n0w3y_pl Zgłoś #1 Napisano 4 Kwietnia 2009 Panowie, znajomy ma problem, rozlal mu sie licznik i kupil sobie inny uzywany na zlomie, wymienil i oczywiscie nie zmienil immo jak to mam teraz zrobic ? mam vaga tacho wiec umie zczytac immo z nowego licznika.. czy teraz bede musial zaprogramowac kluczyki do nowego licznika czy licznik do kluczyków ? prosil bym o szybka pomoc bo autko musi jezdzic... z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #2 Napisano 4 Kwietnia 2009 kluczyki do nowego licznika czy licznik do kluczyków ? A czy to nie to samo??? Spróbuj zakodować stare klucze do "nowego"licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #3 Napisano 4 Kwietnia 2009 A czy to nie to samo??? Niestety to nie jest to samo. czy teraz bede musial zaprogramowac kluczyki do nowego licznika Dokładnie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #4 Napisano 5 Kwietnia 2009 (edytowane) Spróbuj zakodować stare klucze do "nowego"licznika Tak sie nie da bo transponder raz zakodowany juz sie wiecej razy nie zakoduje czyli jesli masz zakodowany pod stary licznik to juz pod nowy juz sie nie uda! Dokładnie tak. Najpierw to musisz zaadoptowac licznik do auta bo niestety immo w zliczniku ze zlomu nie jest takie samo jak to co masz w aucie dopiero jak to zrobisz to bedziesz mogl dpisywac kluczyki Edytowane 5 Kwietnia 2009 przez Omni81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #5 Napisano 5 Kwietnia 2009 (edytowane) Co masz na mysli zaadoptowac licznik do auta ? i cy napewno nie da sie zakodowac starych kluczyków pod nowy licznik ? bo kolega mial ten sam problem w szaranie i wziol auto do serwisu, wymienili mu licznik a kluczyki ma dalej stare wiec musieli je przeprogramowac ? Dzieki za pomoc. a czy jest mozliwosc przelozenie samego immo z licznika do licznika ? Edytowane 5 Kwietnia 2009 przez n0w3y_pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio012 Zgłoś #6 Napisano 5 Kwietnia 2009 (edytowane) musisz mieć vag-a Wkładasz stary klucz, łączysz się z 17 (licznik) wybierasz adaptację (10) kanał 50 wpisujesz pin i zatwierdzasz. Wyłączasz zapłon, w ciągu 60 sekund włączasz ponownie i przeprowadzasz adaptację wszystkich posiadanych kluczyków. Edytowane 5 Kwietnia 2009 przez bodzio012 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #7 Napisano 5 Kwietnia 2009 Mam na mysli to ze pod kazde auto masz inny kod immo i skoro masz licznik od innego auta to bedziesz musial przekodowac w liczniku immo czyli mozna zrobic adaptacje licznika i jesli to zrobisz to wtedy stare kluczuki beda pasowaly bo kod bedzie sie zgadzal i wlasnie w taki sposob zrobili twojemu koledzw w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #8 Napisano 5 Kwietnia 2009 Kiedyś rozmawiałem z kolegą Codi. On przekładał licznik i napisał mi taką instrukcję. Wchodzimy 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN nowych zegarów który wyczytaliśmy, potem 10-adaptacja kanał 50 i wpisujemy jako nowa wartość PIN starych zegarów, dajemy zapisz , zostanie nam przepisany numer PIN i numer nadwozia z silnika do nowych zegarów. Wyłączamy stacyjkę , od nowa 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN dotychczasowych zegarów czyli ten który mieliśmy od zawsze w autku , 10-adaptacja kanał 21 i wpisujemy 0 jako ilość kluczyków, po zapisaniu 0 wpisujemy 2 i jako %u201ENewKeys” robimy zapisz. Wyłączamy stacyjkę , lampka immo zaświeci się na chwilę i zgaśnie , wyłączamy stacyjkę , szybko wkładamy kolejny kluczyk do zaprogramowania i ponownie włączamy stacyjkę. Po tym wszystkim odpalamy silnik i sprawdzamy oba kluczyki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #9 Napisano 5 Kwietnia 2009 wpisuje pin z nowego licznika ktory wyczytalismy ? ale skad go wyczytalismy ? mam wsadzic nowy licznkik i podlaczyc vagtacho i zczytac pin ? ---------- Post added at 12:16 ---------- Previous post was at 12:14 ---------- musisz mieć vag-a Wkładasz stary klucz, łączysz się z 17 (licznik) wybierasz adaptację (10) kanał 50 wpisujesz pin i zatwierdzasz. Wyłączasz zapłon, w ciągu 60 sekund włączasz ponownie i przeprowadzasz adaptację wszystkich posiadanych kluczyków. mam vaga i vagtacho, jak sciagnac odczytac pin ze nowego licznika? musze go wsadzic do auta i odczytac vagtacho ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #10 Napisano 5 Kwietnia 2009 mam vaga i vagtacho, jak sciagnac odczytac pin ze nowego licznika? musze go wsadzic do auta i odczytac vagtacho Nie wiem czy tak pojdzie,ale mozesz tak sprobowac.Jeszcze przed montarzem odczytaj sobie kodowanie ze starego licznika i przepisz go do tego nowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #11 Napisano 5 Kwietnia 2009 mam vaga i vagtacho, jak sciagnac odczytac pin ze nowego licznika? musze go wsadzic do auta i odczytac vagtacho ? Tak. Normalnie podpinasz nowe zegarki, włączasz zapłon i zczytujesz PIN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #12 Napisano 5 Kwietnia 2009 podpinasz nowe zegarki, włączasz zapłon i zczytujesz PIN Potwierdzam przed chcila sprawdzone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #13 Napisano 5 Kwietnia 2009 no to pojawil sie problem... chcialem sciagnac pina a vagtacho napisal ze albo brak dostepu albo error. wiem ze istnieje inny program do odczytu immo ... jakies pomysly ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #14 Napisano 5 Kwietnia 2009 to wybierz inny model licznika na vdo old,albo na vdo new Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan1.44 Zgłoś #15 Napisano 28 Stycznia 2017 odgrzewam kotleta,ja nadal walcze z moimi zegarami,dzis podjechałem do kolesia i stwierdził że moja B5 nie ma Can,stwierdził że mogę sobie sam wymienić licznik na zwykły bez fis/1/2 fis i bez problemu ma działać,ponoc nie muszę kodować żadnych kluczy.Poprostu przełożyć nowo zakupione i już.Zgupłem bo wszyscy piszą że trzeba kodować a tu że niby nie trzeba? Mam taki jak na zdjęciu i taki sam chce założyć,powód wymiany to brak obrotka/brak ikony świec żarowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emart Zgłoś #16 Napisano 1 Lutego 2017 Jeśli to licznik z auta z opisu to wydaje mi się, że powinien mieć CAN, i być z niebieskim podświetleniem i 260 km/h. Najlepiej sprawdź numer licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #17 Napisano 1 Lutego 2017 odgrzewam kotleta,ja nadal walcze z moimi zegarami,dzis podjechałem do kolesia i stwierdził że moja B5 nie ma Can,stwierdził że mogę sobie sam wymienić licznik na zwykły bez fis/1/2 fis i bez problemu ma działać,ponoc nie muszę kodować żadnych kluczy.Poprostu przełożyć nowo zakupione i już.Zgupłem bo wszyscy piszą że trzeba kodować a tu że niby nie trzeba?Mam taki jak na zdjęciu i taki sam chce założyć,powód wymiany to brak obrotka/brak ikony świec żarowyc Stefan jak ci się chce to możesz do mnie wpaść za dobre piwko ci przekoduje te zegary a czy są z can czy bez to i tak trzeba je kodowac niestety Ale chyba twoje są bez canu. Ale najlepiej się upewnić z czytać numer licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach