dtambor Zgłoś #1 Napisano 5 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam, jak w temacie - potrzebny mi nr uszczelki między karoserią, a obudową filtra przeciwpyłkowego. Na zdjęciu zaznaczyłem, nie chodzi mi o tą gąbke tylko tą mniej widoczną uszczelkę z pianki. Zdjęcie pozwoliłem sobie zapożyczyć z forum Auto jak w podpisie. Edytowane 5 Kwietnia 2009 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 5 Kwietnia 2009 (edytowane) Czy o to ci chodziło? W/g ETKI występuje tylko jako obudowa z uszczelką uszczelka występuje tylko nr 10 jako osobna część (36.88 zł). Zaznaczona obudowa u Gajosa kosztuje 72.58 zł Edytowane 5 Kwietnia 2009 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #3 Napisano 5 Kwietnia 2009 (edytowane) Jacku u na Twoim rysunku właśnie nie jest zaznaczona ta uszczelka, a nr 10 to ta gąbkowa ( wymiary podane obok idealnie do niej pasują - 14X20X560 ). W etce jest zaznaczona ale właśnie pisze coś po germańsku i brak numeru - rysunek poniżej. Aż wierzyć mi się nie chce że nie ma tego w sprzedaży osobno, to zupełnie oddzielna część, natomiast do obudowy przyklejona jest ta gąbka i tu prędzej bym się zgodził. No nic wezme swoje graty i pojade z tym do ASO. Edytowane 5 Kwietnia 2009 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczur Zgłoś #4 Napisano 5 Kwietnia 2009 Uszczelka występuje z całą obudowa ja zrobiłem coś takiego że nalałem w ten rowek kleju do szyb, założyłem s powrotem i przekręciłem itd a kolego jak będzie robił to moim sposobem to nalej tego kleju tam solidnie aż po brzegi żeby ten mały rancik na który założysz obudowę wszedł w klej. Trzyma się teraz super a wcześniej dostała mi się tamtędy woda do wnętrza auta!!! Nie ma sensu kupować tej obudowy bo ta uszczelka to taka gówniana gąbka która ma niby chronić przed wilgocią!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #5 Napisano 5 Kwietnia 2009 (edytowane) Tez tak myślałem aby zalać to po brzegi, tylko nie wiem czy nakładać na mokro, czy odczekać aż wyschnie i jak zrobi się z tego "guma" to wtedy skręcić. Właśnie mam ten problem, przy odkurzaniu zauważyłem że mam mokro, niewiele ale jednak. Rozebrałem plastiki, schowek, podniosłem wykładzine i wysuszyłem wszystko farelkiem. Teraz nie ma już ani kropli, pozostaje jednak temat uszczelnienia tej obudowy. Ciekawe jak jest w starszych rocznikach, chyba rozmiar otworu w karoserii się nie zmienił, tymbardziej że ta druga gąbkowa uszczelka ma takie same rozmiary (14x20x560 wg etki). Patrząc w etce na paska z 2000r ta uszczelka niby występuje i ma nr 3B0 819 211. Dopytam jutro w aso, ale jak znam życie gość co tam siedzi będzie wiedział mniej ode mnie Edytowane 5 Kwietnia 2009 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #6 Napisano 5 Kwietnia 2009 Tez tak myślałem aby zalać to po brzegi, tylko nie wiem czy nakładać na mokro, czy odczekać aż wyschnie i jak zrobi się z tego "guma" to wtedy skręcić. Właśnie mam ten problem, przy odkurzaniu zauważyłem że mam mokro, niewiele ale jednak. Rozebrałem plastiki, schowek, podniosłem wykładzine i wysuszyłem wszystko farelkiem. Teraz nie ma już ani kropli, pozostaje jednak temat uszczelnienia tej obudowy. Ciekawe jak jest w starszych rocznikach, chyba rozmiar otworu w karoserii się nie zmienił, tymbardziej że ta druga gąbkowa uszczelka ma takie same rozmiary (14x20x560 wg etki). Patrząc w etce na paska z 2000r ta uszczelka niby występuje i ma nr 3B0 819 211. Dopytam jutro w aso, ale jak znam życie gość co tam siedzi będzie wiedział mniej ode mnie Tak , masz rację to jest ta część i dotyczy Passka nie tylko po lifcie (rys. poniżej)- 3B0 819 211 , cena ok. 25zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #7 Napisano 5 Kwietnia 2009 Tak , masz rację to jest ta część i dotyczy Passka nie tylko po lifcie (rys. poniżej)- 3B0 819 211 , cena ok. 25zł. No ale mnie właśnie interesuje taka do paska po lifcie - nie mam jej w etce. Na screenie od Ciebie pisze że to do rocznika 2000. Sądzisz że są takie same po lifcie, sam już nie wiem. Jak sie wk!@#$ to zrobie to na tym kleju do szyb i będzie pewniejsze, ale nie ukrywam że wolałbym narazie nie paprać i dać taką oryginalną uszczelkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #8 Napisano 5 Kwietnia 2009 W Twoim Passku taka uszczelka faktycznie nie występuje w związku ze zmianą obudowy filtra p.pyłkowego w modelu 3BG- zobacz poniżej na rysunku są wszystkie elementy w B5 po lifcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczur Zgłoś #9 Napisano 6 Kwietnia 2009 Kolego nakładaj na mokro ten klej on szybko zasycha tylko dobrze załóz obudowę na ten rancik i nie żałuj tego kleju do szyb żadnych silikonów tylko ten klej. Ja jakiś czas temu przerabiałem ten temat tylko że z drugiej strony podszybia tam gdzie jest ta skrzynka z tymi kabelkami itd tam tez jest taka dupowata uszczelka.Zalałem tam kleju i jest suchutko. Także jeszcze raz solidnie kleju do szyb porządnie założyc kręcić i jest gitara!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Himen Zgłoś #10 Napisano 6 Kwietnia 2009 Ja nałożyłem silikonu a nie kleju i też jest dobrze. Mało tego - majster który mi to robił przede mną przykleił komputer na klaj od szyb. Efekt był taki że ciekła woda ale to dlatego chyba nałożył klej na starą piankową uszczelkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #11 Napisano 6 Kwietnia 2009 Silikonu nawet nie biorę pod uwagę (przynajmniej w tych ogólno dostępnych jest ocet i nie stosuje się tego do blach w aucie). Jak już to tylko klej do szyb lub specjalna masa uszczelniająca. Wypełnie klejem to korytko w obudowie i dodatkowo posmaruje rant otworu (po uprzednim odtłuszczeniu), jak się to zespoii to nie ma prawa już przeciekać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jerzyst Zgłoś #12 Napisano 27 Września 2010 (edytowane) a jaki klej do szyb należy użyć ?? Pytam bo tez mi się dostaje woda. Czy chodzi o taki jak na aukcji ?? http://allegro.pl/klej-do-montazu-szyb-samochodowych-normalny-i1242811745.html Może to idiotyczny pomysł, jestem laikiem ale może użyć uszczelki do okien w przekroju D ?? Edytowane 27 Września 2010 przez jerzyst Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nipper Zgłoś #13 Napisano 2 Maja 2013 Przerabiałem ten temat na własnym pasku po lifcie, jeśli chodzi o uszczelkę pod obudowę filtra przeciwpyłowego to ta z B5 nie pasuje do B5 FL, uszczelki w B5 FL nie sprzedają osobno tylko z całą obudowę (3B1819640A), ale koszt takiej w ASO nie jest drogi i wyniusł mnie 86zł dodam iż zawiera odrazu gąbkę czyli uszczelkę kroca ssącego (8D0819165B), według mnie lepiej kupić oryginał zważywszy na to iż koszta nie są wygórowane niż bawić się w sylikony i kleje no chyba że ktoś jest dobrym fachowcem i umiejętnie to zasylikonuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario4000 Zgłoś #14 Napisano 2 Maja 2013 Uszczelka występuje z całą obudowa ja zrobiłem coś takiego że nalałem w ten rowek kleju do szyb, założyłem s powrotem i przekręciłem itd a kolego jak będzie robił to moim sposobem to nalej tego kleju tam solidnie aż po brzegi żeby ten mały rancik na który założysz obudowę wszedł w klej. Trzyma się teraz super a wcześniej dostała mi się tamtędy woda do wnętrza auta!!! Nie ma sensu kupować tej obudowy bo ta uszczelka to taka gówniana gąbka która ma niby chronić przed wilgocią!!! Witam równie dobry jest silikon,mi nawaliło do auta kiedyś z 50 l. wody chciałem kupić nowy ten badziew ale jak zobaczyłem w servise że jest nie tani a daremny to zalałem silikonem jakieś4 lata temu i mam spokój z wodą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba6666 Zgłoś #15 Napisano 18 Maja 2014 Po ostatnich opadach mam jeziorko po stronie pasażera. Przeczyściłem otwory i woda dalej się leje, zobaczyłem że woda dostaje się od strony pasażera z przodu, koło schowka, tam gdzie pasażer trzyma nogi. I podejrzewam że leje się przez uszczelkę od filtra kabinowego, i czy można te uszczelki kupić i jaka jest ich cena? Czy zostaje mi tylko silikon? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #16 Napisano 18 Maja 2014 czytałeś wogóle ten temat od początku? Masz nawet podany nr części: 3B0 819 211 koszt ok 30 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #17 Napisano 19 Maja 2014 Ja u siebie dałem uszczelke ktrórą znalazłem w garażu. Uszczelka z okien plastikowych, ułożyła się idealnie i już nic nie cieknie. Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #18 Napisano 19 Maja 2014 ja kupilem taka uszczelke do okien, drzwi na metry. ma z jednej strony klej wiec sie przyklei i bardzo dobrze zatrzymuje wilgoc, od tamtej pory swiety spokoj. A mialem wczesniej ok 50 litrow wody bo ta fabryczna "uszczelka" zparciała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driveraf26 Zgłoś #19 Napisano 29 Maja 2014 mam ten sam problem mam wode pod wycieraczka nie wiedziałem skad sie ona tam wzieła az w koncu znalazłem przyczyne i okazuje sie ze uszczelki obudowy filtra sa do wymiany obudowe dałem rade jakos wyciagnac pytanie czy kupic te uszczelki czy moze dorobic z czegos tylko z czego dorobic i czy to wytrzyma bo nie chce znowu tego przerabiac czy moze lepiej na silikon lub jakis klej tylko obawiam sie ze z klejem lub silik... nie dam rady tego tam wcisnac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #20 Napisano 29 Maja 2014 jeżeli chcesz to założyć z "kullturą" to konieczne jest zdjęcie podszybia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach