Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

pawel120 miałem to samo, zobacz czy cewka ma dobrą masę, u mnie była luźna śruba od masy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem ten sam problem w 9a 16v wymieniłem czujnik hala w aparacie zapłonowym, cewkę i jest ok. Niewiem jak w twoim ale najpierw bym przeczyścił hala i zobaczył czy jest jakaś poprawa jeżeli jest to bym wymienił na nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dzięki muszę to sprawdzic

ale co ciekawe zaobserwowałem, że gdy tem. powietrza sięga powyżej 19 stopni to samochód nie chce odpalić

nie wiem gdzie szukać przyczyny

pomocy.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a dzięki muszę to sprawdzic

ale co ciekawe zaobserwowałem, że gdy tem. powietrza sięga powyżej 19 stopni to samochód nie chce odpalić

nie wiem gdzie szukać przyczyny

pomocy.....

może czujnik temp zew lub cieczy chłodz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zelek85

Witam.

Panowie mam ten sam problem w moim pasku B3 1.8 RP. gaśnie czasami bez przyczyny i można go piłować aż akumulator padnie i nic. po zholowaniu do domu postał "odpoczął" i po 15 minutach odpala na dotyk :niekumam. kopułka ostatnio wymieniona, najgorsze jest to że nie wiem gdzie przyczyny szukać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co się dzieje,zauważyłem dziś że podczas jazdy przy redukcji z 5 na 4 silnik czasami potrafi mi zgasnąć.Cofam wtedy kluczyk w stacyjce i odpalam na nowo bez żadnego problemu.Problem akurat zauważyłem podczas jazdy na gazie ,nie wiem czy jutro na benzynie sytuacja się powtórzy.Cewka,przewody ,świece,kopułka,palec. filtry paliwa,powietrza. gazu wymienione rok temu ,regulacja gazu również.Trochę to ryzykowne ,lecisz 5 chcesz wyprzedzić ,redukcja na 4 a tu zapalają się kontrolki i silnik gaśnie.Ma może ktoś jakieś pomysły odnośnie mojego problemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobnie tylko bez różnicy jaki bieg był wbity. Szukałem wszystkiego i znalazłem była to kostka stacyjki. Auto samoistnie gasło i później znów się uruchamiało. Jak będziesz jechać spróbuj kierownicą poszarpać na boki może zgaśnie jak tak to kostka do wymiany. Mi przy okazji radio wyłączało i wg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja miałem podobnie tylko bez różnicy jaki bieg był wbity. Szukałem wszystkiego i znalazłem była to kostka stacyjki. Auto samoistnie gasło i później znów się uruchamiało. Jak będziesz jechać spróbuj kierownicą poszarpać na boki może zgaśnie jak tak to kostka do wymiany. Mi przy okazji radio wyłączało i wg.

 

Jeżdżę w tej chwili już drugi dzień tylko na benzynie i wszystko jest ok.,Ale dziś specjalnie spróbowałem pojechać na gazie i wszystko jest ok.póki nie chcę zredukować z 5 na 4 bieg -wtedy passacik gaśnie .Na innych biegach wszystko w należytym porządku.Rok temu wymieniony był filtr gazu i regulacja gazu,więc nie wiem czy może już filtr gazu jest do wymiany?Przełączę z powrotem na jazdę tylko na benzynie i auto śmiga bez problemu .Zastanawia mnie czemu gaśnie właśnie tylko przy redukcji z 5 na 4 i tylko na gazie ?Zna się ktoś na tym ?

Edytowane przez yoda2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem co się dzieje,zauważyłem dziś że podczas jazdy przy redukcji z 5 na 4 silnik czasami potrafi mi zgasnąć.Cofam wtedy kluczyk w stacyjce i odpalam na nowo bez żadnego problemu.Problem akurat zauważyłem podczas jazdy na gazie ,nie wiem czy jutro na benzynie sytuacja się powtórzy.Cewka,przewody ,świece,kopułka,palec. filtry paliwa,powietrza. gazu wymienione rok temu ,regulacja gazu również.Trochę to ryzykowne ,lecisz 5 chcesz wyprzedzić ,redukcja na 4 a tu zapalają się kontrolki i silnik gaśnie.Ma może ktoś jakieś pomysły odnośnie mojego problemu?

 

Zdejmij rurę która idzie od puszki filtra powietrza do znaczka / wlot powietrza w atrapie. Jeśli auto bez tej rury nie będzie gasło to załóż ją i jedz do gazownika na regulację gazu. Jeśli zdjęcie rury nie pomoże to do sprawdzenia wszelkie przewody podciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjąłem tą rurę tylko nie przy puszce filtra powietrza ale przy łączeniu przy wlocie powietrza w atrapie obok chłodnicy i auto nie zgasło .Umówiłem się na jutro na wymianę filtra gazu i regulację ,zobaczymy czy pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zdjąłem tą rurę tylko nie przy puszce filtra powietrza ale przy łączeniu przy wlocie powietrza w atrapie obok chłodnicy i auto nie zgasło .Umówiłem się na jutro na wymianę filtra gazu i regulację ,zobaczymy czy pomoże.

 

Jest bardzo trudno to wyregulować. Sam mam na razie tą rurę zdjęta bo gazownik nie dał rady. Dopóki nie założę Blosa to tak zostanie. Daj znać jak będziesz po regulacji jak to wygląda u Ciebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
. Dopóki nie założę Blosa to tak zostanie. Daj znać jak będziesz po regulacji jak to wygląda u Ciebie.
A więc tak,założyłem dziś nowy filtr powietrza i włożyłem rurę z powrotem na miejsce bo wczoraj na częściowo wyjętej też mi zdechł przy redukcji z 5 na 4.Podczas 40 km.do gazownika zgasł mi raz.Gazownik wymienił filtr gazu,wyjął rurę idącą od filtra powietrza do atrapy(z tym że wyjął ją tylko z przodu przy chłodnicy)i skierował aby brało powietrze z komory silnika oraz odczepił od spodu obudowy filtra powietrza cienki wężyk (chyba podciśnienia?)który idzie do gaźnika i go zaślepił.Nic nie regulował bo według niego po podłączeniu miernika wszystko było w porządku.Skasował 50 zł.i tyle.Katowałem Paska w drodze powrotnej 5/4/5/4/5/4 i nie zdechł ani razu .Na razie pojeżdżę i zobaczę czy coś się będzie działo.A że tak zapytam ,napisałeś (dopóki nie założę Blosa to tak zostanie),możesz powiedzieć o co tu chodzi ,bo szczerze mówiąc nic nie rozumiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A więc tak,założyłem dziś nowy filtr powietrza i włożyłem rurę z powrotem na miejsce bo wczoraj na częściowo wyjętej też mi zdechł przy redukcji z 5 na 4.Podczas 40 km.do gazownika zgasł mi raz.Gazownik wymienił filtr gazu,wyjął rurę idącą od filtra powietrza do atrapy(z tym że wyjął ją tylko z przodu przy chłodnicy)i skierował aby brało powietrze z komory silnika oraz odczepił od spodu obudowy filtra powietrza cienki wężyk (chyba podciśnienia?)który idzie do gaźnika i go zaślepił.Nic nie regulował bo według niego po podłączeniu miernika wszystko było w porządku.Skasował 50 zł.i tyle.Katowałem Paska w drodze powrotnej 5/4/5/4/5/4 i nie zdechł ani razu .Na razie pojeżdżę i zobaczę czy coś się będzie działo.A że tak zapytam ,napisałeś (dopóki nie założę Blosa to tak zostanie),możesz powiedzieć o co tu chodzi ,bo szczerze mówiąc nic nie rozumiem?

 

Czyli "mechanik" poszedł ma łatwiznę, bo zapewne wie że nie uda mu się tego wyregulować tak łatwo ;) A co do mojej wypowiedzi: Blos to element, który zastępuje tradycyjny mikser gazu i pozwala na większą kontrolę w aucie w którym nie można zastosować sekwencji. Wpisz sobie w google Blos Brc i zobaczysz o co chodzi.

 

Po zdjeciu rury auto nie jest przymulone? Bo może tak być gdyż powietrze jest teraz podawane w innej, o wiele mniejszej ilości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po zdjeciu rury auto nie jest przymulone? Bo może tak być gdyż powietrze jest teraz podawane w innej, o wiele mniejszej ilości.
Czy ja wiem?,chyba nie,Jutro założę rurę i wężyk z powrotem i zobaczę czy silnik zgaśnie czy nie.Może winny był tylko filtr gazu.Dam znać co się będzie działo.Na razie wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jasne ,rano włożyłem rurę i wężyk tam gdzie ich miejsce jest fabrycznie i niestety dały znać szybko gdzie powinno być ich miejsce,czyli rura musi ciągnąć powietrze z komory silnika i wężyk musi być zdjęty i zaślepiony inaczej przy redukcji z 5 na 4 gaśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności