mu że musi jechać do serwisu Proszę podpowiedzcie coś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tym kablem i softem nie skasujesz bledow.

VAG COM jest potrzebny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, pożyczyłem znajomemu taki właśnie kabelek, kilka razy użyty. On potraktował go VCDS no i kabel umarł. Jest jakiś sposób na przywrócenie go do życia??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kabel już nie wstanie. W kabelku jest moduł, który jeśli wykryje,że jest obsługiwany przez inny program

lub program bez licencji, fizycznie go zniszczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, pożyczyłem znajomemu taki właśnie kabelek, kilka razy użyty. On potraktował go VCDS no i kabel umarł. Jest jakiś sposób na przywrócenie go do życia??

 

interfejs bez problemu można naprawić wystarczy załadować plik .ept do FT-eka, mogę pomóc zapraszam na PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomóżcie proszę.

Mając otwarty kanał z radiem przez przypadek wcisnąłem sobie guzik coding, kiedy w polu value było wpisane 77.

Teraz ciągle pojawia się błąd jak na poniższym screenie.

Jak mogę go skasować?

blad.jpg

 

Z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pomóżcie proszę.

Mając otwarty kanał z radiem przez przypadek wcisnąłem sobie guzik coding, kiedy w polu value było wpisane 77.

Teraz ciągle pojawia się błąd jak na poniższym screenie.

Jak mogę go skasować?

[ATTACH=CONFIG]119665[/ATTACH]

 

Z góry dziękuję

 

Przekodowałeś sobie radio , błędu nie skasujesz dopóki nie zakodujesz poprawnie.

Najlepiej do tego celu użyć VCDS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przekodowałeś sobie radio , błędu nie skasujesz dopóki nie zakodujesz poprawnie.

Najlepiej do tego celu użyć VCDS.

 

Tzn. co mam teraz zrobić?

W jaki sposób zakodować przez VCDS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę z Twojego zrzutu z commandera ,obecne kodowanie masz 4.

Poprawnie koduje sie do wyposażenia samochodu.

A pisałem aby najlepiej użyć programu VCDS i (kabla hex Can) ponieważ program podpowiada jakim cyfrom odpowiada dane wyposażenie.

Kodowanie ma 7 cyfr.

Nie wiem jakie masz wyposażenie audio u siebie,ale znalazłem poprawne kodowanie do takiego samego modelu sterownika radia jak u Ciebie 1K0 035 095 E

Może Ci podpasuje

kodowanie to 0010400

 

Ps.

A tyle razy było pisane że ten sprzet nie jest do diagnostyki za dobry,bo takie klocki właśnie wychodzą.

Gdybyś to robił VCDS`em i niechcący wcisną kodowanie ,to jeśli byłoby nie poprawne to po prostu sterownik by go nie przyjął

A commander hmm:hymprzeora wszystko

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, problem w tym, że ten kabel nie chce współpracować z VCDSem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce i nie będzie. Nie jesteś pierwszym, który liczył, że Commanderem zrobi nie wiadomo co. To jest sprzęt do liczników, a nie diagnostyki. Do VCDS potrzebujesz kabla HEX+CAN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... patrząc na temat, to commander 2,5, to jest to samo, co 1,4 po , że tak powiem po lifcie, tyle, że jest stabilniejszy, diagnostykę pykniesz, ale raczej nic więcej, jeśli chodzi o programowanie (kodowania, adaptacje), to jak wyżej Grucha pisał ...

VCDS.

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności