marian14 Zgłoś #1 Napisano 26 Marca 2009 Witam, zauważyłem że od pewnego czasu coś dziwnego dzieje się z tylnią wycieraczką w moim pasku.Po pierwsze wycieraczka nie "schodzi"do końca tylko zatrzymuje się z 3,5 cm przed "położeniem"się wycieraczki do poziomu,a po drugie to strasznie ją muli to znaczy bardzo zwolniła,co może być tego przyczyną?z góry dzięki za pomoc,pozdrawiam;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aoc74 Zgłoś #2 Napisano 26 Marca 2009 witam. musisz wycieraczkę rozebrać i wyczyścić trzpień z silnika na którym wycieraczka pracuje. poprostu dostała się tam woda albo wilgoć i zagniło w środku - spuchło i się zatarło. czyli: rozebrać, wyczyścić, nasmarować i będzie hulała jak nowa. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #3 Napisano 26 Marca 2009 u mnie jest inny problem u mnie gdy dam wajchę do końca czyli wycieraczka i spryskiwacz działa płynnie ale gdy tylko włączę tylną wycieraczkę to chodzi skokowo czyli zatrzymuje się w połowie drogi lub co 1/3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszekfr Zgłoś #4 Napisano 26 Marca 2009 Witam Do kolegi "eNcoM". Miałem identycznie jak ty. To też jest wina zabrudzenia. Zrób tak jak kolega "aoc74" radzi a wycieraczka zacznie śmigać. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian14 Zgłoś #5 Napisano 27 Marca 2009 Witam, dzisiaj wziąłem się za ten mechanizm.Wyjem go i coś mnie podkusiło zawieść go do elektromechanika myśląc że on zrobi to profesjonalnie i to był mój BŁĄD.No ale pokoleji odebrałem mechanizm od mechanika po dwóch godzinach gość mi mówi że wyczyścił przesmarował posprawdzał i wszystko gra zadowolony zapłaciłem 20 zł no i gnam do domciu do swojego paska,założyłem włączam wycieraczke i rzeczywiście mechanizm ożył hula jak trzeba myśle użyje spryskiwacza i tu się zaczeło lać jak z wiadra gnam spowrotem do gościa i mówie cieknie.On udaje idiote i mówi niemożliwe i rozkręca to drugi raz przy mnie biore ten mechanizm do rąk patrze a tu ta rurka miedziana ułamana i mówie co wy k...a odwalacie rurke ułamaliście i dlatego cieknie a on mi wypala że one takie są mówie sobie co za frajer takie rzeczy to dziecią w przedszkolu opowiadaj i widze że gość idzie w zaparte i nie ma sensu szarpać se nerwy przez dałna ,a.. i jeszcze ukręcił śrubkę tą co się skręca cały mechanizm do kupy,oj myśle następny paproch którego trzeba omijać szerokim łukiem.Zrobiłem to sam ale nie wiem czy będzie trzymać,dopasowałem tam gumowy oring i włożyłem go między tą ułamaną rurke a plastik skręciłem i nie cieknie a wylałem sporo płynu nie wiem czy to będzie trzymać no ale narazie nie cieknie.Moje pytanie czym ewentualnie grozi wyciek?a może kupić nowy mechanizm?albo ktoś ma pojęcie jak to zrobić w inny sposób?ale się rozpisałem:)no ale musiałem się wyżalić żeby lżej na duszy sie zrobiło,pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojenka Zgłoś #6 Napisano 28 Marca 2009 (edytowane) witam... Podepnę się pod temat tylniej wycieraczki... (B5-3B Kombi - Variat Mój problem jest trochę inny - mianowicie jak włączę wycieraczke to ładnie sobie pracuje (czyli czasówka). Natomiast ja odchye przelacznik powiedzmy na drugi stopień (chodzi mi o spryskiwacz) to wycieraczka jest w spoczynku - spryskuje mi tylko szybę. Do tej pory jak włączałem spryskiwacz to wykonywała automatycznie kilka ruchów... Czy ktoś spotkał się z takim zjawiskiem?? Czyżby woda dostała się do mechanizmu i narobiła spustoszenia w układzie elektrycznym wycieraczki?? (dodam że nie zaobserwowałem wycieków spod tapicerki klapy) Edytowane 29 Marca 2009 przez wojenka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #7 Napisano 28 Marca 2009 A ja zapytam się jak wyjąć ten mechanizm?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #8 Napisano 29 Marca 2009 Witam Do kolegi "eNcoM". Miałem identycznie jak ty. To też jest wina zabrudzenia. Zrób tak jak kolega "aoc74" radzi a wycieraczka zacznie śmigać. Pozdrawiam w takim razie muszę się za to zabrać bo wycieraczka w wariacie to podstawa widoczności Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ReNiFeR Zgłoś #9 Napisano 17 Listopada 2016 Witam, Ja mam problem z tylną wycieraczką jak w temacie a mianowicie: Podczas próby wytarcia tylnej szyby wycieraczka stanęła mi w pozycji pionowej. Zdjąłem ładnie śrubkę i próbowałem zdjąć wycieraczkę i tu pojawił się pierwszy problem! Wycieraczka jakoś się tak zapiekła, że rękami ni hu hu nie mogę jej wyjąć. Nie chcę szarpać na siłę żeby silniczka nie zepsuć a nie wiem czym ją podważyć albo wymontować aby ją przesmarować. Następnie próbowałem dostać się do silniczka od środka ale nie wiem za bardzo jak zdjąć tę obudowę bo nie widzę żadnych śrubek itp. więc pewnie są gdzieś zatrzaski ale jak je wypiąć żeby nie wyłamać? Będę wdzięczny za pomoc, info albo jakiś filmik jak to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #10 Napisano 18 Listopada 2016 (edytowane) Wycieraczka jest lekko zapieczona i bez ściągacza raczej będzie Ci ciężko zdjąć. Co do oslny wewnetrznej klapy to sa tam 4 srubki (po 1 w miejscu gdzie sa uchwyty pod rękę i w przy łączeniu gornej osłony z dolna). Później wszystko trzyma sie na zatrzaskach wiec albo podwazajac albo delikatnie szarpiac zdemontujesz osłonę. Silniczek trzyma sie na 3 srubach (bodajze klucz 10) Po demntazu silniczka zrób tak jak napisał kolega AOC poście numer 2 w tym temacie. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Edytowane 18 Listopada 2016 przez Sensor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernest_1978 Zgłoś #11 Napisano 20 Listopada 2016 (edytowane) Podłącze się do tematu. Jestem od niedawna właścicielem b5 i nie mogę ogarnąć włącznika przednich spryskiwaczy . Działają mi obydwie wycieraczki tylko jak przyciągnę manetkę do kierownicy to chodzi mi wycieraczka z tyłu, zamiast z przodu i nic nie pryska zaś ja odepchnę manetkę od kierownicy działa mi tylna wycieraczka i spryskiwacz . Nie mogę przestawić aby działał przód. Edytowane 21 Listopada 2016 przez ernest_1978 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sonic B4 Zgłoś #12 Napisano 17 Kwietnia 2017 Witam Od niedawna jestem posiadaczem passat-a z 2003 roku jak go kupywałem to niedziałał spryskiwacz tylnej szyby (sama wycieraczka działa bardzo dobrze) i podświetlenie bagażnika. Podświetlaniem okazał się mikro styk już ogarnięte ale z wycieraczką mnie zaskoczyli. Sprawdzałem wszystko pokolei silniczek przewody i okazało się że w miejscu gdzie powinna być dysza jest zaspawana dziura... Proszę o pomoc czy sam trzpień który trzyma wycieraczkę i idzie w nim wężyk od sprysku idzie wymienić czy trzeba cały mechanizm z wycieraczką ?? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sonic B4 Zgłoś #13 Napisano 18 Kwietnia 2017 Czy może chociaż ktoś ma jakiś uszkodzony mechanizm tylnej wycieraczki na zbyciu za parę $$$ żebym mógł się pobawić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach