Skocz do zawartości
Gość markosm

Rozrząd w 115KM (AJM)

Rekomendowane odpowiedzi

Rozrząd wymieniony, paski alternatora i klimy też, przy okazji jeszcze napinacz paska alternatora bo już marnie wyglądał.

(Niestety jest dość drogi)

Passat śmiga aż miło :)

 

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego powiedz jak się teraz cenią same części do wymiany rozrządu oczywiście cały komplet + wszystkie paski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego powiedz jak się teraz cenią same części do wymiany rozrządu oczywiście cały komplet + wszystkie paski

pewnie tak jak jakiś czas temu, rozrzad z tłumikiem drgań i pompa ok 600 zł, a paskki pewnie ok 60 zł za pasek altka i klimy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozumiem że jest to cena za zamienniki a czy ktoś orientuje się jak przedstawia się cenowo ori komplet rozrządu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zapłaciłem za sam rozrząd 680 zł. Wszystko SKF.

Napinacz, rolka, pompa wody, tłumik drgań, pasek, szpilka, śruby.

 

Do tego paski osprzętu jakieś 80zł (jakaś inna firma)

Napinacz paska alternatora 200zł.(Podróbka)

 

Dolicz jeszcze śluby koła pasowego 10-20zł (warto przy okazji wymienić)

Edytowane przez Uve

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pawełł

Witam mam pytanie ponieważ muszę wymienić pasek rozrządu w WV Passacie 1.9 TDi kombi 99 rok silnik AJM i wolę wymienić cały rozrząd żeby w razie gdyby siadły rolki czy pompa wody nie płacic co raz za naprawę i czy przy wymianie pompy, rolek i paska konieczna jest wymiana napinacza hydraulicznego. Mam w planach sprzedać autko wiec wolałbym nie narażać sie na dodatkowe koszta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rozumiem że jest to cena za zamienniki a czy ktoś orientuje się jak przedstawia się cenowo ori komplet rozrządu?

 

Jaki zamienniki I jakie oryginaly? Co to za farmazon?

 

Masz conti, skf, gates, dayco I wszystkie sa tej samej jakosci I wszystkie byly na tasmie uzywane.

 

Cena kompletu rozrzadu to okolo 600zl + pompa jakies 120zl + paski altka I klimy okolo 90zl + napinacz altka okolo 400zl kompletny I napinacz klimy okolo 90zl. Jest jeszcze lozysko od visko ktore warto sprawdzic czy nie ma bicia (w 99% przypadkow ma) to kolejne 70zl I sprzegielko altka jesli juz jest na wykonczeniu to kolejne 100zl. Ja za jednym zamachem zawsze robie uszczelniacz walu ktory kosztuje ledwie 70zl I wymaga 5 minut pracy wiecej.

 

Tak wiec w najciemniejszym scenariuszu cena moze siegnac 1600zl z termostatem I plynem.

Przewaznie sam rozrzad bez paskow I tp zamyka sie w 600zl ale to robota popeliniarska bez pompy I calej reszty wiec totalnie be sensu. Aczkolwiek wielu klientow tak sobie rzyczy z oszczednosci. Niektorzy to I nawet sam pasek chca zmieniac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów;

Odświeżam temat rozrządu, ponieważ mam z nim pewien problem - sprzedawca pyta o nr silnika, ponieważ są podobno 2 wersje w tym roczniku i różnią się m. in. tłumikiem drgań (to ten napinacz hydrauliczny?).

Problem w tym, że nie potrafię zlokalizować tego numeru.

Mam VW Passat Variant 1999r, kombi, 1.9 TDI 115 KM AJM (to wiem po VIN) produkcja 05/1999 Niemcy

Wie ktoś gdzie tego szukać? Przeszperałem już pół internetów i nic. Na naklejkach w książce serwisowej i w bagażniku (są takie same) nie ma, na podszybiu tylko VIN, na przednim nadkolu w komorze silnika tylko kody lakieru i ciśnienie kół, naklejki na obudowie rozrządu brak...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem jaki problem,sprzedawca może po nr VIN dobrać...

No właśnie chyba nie. Podałem mu VIN, stwierdził, że nie może tego "wyciągnąć" z numeru. Ja sam rozkodowałem ten VIN w płatnym vin-decoderze i faktycznie - jest napisane tylko 115PS, silnik AJM, diesel, 1.9 TDI - to wszystkie info o silniku.

 

Edit: może polecacie jakieś vin-decodery specjalnie dla grupy VAG?

Edytowane przez dawte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

numeru silnika nie wyciągnie z vinu, masz go na obudowie rozrządu AJM ... (6 cyfr)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może chodziło mu o AJM i ATJ ???

Bo obo maję tyle kuni

Ja miałem problem podobny z przegóbem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
numeru silnika nie wyciągnie z vinu, masz go na obudowie rozrządu AJM ... (6 cyfr)

Obudowa rozrządu - masz na myśli tę plastikową osłonę? Bo tam właśnie nie ma naklejki. Czy chodzi o to, że nr uwidoczni się po zdjęciu rozrządu? Bo to trochę kiepsko - musiałbym mieć go w ręce ZANIM stary zdemontuję :)

a może chodziło mu o AJM i ATJ ???

Ale ja mu wyraźnie napisałem że mam AJM - to wynika z VINu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla przykładu w AVB również są inne napinacze i zawsze sprzedawca dobiera mi po nr VIN ewentualnie po nr rejestracyjnym . Zawsze wszystko pasuje bez żadnego problemu.

Nie wiem czy w Polsce tak można ale tutaj jadąc do dealera VW proszę o wycenę części rozrządu + robocizna i o wydruk. Na fakturze są wszystkie części oznaczone numerami...

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Czyli nikt nie wie gdzie nr silnika może być nabity?

 

Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem wszędzie gdzie dało się zerknąć bez rozbierania czegokolwiek i nic nie widzę. Na deklu głowicy są jakieś numery, ale żaden nie jest nr seryjnym.

 

Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powinien być po lewj stronie na bloku silnika, koło alternatora lub na bloku silnika od strony skrzyni, pod aparatem zapłonowym, często ciężko jest odczytać bo są skorodowane... [emoji853]

 

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Ok, jutro będę szukał. Dzięki!

 

Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności