Skocz do zawartości
marian14

Problem z tylnią wycieraczką

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zauważyłem że od pewnego czasu coś dziwnego dzieje się z tylnią wycieraczką w moim pasku.Po pierwsze wycieraczka nie "schodzi"do końca tylko zatrzymuje się z 3,5 cm przed "położeniem"się wycieraczki do poziomu,a po drugie to strasznie ją muli to znaczy bardzo zwolniła,co może być tego przyczyną?z góry dzięki za pomoc,pozdrawiam;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. musisz wycieraczkę rozebrać i wyczyścić trzpień z silnika na którym wycieraczka pracuje. poprostu dostała się tam woda albo wilgoć i zagniło w środku - spuchło i się zatarło. czyli: rozebrać, wyczyścić, nasmarować i będzie hulała jak nowa.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest inny problem u mnie gdy dam wajchę do końca czyli wycieraczka i spryskiwacz działa płynnie ale gdy tylko włączę tylną wycieraczkę to chodzi skokowo czyli zatrzymuje się w połowie drogi lub co 1/3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Do kolegi "eNcoM". Miałem identycznie jak ty. To też jest wina zabrudzenia. Zrób tak jak kolega "aoc74" radzi a wycieraczka zacznie śmigać.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dzisiaj wziąłem się za ten mechanizm.Wyjem go i coś mnie podkusiło zawieść go do elektromechanika myśląc że on zrobi to profesjonalnie i to był mój BŁĄD.No ale pokoleji odebrałem mechanizm od mechanika po dwóch godzinach gość mi mówi że wyczyścił przesmarował posprawdzał i wszystko gra zadowolony zapłaciłem 20 zł no i gnam do domciu do swojego paska,założyłem włączam wycieraczke i rzeczywiście mechanizm ożył hula jak trzeba myśle użyje spryskiwacza i tu się zaczeło lać jak z wiadra gnam spowrotem do gościa i mówie cieknie.On udaje idiote i mówi niemożliwe i rozkręca to drugi raz przy mnie biore ten mechanizm do rąk patrze a tu ta rurka miedziana ułamana i mówie co wy k...a odwalacie rurke ułamaliście i dlatego cieknie a on mi wypala że one takie są mówie sobie co za frajer takie rzeczy to dziecią w przedszkolu opowiadaj i widze że gość idzie w zaparte i nie ma sensu szarpać se nerwy przez dałna ,a.. i jeszcze ukręcił śrubkę tą co się skręca cały mechanizm do kupy,oj myśle następny paproch którego trzeba omijać szerokim łukiem.Zrobiłem to sam ale nie wiem czy będzie trzymać,dopasowałem tam gumowy oring i włożyłem go między tą ułamaną rurke a plastik skręciłem i nie cieknie a wylałem sporo płynu nie wiem czy to będzie trzymać no ale narazie nie cieknie.Moje pytanie czym ewentualnie grozi wyciek?a może kupić nowy mechanizm?albo ktoś ma pojęcie jak to zrobić w inny sposób?ale się rozpisałem:)no ale musiałem się wyżalić żeby lżej na duszy sie zrobiło,pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam...

Podepnę się pod temat tylniej wycieraczki... (B5-3B Kombi - Variat :))

Mój problem jest trochę inny - mianowicie jak włączę wycieraczke to ładnie sobie pracuje (czyli czasówka). Natomiast ja odchye przelacznik powiedzmy na drugi stopień (chodzi mi o spryskiwacz) to wycieraczka jest w spoczynku - spryskuje mi tylko szybę. Do tej pory jak włączałem spryskiwacz to wykonywała automatycznie kilka ruchów... Czy ktoś spotkał się z takim zjawiskiem??

Czyżby woda dostała się do mechanizmu i narobiła spustoszenia w układzie elektrycznym wycieraczki?? (dodam że nie zaobserwowałem wycieków spod tapicerki klapy)

Edytowane przez wojenka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja zapytam się jak wyjąć ten mechanizm??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Do kolegi "eNcoM". Miałem identycznie jak ty. To też jest wina zabrudzenia. Zrób tak jak kolega "aoc74" radzi a wycieraczka zacznie śmigać.

 

Pozdrawiam

 

w takim razie muszę się za to zabrać bo wycieraczka w wariacie to podstawa widoczności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja mam problem z tylną wycieraczką jak w temacie a mianowicie:

 

Podczas próby wytarcia tylnej szyby wycieraczka stanęła mi w pozycji pionowej. Zdjąłem ładnie śrubkę i próbowałem zdjąć wycieraczkę i tu pojawił się pierwszy problem! Wycieraczka jakoś się tak zapiekła, że rękami ni hu hu nie mogę jej wyjąć. Nie chcę szarpać na siłę żeby silniczka nie zepsuć a nie wiem czym ją podważyć albo wymontować aby ją przesmarować. Następnie próbowałem dostać się do silniczka od środka ale nie wiem za bardzo jak zdjąć tę obudowę bo nie widzę żadnych śrubek itp. więc pewnie są gdzieś zatrzaski ale jak je wypiąć żeby nie wyłamać?

 

Będę wdzięczny za pomoc, info albo jakiś filmik jak to zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wycieraczka jest lekko zapieczona i bez ściągacza raczej będzie Ci ciężko zdjąć.

Co do oslny wewnetrznej klapy to sa tam 4 srubki (po 1 w miejscu gdzie sa uchwyty pod rękę i w przy łączeniu gornej osłony z dolna).

Później wszystko trzyma sie na zatrzaskach wiec albo podwazajac albo delikatnie szarpiac zdemontujesz osłonę.

Silniczek trzyma sie na 3 srubach (bodajze klucz 10)

Po demntazu silniczka zrób tak jak napisał kolega AOC poście numer 2 w tym temacie.

 

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Sensor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się do tematu.

Jestem od niedawna właścicielem b5 i nie mogę ogarnąć włącznika przednich spryskiwaczy .

Działają mi obydwie wycieraczki tylko jak przyciągnę manetkę do kierownicy to chodzi mi wycieraczka z tyłu, zamiast z przodu i nic nie pryska zaś ja odepchnę manetkę od kierownicy działa mi tylna wycieraczka i spryskiwacz . Nie mogę przestawić aby działał przód.

Edytowane przez ernest_1978

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od niedawna jestem posiadaczem passat-a z 2003 roku jak go kupywałem to niedziałał spryskiwacz tylnej szyby (sama wycieraczka działa bardzo dobrze) i podświetlenie bagażnika.

Podświetlaniem okazał się mikro styk już ogarnięte ale z wycieraczką mnie zaskoczyli.

Sprawdzałem wszystko pokolei silniczek przewody i okazało się że w miejscu gdzie powinna być dysza jest zaspawana dziura...

Proszę o pomoc czy sam trzpień który trzyma wycieraczkę i idzie w nim wężyk od sprysku idzie wymienić czy trzeba cały mechanizm z wycieraczką ??

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może chociaż ktoś ma jakiś uszkodzony mechanizm tylnej wycieraczki na zbyciu za parę $$$ żebym mógł się pobawić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności