Skocz do zawartości
Gość Adamus

Świeci mi się kontrolka świec żarowych.

Rekomendowane odpowiedzi

zapytam, jeszcze,czy to 'tykanie" jakby przekaznika,przy tym podlaczeniu t,to normalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zapytam, jeszcze,czy to 'tykanie" jakby przekaznika,przy tym podlaczeniu t,to normalne?
tyka przekaźnik od tego zaworu jak go wyciągniesz z tym połączeniem na stałe "+" do zaworu to też odpalisz auto ale już nie będzie nic tykać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie zaworek !! tylko przekażnik zmien :P bo jak podlaczasz na krotko na kabel zaworek to omijasz przekaznik i działa wiec zaworek jest dobry i trzyma :D zmien przekaznik !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spawdzalem przekaznik "109' i bez zmian--chyba,ze masz inny na mysli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podmien na inny przekaźnik nowy 25zł

 

jak nie pomoze to jak pisałem wcześniej , przygladnij sie sterownikowi centralnego zamka....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgasiłem auto,przy próbie uruchomienia,swieca wszystkie kontrolki(czerwone i zóta od swiec) i auto nie chce sie uruchomic!

 

przyznaje,ze czasani(nie ma reguly) auto po rozruchu,samo gaslo.
Moim zdaniem, najprawdopodobniej wina fabrycznego immobilizera ewentualnie może stacyjki lub jeśli posiadasz jakieś zabezpieczenie anty kradzieżowe.

 

jeśli nie on to sterownik centralnego zamka , znajduje sie on pod włacznikiem świateł(nad bezpiecznikami)... trzeba go przejrzec i przelutowac na nim przekaźniki...

Bzdura. fabrycznie sterownik centralnego zamka jest sprzężony razem z pompką centralnego i znajduje się w bagażniku. Masz kolego jakiś niefabryczny centralny.

podlaczylem przewodem od akumulatora "+" do pompy wtryskowej (elekrozaworu) samochod pali!

 

czyli masz do wymiany ten zawór a jechać możesz spokojnie
kolejna bzdura, to że po podaniu napięcia na ten zaworek auto pali jest dowodem na to że właśnie zaworek jest ok.

 

Czy z takim rozwiazaniem,moge jechac do mechanika? nie grozi to jakims uszkodzeniem instalacji
spokojnie możesz jechać do warsztatu a dla świętego spokoju możesz odpiąć fabryczny kabelek z zaworka i zostawić na nim tylko ten z dokładanym "+". Tylko nie zapomnij go odpiąć po zakończonej jeździe żeby nie pobierał prądu i ewentualnie aby paliwo się nie cofało(chociaż nie powinno).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przekaźnik jest OK no to pozostaje kostka stacyjki lub zwarcie na zacisku 15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok

"dla świętego spokoju możesz odpiąć fabryczny kabelek z zaworka i zostawić na nim tylko ten z dokładanym "+" w tym układzie,nie mogłem uruchomic auta.

Auto naprawione.

Jak jechałem z ta "awaryjna metoda" max predkosc 100km/h

Mechanik stwirdził awarię sterownika.]koszt naprawy 200pln

auto odzyskało duszę,dziekuję za porady,choć nie było trafnej.

pozdr

Edytowane przez djdziadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć Wszystkim,

 

Nie wiem czy jeszcze ktoś tutaj zagląda i odpowiada w temacie B4, ale spróbuję i w między czasie sam będę szukał odpowiedzi. Przechodzę do sedna sprawy. Otóż, odpalam samochód, który notabene pali dość kiepsko przy obecnych temperaturach, ale do sprawdzenia pozostał mi kąt wtrysku i dawka paliwa, albo rozrząd się przestawił. Z tym powalczę. Ale pytanie jakie chcę zadać dotyczy właśnie kontrolki świec żarowych. Czy macie pomysł, co może powodować jej bardzo, ale bardzo lekkie żarzenie po odpaleniu auta. Nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny, ona się żarzy, ale tak lekko, że tylko w nocy na spokojnie można ją dostrzec, w dzień nawet ktoś nie wprawny nie dostrzegł by jej działania. Dodam, że przekaźnik świec żarowych jest dobry, zwierałem i po podaniu na 30, 86 plusa, a na 85 minusa, na 87 wychodził plus i było słychać cyknięcie. Bezpiecznik w grodzi, a także ten koło aku też dobry. Padło moje podejrzenie na przekaźnik nr 109, ale ten też cykał i na 87 było wyjście plusa. Choć śmierdział, ale ponoć one się tak grzeją. Podmieniałem na ponoć oryginał z auta i było to samo.

 

Ma ktoś pomysł od czego to może jeszcze być? Może jakaś masa gdzieś nie jest tak dobra? Mnie się już pomysły skończyły:/

 

Dzięki za pomoc!

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz licznik (prędkość 0-220 czy 20-220) i jakie ECU (aluminiowa obudowa - 16bit czy plastik - 8bit)?

W przypadku gdy jest licznik starego typu (20-220) i nowe ECU 16-bit występuje taki właśnie efekt (ja np.: tak mam po montażu MFA z rocznika '94).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności