Jump to content
DAN82

Wspomaganie hamulca - podcisnienie a praca silnika

Recommended Posts

Witam Panow Passatowcow...

 

Od wczoraj mialem problem z hamulcem... twardy ze nie szlo go wdusic.

W tym samym czasie silnik zaczol dziwnie (nierowno) pracowac.

Nie wiedzialem o co biega bo juz ciemno bylo i nie chcialo mi sie zagladac pod maske.

Dzisiaj majac troche czasu otworzylem maske a tam .... syk (wlaczony silnik)... patrze na przeowdy a tam -takiecos- (nie wiem jak to sie zwie) peklo.... (patrz foto)

picture.php?albumid=44&pictureid=1175

 

Jak sie zwie ta czesc ktora sklejalem POXYLINa ? i czy latwo ja dostac...

Jak to juz sie skleilo... i przwody gumowe obkleilem tasma izolacyjna (byly troche popekane a w sklepie nie bylo takich przwodow) to i wspomaganie wrocilo i praca silnika byla o niebo lepsza... bardziej rowno teraz chodzi. nie skacze.... nie szarpie....

 

Pozdrawiam

Daniel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Fiszu

To jest zawór jednostronny, w chwili jak masz wysokie podciśnienie w kolektorze to mimo późniejszego jego spadku za zaworem nie maleje :) Ja tego nie mam i wszystko wydaje się pracować normalnie.

Edited by Fiszu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja tego nie mam i wszystko wydaje się pracować normalnie.

Bo masz dizelka, i waku pompę która zaciąga powietrze zamiast kolektora ssącego (w benzyniaku). A ten zaworek to masz na pewno, tylko prawdopodobnie jest w tym króćcu co się wciska do serwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli to jest zawor jednostronny czy jednokierunkowy ?

Chcialbym to wymienic ale nie umialem wytlumaczyc Pani w sklepie z czesciami co to za czesc :) - poprosila o nr katalogowy :) znajde go gdzies tam ? nie wiem czy nie obkleilem tego nr poxylina.

 

ale powiem wam ze teraz SILNIK chodzi jak bajka.... nie czuc wogole ze chodzi.. tzn czasami gdzies zabuja...

Jeszcze moze gdzies lapie ewe powietrze. Kupilem wezyki odpowiednie i jutro bede wymienial.

 

Pozdrawiam

Daniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeżeli to jest to co zaznaczyłem na czerwono to to ma nr: 321611813D

zawĂłr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

troche to male... moze to i to tylko ze ta czesc o ktora mi chodzi jest po 2 stronie tego przewodu ktory wychodzi z serwa, byc moze po obu stronach sa 2 takie same...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pasek66

czy jest mozliwe zeby wadliwa praca podcisnienia serwa powodowala grzanie hamulców tylnych?

wymienilem szczeki i grzeja sie bebny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co masz na myśli mówiąc o wadliwy działaniu podciśnienia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A cylinderków nie masz pozapiekanych?

Share this post


Link to post
Share on other sites
czy jest mozliwe zeby wadliwa praca podcisnienia serwa powodowala grzanie hamulców tylnych?

wymienilem szczeki i grzeja sie bebny

W tych sprzętach najczęściej grzanie bębnów powodują pozapiekane cylinderki, lub ręczny. Przed wymianą szczęk odpuściłeś linki ręcznego na regulacji? A nie stoją dęba? Sprawdziłeś czy tłoczki w cylinderkach można poruszyć przyciskając np: śrubokrętem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jest opcja, że te tulejki samoregulujące się zapiekły i szczęki nie mogą się dopasować.

Miałam taki problem w Nissanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy