Skocz do zawartości
Gość przemeks1821

Ile kosztowałby montaż wspomagania kierownicy w B3 ?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość przemeks1821

Witam,

Moje pytanie brzmi, ile kosztowałby montaż wspomagania kierownicy w Passacie B3 Sedan ??

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
komplet do lekkiego kręcenia kierownicą

w tym komplecie brakuje jeszcze łacznika między kolumną a maglownicą. Sąsiad też o tym zapomiał a póżniej nieźle się musiał na kombinować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uzywana maglownica - 300 zł

Wymiana - 100zł.

Pytalem sie przedwczoraj.

Oczywiscie potem CHOCIAZ zbieznosc - 20-40 zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

montaz okolo 100-300 zl zalezy na kogo trafisz

ja w cordobie sam zakladałem 2 dni ale to tak na luzie bylo

potrzebny dobry kanal podnosnik pod silnik i komplet konkretnych kluczy

Moze sie tez przydac gwintownik

I jak koledzy wspomnieli nie zapomnij o krzyzakach bo wieloklin w maglownicy bez i ze wspomaganiem sa inne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podepnę się pod temat. Od niedawna posiadam Passata B3 z 88 roku, silnik 1.8, wersję cl, która nie ma nic. I teraz mam takie pytanie czy opłacało by się w nim zamontować wspomaganie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że by się opłacało, jeżeli zamontujesz sobie to sam to coś w ok 300zł wystarczy + regulacja zbieżności ok 70zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co dokładnie jest potrzebne do takiej przeróbki? Maglownica, pompa, przewody i zbiorniczek na płyn wystarczy? Czy coś jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebujesz jeszcze łącznik kolumna-kierownica, najlepiej jakbyś to kupił razem z maglownicą. No i pewnie wypadało by założyć nowe końcówki drążków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maglownica, pompa, przewody i zbiorniczek na płyn wystarczy? Czy coś jeszcze?

 

 

łapa pompy i koło pasowe wału z paskiem, bo wersja ze wspomaganiem łazi na 2 paskach (bez wspomagania na 1)

 

poza tym trzeba odwrócić koło pompy wody na 2 stronę, żeby było bardziej oddalone od silnika z tego co pamiętam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, odkopie temat bo noszę się z zamiarem zamontowania sobie wspomagania bo niestety nie posiadam.

Póki co wiem że w komplecie który mam na oku od kolegi z forum jest:

-pompa z łapą

-przewody

-zbiorniczek

-maglownica

-krzyżak

-podwójne koło wału

 

Powiedzcie mi co jeszcze potrzeba i o czym muszę pamiętać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla żartu napiszę że kierownica jest inna przy wspomaganiu...

... a na serio tu u mnie jest też coś takiego jak chłodnica wspomagania ale to powinno być razem z przewodami.

Wydaje mi się ze masz dobrą listę a pamiętać warto o tym że nasze paski (przynajmniej mój...) nie mają osłony pod błotnikiem która chroni pompę przed wodą i błotem rzucanym z koła..i trzeba sobie taka osłonę samemu wymodzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osłona ze szrotu to plastikowe coś a jeszcze paski klinowe sobie kup chłodnicy wspomagania nie musisz mieć nie we wszystkich modelach była ja nie mam i wszystko działa. i to tyle musisz wszystko założyć do paska i będzie działać.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
-pompa z łapą

-przewody

-zbiorniczek

-maglownica

-krzyżak

-podwójne koło wału

 

Ile taki zestawik Cie kolego wyniósł?

 

 

Dla żartu napiszę że kierownica jest inna przy wspomaganiu...

 

Tzn? cos wiecej? czym sie rózni??:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest mniejsza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jest mniejsza

 

a to musze sobie taka sprawic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tzn? cos wiecej? czym sie rózni??
Trzyramienna bez wspmagania i czteroramienna ze wspomaganiem.

 

Powiedzcie mi co jeszcze potrzeba

Przypomniało mi sie ze oprócz samej łapy potrzeba jest też taka blacha przykręcana pod kołem wału korbowego...na niej opiera sie naciąg pompy wspomagania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to za blacha, ma ktoś foto ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co to za blacha, ma ktoś foto ?
kolego to jest zrzut wszystkich elementów mocujących pompy wspomagania ;)

wspom.jpg

Edytowane przez maciek1863

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co to za blacha, ma ktoś foto ?

 

jak chcesz to moge zrobic fotke i wrzucic tu

 

 

 

edit

 

potrzebujesz cos takiego

apajn.jpg

Edytowane przez vip87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności