djdziadek Zgłoś #21 Napisano 12 Czerwca 2011 zapytam, jeszcze,czy to 'tykanie" jakby przekaznika,przy tym podlaczeniu t,to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #22 Napisano 12 Czerwca 2011 zapytam, jeszcze,czy to 'tykanie" jakby przekaznika,przy tym podlaczeniu t,to normalne? tyka przekaźnik od tego zaworu jak go wyciągniesz z tym połączeniem na stałe "+" do zaworu to też odpalisz auto ale już nie będzie nic tykać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba371 Zgłoś #23 Napisano 12 Czerwca 2011 to nie zaworek !! tylko przekażnik zmien bo jak podlaczasz na krotko na kabel zaworek to omijasz przekaznik i działa wiec zaworek jest dobry i trzyma zmien przekaznik !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djdziadek Zgłoś #24 Napisano 12 Czerwca 2011 spawdzalem przekaznik "109' i bez zmian--chyba,ze masz inny na mysli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #25 Napisano 12 Czerwca 2011 podmien na inny przekaźnik nowy 25zł jak nie pomoze to jak pisałem wcześniej , przygladnij sie sterownikowi centralnego zamka.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #26 Napisano 13 Czerwca 2011 Zgasiłem auto,przy próbie uruchomienia,swieca wszystkie kontrolki(czerwone i zóta od swiec) i auto nie chce sie uruchomic! przyznaje,ze czasani(nie ma reguly) auto po rozruchu,samo gaslo. Moim zdaniem, najprawdopodobniej wina fabrycznego immobilizera ewentualnie może stacyjki lub jeśli posiadasz jakieś zabezpieczenie anty kradzieżowe. jeśli nie on to sterownik centralnego zamka , znajduje sie on pod włacznikiem świateł(nad bezpiecznikami)... trzeba go przejrzec i przelutowac na nim przekaźniki... Bzdura. fabrycznie sterownik centralnego zamka jest sprzężony razem z pompką centralnego i znajduje się w bagażniku. Masz kolego jakiś niefabryczny centralny. podlaczylem przewodem od akumulatora "+" do pompy wtryskowej (elekrozaworu) samochod pali! czyli masz do wymiany ten zawór a jechać możesz spokojnie kolejna bzdura, to że po podaniu napięcia na ten zaworek auto pali jest dowodem na to że właśnie zaworek jest ok. Czy z takim rozwiazaniem,moge jechac do mechanika? nie grozi to jakims uszkodzeniem instalacji spokojnie możesz jechać do warsztatu a dla świętego spokoju możesz odpiąć fabryczny kabelek z zaworka i zostawić na nim tylko ten z dokładanym "+". Tylko nie zapomnij go odpiąć po zakończonej jeździe żeby nie pobierał prądu i ewentualnie aby paliwo się nie cofało(chociaż nie powinno). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #27 Napisano 13 Czerwca 2011 Jeśli przekaźnik jest OK no to pozostaje kostka stacyjki lub zwarcie na zacisku 15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djdziadek Zgłoś #28 Napisano 13 Czerwca 2011 (edytowane) ok "dla świętego spokoju możesz odpiąć fabryczny kabelek z zaworka i zostawić na nim tylko ten z dokładanym "+" w tym układzie,nie mogłem uruchomic auta. Auto naprawione. Jak jechałem z ta "awaryjna metoda" max predkosc 100km/h Mechanik stwirdził awarię sterownika.]koszt naprawy 200pln auto odzyskało duszę,dziekuję za porady,choć nie było trafnej. pozdr Edytowane 13 Czerwca 2011 przez djdziadek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marynarz1987 Zgłoś #29 Napisano 23 Grudnia 2016 Cześć Wszystkim, Nie wiem czy jeszcze ktoś tutaj zagląda i odpowiada w temacie B4, ale spróbuję i w między czasie sam będę szukał odpowiedzi. Przechodzę do sedna sprawy. Otóż, odpalam samochód, który notabene pali dość kiepsko przy obecnych temperaturach, ale do sprawdzenia pozostał mi kąt wtrysku i dawka paliwa, albo rozrząd się przestawił. Z tym powalczę. Ale pytanie jakie chcę zadać dotyczy właśnie kontrolki świec żarowych. Czy macie pomysł, co może powodować jej bardzo, ale bardzo lekkie żarzenie po odpaleniu auta. Nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny, ona się żarzy, ale tak lekko, że tylko w nocy na spokojnie można ją dostrzec, w dzień nawet ktoś nie wprawny nie dostrzegł by jej działania. Dodam, że przekaźnik świec żarowych jest dobry, zwierałem i po podaniu na 30, 86 plusa, a na 85 minusa, na 87 wychodził plus i było słychać cyknięcie. Bezpiecznik w grodzi, a także ten koło aku też dobry. Padło moje podejrzenie na przekaźnik nr 109, ale ten też cykał i na 87 było wyjście plusa. Choć śmierdział, ale ponoć one się tak grzeją. Podmieniałem na ponoć oryginał z auta i było to samo. Ma ktoś pomysł od czego to może jeszcze być? Może jakaś masa gdzieś nie jest tak dobra? Mnie się już pomysły skończyły:/ Dzięki za pomoc! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #30 Napisano 30 Grudnia 2016 Jaki masz licznik (prędkość 0-220 czy 20-220) i jakie ECU (aluminiowa obudowa - 16bit czy plastik - 8bit)? W przypadku gdy jest licznik starego typu (20-220) i nowe ECU 16-bit występuje taki właśnie efekt (ja np.: tak mam po montażu MFA z rocznika '94). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach