Skocz do zawartości
n0w3y_pl

Wymiana licznika a zakodowanie kluczyka

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, znajomy ma problem, rozlal mu sie licznik i kupil sobie inny uzywany na zlomie, wymienil i oczywiscie nie zmienil immo

 

jak to mam teraz zrobic ? mam vaga tacho wiec umie zczytac immo z nowego licznika..

 

czy teraz bede musial zaprogramowac kluczyki do nowego licznika czy licznik do kluczyków ?

 

prosil bym o szybka pomoc bo autko musi jezdzic...

 

z góry dziekuje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kluczyki do nowego licznika czy licznik do kluczyków ?

A czy to nie to samo???

Spróbuj zakodować stare klucze do "nowego"licznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy to nie to samo???

Niestety to nie jest to samo.

czy teraz bede musial zaprogramowac kluczyki do nowego licznika

Dokładnie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spróbuj zakodować stare klucze do "nowego"licznika

Tak sie nie da bo transponder raz zakodowany juz sie wiecej razy nie zakoduje czyli jesli masz zakodowany pod stary licznik to juz pod nowy juz sie nie uda!

 

Dokładnie tak.

Najpierw to musisz zaadoptowac licznik do auta bo niestety immo w zliczniku ze zlomu nie jest takie samo jak to co masz w aucie dopiero jak to zrobisz to bedziesz mogl dpisywac kluczyki

Edytowane przez Omni81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co masz na mysli zaadoptowac licznik do auta ? i cy napewno nie da sie zakodowac starych kluczyków pod nowy licznik ? bo kolega mial ten sam problem w szaranie i wziol auto do serwisu, wymienili mu licznik a kluczyki ma dalej stare wiec musieli je przeprogramowac ? Dzieki za pomoc.

 

 

 

a czy jest mozliwosc przelozenie samego immo z licznika do licznika ?

Edytowane przez n0w3y_pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz mieć vag-a

 

Wkładasz stary klucz, łączysz się z 17 (licznik) wybierasz adaptację (10) kanał 50 wpisujesz pin i zatwierdzasz.

Wyłączasz zapłon, w ciągu 60 sekund włączasz ponownie i przeprowadzasz adaptację wszystkich posiadanych kluczyków.

 

Edytowane przez bodzio012

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam na mysli to ze pod kazde auto masz inny kod immo i skoro masz licznik od innego auta to bedziesz musial przekodowac w liczniku immo czyli mozna zrobic adaptacje licznika i jesli to zrobisz to wtedy stare kluczuki beda pasowaly bo kod bedzie sie zgadzal i wlasnie w taki sposob zrobili twojemu koledzw w ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś rozmawiałem z kolegą Codi. On przekładał licznik i napisał mi taką instrukcję.

Wchodzimy 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN nowych zegarów który wyczytaliśmy, potem 10-adaptacja kanał 50 i wpisujemy jako nowa wartość PIN starych zegarów, dajemy zapisz , zostanie nam przepisany numer PIN i numer nadwozia z silnika do nowych zegarów. Wyłączamy stacyjkę , od nowa 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN dotychczasowych zegarów czyli ten który mieliśmy od zawsze w autku , 10-adaptacja kanał 21 i wpisujemy 0 jako ilość kluczyków, po zapisaniu 0 wpisujemy 2 i jako %u201ENewKeys” robimy zapisz. Wyłączamy stacyjkę , lampka immo zaświeci się na chwilę i zgaśnie , wyłączamy stacyjkę , szybko wkładamy kolejny kluczyk do zaprogramowania i ponownie włączamy stacyjkę. Po tym wszystkim odpalamy silnik i sprawdzamy oba kluczyki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wpisuje pin z nowego licznika ktory wyczytalismy ? ale skad go wyczytalismy ? mam wsadzic nowy licznkik i podlaczyc vagtacho i zczytac pin ?

 

---------- Post added at 12:16 ---------- Previous post was at 12:14 ----------

 

musisz mieć vag-a

 

Wkładasz stary klucz, łączysz się z 17 (licznik) wybierasz adaptację (10) kanał 50 wpisujesz pin i zatwierdzasz.

Wyłączasz zapłon, w ciągu 60 sekund włączasz ponownie i przeprowadzasz adaptację wszystkich posiadanych kluczyków.

 

mam vaga i vagtacho, jak sciagnac odczytac pin ze nowego licznika? musze go wsadzic do auta i odczytac vagtacho ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam vaga i vagtacho, jak sciagnac odczytac pin ze nowego licznika? musze go wsadzic do auta i odczytac vagtacho

Nie wiem czy tak pojdzie,ale mozesz tak sprobowac.Jeszcze przed montarzem odczytaj sobie kodowanie ze starego licznika i przepisz go do tego nowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam vaga i vagtacho, jak sciagnac odczytac pin ze nowego licznika? musze go wsadzic do auta i odczytac vagtacho ?

Tak. Normalnie podpinasz nowe zegarki, włączasz zapłon i zczytujesz PIN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podpinasz nowe zegarki, włączasz zapłon i zczytujesz PIN

Potwierdzam przed chcila sprawdzone :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to pojawil sie problem... chcialem sciagnac pina a vagtacho napisal ze albo brak dostepu albo error.

wiem ze istnieje inny program do odczytu immo ... jakies pomysly ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wybierz inny model licznika na vdo old,albo na vdo new

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odgrzewam kotleta,ja nadal walcze z moimi zegarami,dzis podjechałem do kolesia i stwierdził że moja B5 nie ma Can,stwierdził że mogę sobie sam wymienić licznik na zwykły bez fis/1/2 fis i bez problemu ma działać,ponoc nie muszę kodować żadnych kluczy.Poprostu przełożyć nowo zakupione i już:taksobie.Zgupłem bo wszyscy piszą że trzeba kodować a tu że niby nie trzeba?

Mam taki jak na zdjęciu i taki sam chce założyć,powód wymiany to brak obrotka/brak ikony świec żarowych

IMAG0708.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to licznik z auta z opisu to wydaje mi się, że powinien mieć CAN, i być z niebieskim podświetleniem i 260 km/h. Najlepiej sprawdź numer licznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odgrzewam kotleta,ja nadal walcze z moimi zegarami,dzis podjechałem do kolesia i stwierdził że moja B5 nie ma Can,stwierdził że mogę sobie sam wymienić licznik na zwykły bez fis/1/2 fis i bez problemu ma działać,ponoc nie muszę kodować żadnych kluczy.Poprostu przełożyć nowo zakupione i już:taksobie.Zgupłem bo wszyscy piszą że trzeba kodować a tu że niby nie trzeba?

Mam taki jak na zdjęciu i taki sam chce założyć,powód wymiany to brak obrotka/brak ikony świec żarowyc

 

Stefan jak ci się chce to możesz do mnie wpaść za dobre piwko ci przekoduje te zegary a czy są z can czy bez to i tak trzeba je kodowac niestety Ale chyba twoje są bez canu. Ale najlepiej się upewnić z czytać numer licznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności