Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam robiłem dzis porządki w samochodzie i zauważyłem ze po stronie pasażera z przodu jest pełno wody gdy odczepiłem ta klapke pod siedzeniem to bylo na podlodze z 1cm wody. Wodę wylałem strzykawką ale prosze o porade skad ona może lecieć i czy trzeba wyjąc wykładzine i wysuszyć czy to samo wyschnie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a spradzialeś w serwisie przed kupnem czy nie był skladany z 4 passatow ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze tak jak w b5 problemy z klima?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby nie byl skladany :) ale kto wie czy może woda gdzies zaciekac z szyby przedniej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo w B5 FL tylko że po stronie kierowcy rozebrałem "połowę samochodu" robiłem test z wodą i uszkodzona była uszczelka w środku drzwi;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie były uszkodzone kiedys te własnie drzwi od strony pasazera gdzie jest woda moze tam gdzies leci kurcze juz nie wiem bo chyba od zimy by sie tyle wody nie nazbieralo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andymis

Czasami leci z zatkanej rurki jeśli auto jest z szyberdachem, może być tez z szyby lub uszkodzonej uszczelki - najczęściej po kiepskiej reperce powypadkowej. Warto też sprawdzić czy przypadkiem nie rozszczelnila się jakaś rurka od spryskiwaczy i czy nie leje płynu do kabiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za porady mam jeszcze pytanko czy to wyschnie czy musze jakos ta wykladzine wysuszyc a jesli tak to jak zdjac te plastiki zeby chociaz troche dostac sie do podlogi nie rozbierajac za duzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiazany leciala woda bo obok drzwi brakowalo takiego okraglego gumowego korka i była dziura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki za porady mam jeszcze pytanko czy to wyschnie czy musze jakos ta wykladzine wysuszyc

 

Pewnie wyschnie ale trochę to potrwa a jak wiesz auto jest nafaszerowane elektroniką a tej wilgoć wybitnie nie służy. Ja bym suszył choćby jakimś grzejniczkiem z dmuchawą, przedłużacz 220v otwarte okna i im dłużej tym lepiej. Poza tym jeździj z włączoną klimą - ona osusza powietrze.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Temat wody byl poruszany wielokrotnie na forum ale nie znalazlem odpowiedzi na moj przypadek. Woda po kazdym deszczu dostaje sie pod dywanik kierowcy. Przeciek jest na wysokosi pedalu hamulca. Oba kanaly(lewy i prawy) odprowadzajace wode z podszybia sa drozne, wiec nie mam pojecia ktoredy woda przedostaje sie w poblize pedalu.

Wczesniej za podmoczenie podejrzewalem rurke od skraplacza klimatyzacji ale ona jest ok.

Ma ktos moze jakies sugestie, nigdzie nie udalo mi sie znalezc informacji na temat przeciekajacych passatow B6 wiec wyglada to na przypadek nietypowy?

Edytowane przez Bimbasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coo ? W be 6 ? Autko masz bezwypadkowe czy "bezwypadkowe" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat wody byl poruszany wielokrotnie na forum ale nie znalazlem odpowiedzi na moj przypadek. Woda po kazdym deszczu dostaje sie pod dywanik kierowcy. Przeciek jest na wysokosi pedalu hamulca.

może puściło uszczelnienie na mechanizmie napędu wycieraczek. Jak również mogła być wymieniana przednia szyba przez jakiegoś partacza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Woda po kazdym deszczu dostaje sie pod dywanik kierowcy.

 

ja miałem to samo ale w B5 tylko ja miałem włamanie i dlatego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec ,woda dostaje sie przez zaslepke wentylatora , dopuki jej nie zakleisz (bo ktos w fabryce zapomnial kleju lub nie napelnil maszyny ,ktora to w kleja i przykreca na 2 srubki ) to bedzie cieklo za kazdym razem .Mialem ten sam problem ja to zrobilem od srodka ale polecam od strony przegrody .

Teraz jest sucho a tak na marginesie to niech wlasciciele b6 sprawdza pod dywanikiem bo jesli ta klapka nie posiada kleju to maja problem wszyscy jesli blad w fabryce to tylko kilka osob .:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za sugestie, jak sie okazuje Mr Wilq trafil w 10-ke :)

U mnie zaslepka jest mocowana na trzy sruby i jest od wewnetrznej strony cala powleczona guma. W praktyce uszczelka przylega dosc dobrze tylko w poblizu mocowania srub, zas pozostala czesc uszczelki nie przylega juz tak dobrze i woda moze w tym miejscu dostawac sie do srodka. Byloby lepiej gdyby inzynierowie z VW np wklejali owa zaslepke badz poprawili sposob mocowania. Dzis zasilikonowalem zaslepke wiec powinno byc juz ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dokladnie, gdzie ta zaslepka sie znajduje, tzn jak najlatwiej do niej sie dostac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaslepka znajduje sie po stronie kierowcy, dla mnie najwygodniej bylo dostac sie od strony silnika. Po otworzeniu maski, zdejmujemy gumowa uszczelke z grodzi wraz z czterema spinkami trzymajacymi podszybie. Nastepnie sciagamy obie wycieraczki - dobrze jest sie wspomoc odpowiednim do tego kluczem. Dalej zdejmujemy plastik podszybia, wystarczy zdjac jedna polowe. Plastik ten jest mocowany do przedniej szyby za pomoca uszczelki, nalezy go delikatnie podwazac tak aby z niej wyskoczyl. Robimy to w kierunku od brzegu do srodka szyby caly czas zwracajac uwage aby uszczelka nie odkleila sie od dolnej krawedzi szyby.

Kolejny krok to odlaczenie zasilania od silnika wycieraczek i jego demontaz wraz z ramionami - calosc mocowana w trzech punktach (dwie sruby i jedna nakretka). Po tej czynnosci mamy idealny dostep do wspomnianej zaslepki, ktora w moim aucie mocowana jest za pomoca trzech nakretek.

 

W zalaczniku zdjecie zaslepki

zaslepka.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

od pewniego czasu (paru miesiecy) mam mokra podloge po stronie kierowcy,

wzwiasku z tym chcialbym sie was zapytac jak sie dostac pod ta powierzchnie wyszyta materialem,

jak to rozebrac aby zobaczyc co tam sie przydkalo itd.?

 

ZA POMOC DAJE +

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

wczoraj rozmawiałem z magikiem i przyczyną możne być mikroszczeliny na spawach blachy. Naprawia się to w ten sposób, że zdejmuje się nadkole, dokładnie czyści blachę i pistoletem pod ciśnieniem nakłada specjalną masę uszczelniającą (kilka warstw). Tak przynajmniej robią to w ASO.

Może na dniach będę miał to robione, to się odezwę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności