Skocz do zawartości
brat koala

Generator werkstatt !!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie pojawial sie komunikat, ale mialem w planach wymiane pierwszy raz rozrzadu to wzmienilem go, wszystkie paski, pompe wodna, oleje, filtry itp. Oczywiscie wymiana paska od alternatora pomogla. Nie wiem czy na dlugo ale juz niec nie swieci i nie "spadaja" obroty jak ruszam. Mam nadzieje ze pomoglem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do mojego problemu to jednak łożysko pasowe alternatora... i już smiga jak ta lala

Edytowane przez PaoloM86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to pokaże wam hit (mój mechanik pierwszy raz w życiu widział takie cudo i elektryk, który regeneruje alternator też) zerowy gwint na wirniku i kole pasowym P3270409.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to pokaże wam hit (mój mechanik pierwszy raz w życiu widział takie cudo i elektryk, który regeneruje alternator też) zerowy gwint na wirniku i kole pasowym

no nieźle też pierwszy raz cuś takiego widzę pewnie Valeo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no nieźle też pierwszy raz cuś takiego widzę pewnie Valeo

 

i tu Cię zaskoczę bo to Bosch o_O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem. Wymieniłem szczotki z regulatorem napięcia i problem znikł. Życzę wszystkim tak małej usterki.

PS. Regulator 90zł (zamiennik bo boscha nie mieli) + robota z dojazdem do sklepu 1,5h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów!Dzisiaj zakończyłem walkę z alternatorem w moim Czarnym Demonie Autostrad.Zaczęło sie od komunikatu ,,generator werkstatt".Wymieniłem regulator,nie pomogło.Po pomiarze alternatora(trzeba rozlutować mostki)okazało się że padł wirnik.Nawiasem mówiąc nie trzeba demontować wentylatora żeby wyjąć alternator,trochę kombinacji plus przemyślenie jak wsadzić nową śrubę od dolnego mocowania.Ja przeciąłem ją po całkowitym odkręceniu,potem rozwierciłem gwint w korpusie alternatora,po wszystkim nowa śruba od strony silnika,podkładki nakrętka,zabezpieczyłem przed samoistnym odkręceniem i gra muzyka.Nakrętka jest pod kołem sprzęgiełka alternatora-nie ma problemu.Nie polecam samodzielnej wymiany wirnika,ani przez partackiego mechaniora.Po prostu wypada wymienić łożyska w alternatorze i trzeba je wcisnąć praską.U mnie mechanior nie wcisnął łożyska na wirnik i w efekcie wirnik pojechał po stojanie-efekt mam nowy alternator.Ogólnie rzecz biorąc lepiej wymienić od razu alternator.Chodzi o to,że cały,nowy to 489 zł.A wymieniając regulator to 70-130,wirnik 165,łożyska po ok 20.Jak dobrze policzyć to naprawa mija się z celem.Poza tym szkoda Passata-nie lubi dziadowania:D.Do zdjęcia paska z alternatora wystarczy klucz 19(oczkowy)i naciągnięcie rolki napinacza w prawą stronę auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy.

Mam pytanie odnośnie wymiany alternatora w b5fl avf. Czy jeśli auto posiada alternator Valeo podejdzie tam alternator Bosch a?

Bez przeróbek itp?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że jeżeli będzie dedykowany do passata b5 tdi to powinien pasować, ważne tylko by miał tą samą moc(natężenie prądu ładowania)

Bo właśnie nie wiem sam jak to jest z mocowaniami tych alternatorów:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wydaje mi się że jeżeli będzie dedykowany do passata b5 tdi to powinien pasować, ważne tylko by miał tą samą moc(natężenie prądu ładowania)

Bo właśnie nie wiem sam jak to jest z mocowaniami tych alternatorów:/

 

czym wieksza moc tym lepsze ale nie nizsze niz bylo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej tak bo jak będzie słabszy to nie wydoli,alternator generalnie dobiera się pod wyposażenie pojazdu z tym że jest liczone z zapasem i w momencie gdy wszystko jest włączone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alternator Bosch podszedł bez problemu. :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I fajnie:)

A jaki? pewnie jakieś 120A ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności